Siwankassa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkue
Kanadahan seKuka sieltä välierissä mahdollisesti tulee vastaan jos Tre Kronor laitetaan lauluun Leijonien toimesta?
Kanadahan seKuka sieltä välierissä mahdollisesti tulee vastaan jos Tre Kronor laitetaan lauluun Leijonien toimesta?
Jospa tapahtuisi ihme, niinhän urheilussa joskus käy. Tosin harvemmin jäällä.Suomi pelaa jollain C- ja D-maajoukkueen sekoituksella. Ruotsilla on lähes paras mahdollinen Olympiatason puolustuksensa jalkeilla.
Eihän Suomella ole palan hiventäkään tuossa matsissa.
Nyt on vähän kovempaa seppää vastassa kuin Mikkelissä, Tampereella tai Porissa.
Pitäiskö koittaa lanata heijän veskari? Pikku päissäni minäkin.Kun olen pikku päässäni miettinyt, miten Suomi ottelun voisi voittaa, ainoa mieleen tuleva vaihtoehto on, että tavalla tai toisella Ruotsin nippu pitää saada shokerrattua. Esimerkiksi joku Ruotsin maalivahdin avaus mallia Kiprusoff Olympiavälierässä 2010 olisi aika hyvä. Joka tapauksessa jollain tavalla ruotsalaisille pitäisi saada aiheutettua "Ei voi olla totta"-fiilis
Noh jos Suomen voitto vaatisi maalivahdin tahallista lanaamista tai muuta vastaavaa, niin minun puolesta voitaisiin siinä tapauksessa kyllä sitten hävitäPitäiskö koittaa lanata heijän veskari? Pikku päissäni minäkin.
Pitäiskö koittaa lanata heijän veskari? Pikku päissäni minäkin.
Olen eri mieltä.Oma veikkaukseni on että jos Suomi ei tee enemmän maaleja kuin ennakkoon ylivoimainen Ruotsi niin Suomen skabat oli sitten siinä. Näistä lähtökohdista baariin moi.
@Laiskiainen jo vastasi hyvin yllä.Hyvä suunnitelma. Niillä on kolme NHL-molaria.
Kunhan ei lähde ottamaan kuppia norjalaisten kanssa niin kaikki hyvin.Onkohan Mikke humalassa katsomossa.
Olisiko Suomen kokoonpano voinut olla esimerkiksi alla olevan mukainen? Ei siltikään olisi ollut palaa Ruotsia vastaan mutta puolivälierässä oltaisiin voitu kohdata helpompi vastus
Granlund-Aho-Lambert
Puustinen-Aatu Räty-Aku Räty
Innala-Kapanen-Puljujärvi
Mäenalanen-Björninen-Pakarinen
Tarkennetaan vielä, että tämän kentän saa pelaamaan parhaiten, kun ei peruutella mitään meidänpeliä. Se sitten riittää, mihin riittää. Jokainen ymmärtää asetelmat.Vähän yliampuvaa ehkä toivoa, että B-luokan miehet saisivat meritoituneita NHL-pelaajia vastaan aikaan jotain, samalla kun heidät on keitetty kaikissa mahdollisissa liemissä.
Toki toivoa on aina hyvä olla.
Ensi keväänä sitten Pendon johdolla kohti fantastic four kultaa!Olisin itse ottanut vielä Rantasen, Lehkosen, Teräväisen ja Kotkaniemen mukaan.
Mutta entä jos Ruotsi häviäisi näin paskalle joukkueelle, niin miksi sekään ansaitsisi jatkopaikkaa sen enempää?Onkohan tämä vähän rumasti sanottu, mutta toivon jopa että tulee turpaan oikein kunnolla.
Suomi on vain ollut niin surkea koko turnauksen, että ei ansaitse paikkaa neljän joukkoon.