Viestin lähetti ranger
Onnittelut Hollolan suurelle pojalle, eräälle lajinsa kaikkien aikojen parhaimmista.
Ranger
Viestin lähetti ranger
Viimeistään MM-kisat sinetöivät sen, että Janne Ahosen kausi tekee fantastisuudessaan mäkihypyn historiaa.
Viestin lähetti Ghost
Siinähän Pyykösen eteen tuli jonkun toisen maan hiihtäjä, joka oli jo päästänyt kilpakumppaninsa matkaan. Tämän vuoksi Pyykönen joutui suoristamaan jalkansa ja tippui kärkiletkasta, sipaten lopulta kokonaan. Tiedä sitten olisiko pystynyt peesaamaan paremmin, mikäli vaihtohässäkkää ei olisi tapahtunut. Veikkanpa, että jos Suomi olisi jäänyt kuudenneksi, olisi tehty protesti tuosta.
Viestin lähetti Skeletor
Koko Pyykösen valinta sprinttiviestiin oli käsittämätön ratkaisu päävalmentaja Reijo Jylhältä. Mies näyttää jopa kerjäävään potkuja valinnoillaan. Jokainen vähänkin edes piirinmestaruuskisoissa pyörinyt valmentaja tai hiihtäjä tietää Pyykösen heikkoudet. Palautuminen on hänelle suuri ongelma ja nimenomaan sprinttiviestissä palautuminen edellisestä omasta osuudesta on elintärkeää. Mitään muuta ei ollutkaan odotettavissa kuin täydellinen katkeaminen. Kaikista kovin paikka asia taitaa olla sprinttijoukkueen toiselle jäsenelle, Keijo Kurttilalle. Mies hiihtää itse hyvin, mutta sitten joukkuekaveri jää 900 metrin matkalla 40 sekuntia. Se ottaa päähän ketä tahansa. Lisäksi vapaaehtoisena viestiin olisi ollut käytettävissä mm. Teemu Kattilakoski, joka ei olisi varmasti sipannut....
Viestin lähetti kilonkingi
Norjalaistuomari koitti estää Ahosen voiton antamalla viimeisestä hypystä 17 pistettä, muiden antaessa 19 pistettä. Kyllä sieltä Norjasta sitten vaan löytyy noita kusipää tuomareita. Taisi nimittäin olla jo 3 norjalaistuomari, joka antaa aivan linjasta poikkeavia pisteitä Ahoselle tällä kaudella.
Viestin lähetti ranger
mäkiviikon kolmeen osakilpailuvoittoon + yhteen kakkossijaan (Hannawaldin jälkeen kaikkien aikojen toiseksi kovin suoritus)
Kai sinä kuitenkin vuorottelit silmiäsi?Viestin lähetti Sistis
Hieno urheilupäivä. Valitettavasti itselläni ei ole ollut mahdollisuuksia katsoa kisoja tänään kuin ohimennen toisella silmällä.
Mäkihypyssä näin toisen kierroksen viimeiset 10 hyppääjää.
Viestin lähetti Hamraan
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta muistaakseni norjalainen tuomari antoi muitten mukana sille hopealle sijoittuneelle norjalaiselle sen toisesta hypystä 17,5, ettei siinä mun mielestä ollut kotiinpäin vetoa. Vaikka antoikin Ahoselle liian vähän sen hypyistä pisteitä niin oli mun mielestä parilta tuomarilta se 19,5 vähän liikaa, jos alastuloa katsotaan. Onnittelut Jannelle, loistava suoritus.
Viestin lähetti Hamraan
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta muistaakseni norjalainen tuomari antoi muitten mukana sille hopealle sijoittuneelle norjalaiselle sen toisesta hypystä 17,5, ettei siinä mun mielestä ollut kotiinpäin vetoa.