massaonvoimaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Mennään eteenpäin.Mutta onneksi ollaan menty eteenpäin.
Mennään eteenpäin.Mutta onneksi ollaan menty eteenpäin.
En kauheasti toisten parisuhdeasioita halua täällä käydä läpi, mutta Instagramin pohjalta itse olen ainakin molempien profiileista tehnyt havainnon oliko nyt muutama kuukausi sitten. Eli poisteltu lähes kaikki yhteinen ja linkitys toisiinsa jos en nyt väärin muista.Oliko näistä Laineen parisuhdekuvioista nyt jotain faktaakin vai mistä tämä on kuultu?
Tuo kuittaantuu kun on mukana kaksinkertainen stanley cup -voittaja. Kokonaismäärä sama heh.Samoissa kisoissa oli myös Reijo Ruotsalainen Stanley Cup voittajana ja Kari Jalonen joka pelasi 84 mestarijoukkueessa vaikka ei voittajaksi lasketakkaan.
Rantasta enemmän asia taitaa olla kiinni muista. Ei ole kellään varaa ajatella, että voi itse tehdä vähän vähemmän, kun Rantanen on mukana.Onhan tuo kotikisojen sirkus oma maailmansa. Mutta en kyllä tältä istumalta keksi mitkä kiekkoiluun liittyvät paineet Rantasta enää hidastaisivat. Aika paljon nähty ja koettu.
Rantasta enemmän asia taitaa olla kiinni muista. Ei ole kellään varaa ajatella, että voi itse tehdä vähän vähemmän, kun Rantanen on mukana.
Suomea asetellaan varmaksi maailmanmestariksi jo ennen kisoja. Siitä ei urheilussa usein ole hyvää seurannut
Kolumnisti siis haluaa jinxata? Nyt ainakin tulee hopeaa tai pronssia. Just ku hypejuna lähti itselläkin rullaamaan urakalla. Per...
Hienoa, että Rantanen tulee mutta samalla tajusin että kun en änäriä juurikaan seuraa, niin minulla ei ole kaverin pelityylistä minkäänlaista hajua. Tai en tunnistaisi jos tulisi kadulla vastaan. Niin on jääneet etäisiksi nämä tietyn sukupolven pelaajat, jotka eivät maajoukkuetta ole päässeet edustamaan kun ei ole ollut olympialaisia tai world cupia. Kieltämättä aika surkea juttu sikäli.
Viime vuonna oltiin mestarisuosikkeja molemmissa kisoissa ja kultaa tuli. Ei tuo nyt niin huonosti ole mennyt.Suomea asetellaan varmaksi maailmanmestariksi jo ennen kisoja. Siitä ei urheilussa usein ole hyvää seurannut
Jumalauta! Suomi ei enää mene osallistumaan kisoihin vaan voittamaan. Nöyristelyjen aika on ohi.Suomea asetellaan varmaksi maailmanmestariksi jo ennen kisoja. Siitä ei urheilussa usein ole hyvää seurannut
Ai niinkö? No siinä tapauksessa todennäköisesti voitetaan. Mitään jinxejä ei siis ole tapahtunut. Kiitos tiedosta.Kirjoittihan Antti Wennströmkin vuonna 2019 Jatkoaikaan, että Praha 1992 toistuu. Se oli erikoinen juttu. Mehusteltiin hopeajoukkueella ja sitten kuitenkin tulos oli kultaa. En tiedä saiko kirjoittaja jotain iloa ja osumia tuosta erikoisesta tekstistään, kun ensin, ööö, mehusteltiin hopealla, ja sitten kuitenkin oltiin ennustajia ja osuttiin "oikeaan", kun tulikin kultaa. Kertokaa mulle tää logiikka, kiitän.
Mitähän lisäarvoa tuollainen ripuli tuo mihinkään? Oli toki kieli poskella kirjoitettu, mutta jos nyt vaikka yhden älyttömyyden tuosta nostaa, niin se että Leijonat olisi ollut kisojen selkeä suosikki jo ennen Rantasen saapumista. No, toki jos tuon kirjoituksen pointti oli naureskella toria etukäteen varaileville karjalalippiksille, niin sitten tuossa on jotain ideaa.Kaikkien aikojen paras suomalaispelaaja on Leijonien ylivoimaisen MM-kullan sinetti
Mikko Rantasen tulon myötä Leijonien kultajuhlia ei voi tänäkään vuonna estää.www.jatkoaika.com
Näitä heittojahan voisi joku matikkanero varmaan laskeskella kuinka osuvat nappiin, mutta en minä antaisi asiantuntemukselle kauheasti arvoa, jos Suomi nyt kultaa sattuisikin voittamaan. Kirjoittaja voi toki mehustella itsekseen, että kerrankin napsahti.
Tämä. Kun Kanadaa vastaan aletaan tosissaan pelaamaan, Härski kuuluu Suomen joukkueen yleensä suht harvalukuiseen ei-tönittävien joukkoon. Löytyy kyllä kisakoneesta.Tai sitten päinvastoin eli paikka joukkueessa on jokseenkin varma ja nyt Merelälle annetaan paikka näyttää ”Ufa-ketjussa”.
Kaikkien aikojen paras suomalaispelaaja on Leijonien ylivoimaisen MM-kullan sinetti
Mikko Rantasen tulon myötä Leijonien kultajuhlia ei voi tänäkään vuonna estää.www.jatkoaika.com
Näitä heittojahan voisi joku matikkanero varmaan laskeskella kuinka osuvat nappiin, mutta en minä antaisi asiantuntemukselle kauheasti arvoa, jos Suomi nyt kultaa sattuisikin voittamaan. Kirjoittaja voi toki mehustella itsekseen, että kerrankin napsahti.
Ei pelaa huikeaa matsia. Mutta se mistä jo aiemmin kirjoitin ja joka näytti omissa huonolta jo Liigan pleijareissa aika ajoin ja ollut tänään huonoin pakki omissa on Kemiläinen. Tiedän avut ylöspäin mutta on kyllä koko ajan kiireessä. Ja virheitä tulee tasaisesti. Heittämällä heikoin lenkki omassa päässä.En ole SHLää seurannut yhtään, toki tiedän kuka vei mestaruuden ja kuka siellä oli maalissa ja pokkasi vielä Stefal Livin nimeä kantavan playoffien arvokkaimman pelaajan palkinnon.
Nyt kun pari erää tota Tsekki peliä on takana, niin on helppoa asetella Larmille ykköstorjujan viittaa ylle. Näyttäis mies olevan ns. zonessa. Ei kaadu homma ainakaan häneen.
Ei pelaa huikeaa matsia. Mutta se mistä jo aiemmin kirjoitin ja joka näytti omissa huonolta jo Liigan pleijareissa aika ajoin ja ollut tänään huonoin pakki omissa on Kemiläinen. Tiedän avut ylöspäin mutta on kyllä koko ajan kiireessä. Ja virheitä tulee tasaisesti. Heittämällä heikoin lenkki omassa päässä.
Jep. Raitin maila ja yv osaaminenhan miestä tuonne kisoihin on viemässä ja muiden loukkaantumiset. On kyllä huono omissa.Kemiläisellä ei pitäisi olla mitään asiaa kisoihin. Erittäin yksipuolinen pelaaja. Ottaa melkein joka pelissä sen kiintiöjäähynsä, kun pupeltaa kiekkoa viivalla ja joutuu rikkomaan sen jälkeen. Liiga-tasolla erittäin hyvä, mutta kyllä puutteet tulevat aika rajusti esiin maajoukkuepeleissä.