Mielenkiintoinen palapeli on kyllä Jukalla käsissään. Laitureiden paikalle olisi tarjolla kyllä melkoisen kovaa laatua, mutta sentterit on sitten valitettavasti EHT-tasoa Mannista lukuunottamatta. Itse lähtisin liikkeelle ehkä siitä, että rakentaisin kolme tasaista kentällistä, jotka pystyvät kaikki tekemään niitä maaleja. Laine, Rantanen ja Manninen menisivät samassa kentässä hieman hukkaan, kun ovat kaikki kuitenkin kovia maalintekijöitä. Rantasen haluaisi nähdä laidassa ihan vaan siksi, että hän on joukkueen paras laituri ja maalintekijä. Olisiko Jalosella pokkaa laittaa se Laine sinne keskelle ainakin alkuun? Itse näen tässä mahdollisuuden siihen, että Laine olisi erittäin motivoituneena ottamassa palautetta ja oppia sentterin rooliin Jukalta. Tässä tilanteessa kyllä mietityttää myös, että olisiko sitä Kuokkasta kuitenkin kannattanut kokeilla sentterin paikalle. Olisi voinut pelata hyvin yhteen NHL-miesten kanssa...
Granlund voisi olla hyvä pari Laineelle ja ehkä kemia Hartikaisen kanssa toimisi vielä? Voi myös avittaa tarvittaessa aloituksien kanssa. Tai sitten Kakko - Laine - Rantanen ja UFA-kolmikko kasaan. Suomela/Ruohomaa ei ole vakuuttanut minua siihen malliin, että heitä haluaisin nähdä kisoissa kakkosen sentterinä.
Kakko - Manninen - Rantanen
Granlund - Laine - Hartikainen
Kapanen - Lammikko/Suomela - Armia