Cube kirjoitti:Eikö tämä kovan linjan Arsenal-mies ole Uutisvuodon Peter Nyman? Vai onko Arto Nyberg myös?
Nyberg oli muistaakseni Millwall-miehiä
Cube kirjoitti:Eikö tämä kovan linjan Arsenal-mies ole Uutisvuodon Peter Nyman? Vai onko Arto Nyberg myös?
Keba kirjoitti:Nyberg oli muistaakseni Millwall-miehiä
Kapo kirjoitti:Aika rankkaa tekstiä sieltä Mertsi&Rönkä -akseliltakin aina silloin tällöin tuli. Lähinnä toki keskinäisen vittuilun lomassa mutta kuitenkin. Muunmuassa Patrick Vieira taisi muistaakseni olla se 'puuttuva lenkki' ihmisen ja apinan välillä...
Footless kirjoitti:Ilmeisesti on vaan YLE:n ajankohtaistoimitukselle niin tärkeä ettei aikaisemmin ole ollut urheilun puolella käytettävissä. Minusta ihan hyvä veto ja mies paikallaan.
En ole ihan pysynyt perässä mitä kaikkea mies on tässä ehtinyt tehdä, mutta kymmenkunta vuotta sitten oli juontajana Radiomafian aamussa. Sieltä meni sitten tv:n puolelle, mikä oli kyllä ainakin minun aamuilleni aikamoinen menetys.Shejbal kirjoitti:Eikö Nyberg nimenomaan alunperin lukenut urheilu-uutisia Urheiluruudussa, josta siirtyi sitten muihin hommiin. Vai muistanko aivan väärin?
Redbull kirjoitti:Ei ole kovin vakuuttanut Hannu Tihisen kommentaattorin taidot.
Ei tuollaisesta muminasta saa mitään irti!
Hyvä etten ollut ainoa, jolla tuotti tuskaa ymmärtää suomen(?) kieltä. Olin jo varaamassa aikaa korvatohtorille, kun kaveri tuntui puhuvan jotain toista kieltä.HLe kirjoitti:Tihinen on todellakin raivostuttava kommentaattori. Tuntuu ettei hän välillä puhu edes suomea, sillä jos häntä ei oikein tarkkaan kuuntele niin eihän siitä saa mitään tolkkua.
Sport#15 kirjoitti:Jos Hoopin selostus ei oikein mielytä niin vaihtakaa selostus ruotsinkieliseksi. Siellä selostavat vuorotellen Christian Vuojärvi tai Frank Sjöman.
Kraztog kirjoitti:Ongelma on ettei kovin moni suomalainen ruotsia osaa edes auttavasti,saatika sitten sujuvasti.
siffa kirjoitti:Jos haluaa oppia jotain pelistä ja joukkueiden pelikirj.., ei kun pelisysteemeistä, niin kannattaa kuunnella radiosta aina Martti Kuuselaa ja katsoa peli hiljaisesta televisiosta. Ongelmana on se, että tapahtumat tulevat radiosta hivenen nopeammin ulos kuin tv:n kuva ruudusta.
grap kirjoitti:Olen itse käyttänyt samaa temppua. Ongelmaan auttaa, jos käyttää normaalin radion sijasta YLE:n nettiradiota, jolloin playerista pausea rämpyttämällä voi säätää viiveen kohdalleen esimerkiksi aloitusvihellyksen perusteella.
http://lotta.yle.fi/ijulkaisu.nsf/sivut/jalkapallo_mm
sakke555 kirjoitti:Omia havaintojani kisatiimistä:
Selostajista mielyttävimpiä ovat Suominen ja Virkkunen. Suominen keskittyy mukavasti peliin ja häntä kuunnellessa ei ärsytä. Eilisessä Angola-Portugali pelissä vaan kiinnitin huomiota siihen, kun Suominen sanoi, että mikäli pallo pelataan käteen, niin tilanteessa ei kuulu viheltää. En tiedä kumman sääntötuntemus on huono kyseisessä tilanteessa, mutta olen luullut, että käsi on aina käsi, on se sitten vahinko tai ei.
Aki Riihilahti on parempi jalkapalloijila kuin Riku, ja olisi myös parempi studioisäntänä. Nyberg hoitanut tähän mennessä leiviskänsä paremmin.
Taisi kylläkin olla ihan vaan vitsi.korvakakkonen kirjoitti:Kyllä oli Tapsa vireessä ku selosti Ruotsi-Trinidad&Tobago peliä. "Ja siellä varmaan Shaaban antaa ohjeita suomeksi Teddy Lucicille jolla myös on suomalaisia sukulaisia". .
eagle kirjoitti:Ensin että olet väärässä. Jos pallo katsotaan pelatuksi käteen tai käsi on kiinni vartalossa ei sitä vihelletä. Nämä ovatkin sitten niitä kuuluisia tulkinan varaisia juttuja.
sakke555 kirjoitti:Omia havaintojani kisatiimistä:
Aki Riihilahti on parempi jalkapalloijila kuin Riku, ja olisi myös parempi studioisäntänä. Nyberg hoitanut tähän mennessä leiviskänsä paremmin.
sakke555 kirjoitti:Mutta tämä 'pallo katsotaan pelatun käteen niin ei vihelletä' on outo.
grap kirjoitti:Olen itse käyttänyt samaa temppua. Ongelmaan auttaa, jos käyttää normaalin radion sijasta YLE:n nettiradiota, jolloin playerista pausea rämpyttämällä voi säätää viiveen kohdalleen esimerkiksi aloitusvihellyksen perusteella.
http://lotta.yle.fi/ijulkaisu.nsf/sivut/jalkapallo_mm