Soutukorva
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Kyllä Mikke on hieno mies. Kun kuitenkin luet, voin painaa villaisella sen, että et suostunut pelaamaan Kärpissä verkkaripalkalla, vaan lähdit ansaitsemasi tilipussin perässä Helsinkiin.
Eikö ole jännä, että pelaaja joka takoi 19 vuotiaana miesten maajoukkueessa enemmän tehoja kuin iso osa jengin hyökkääjistä ikinä, ei mahdu jengiin?Ei ole tiedotettu eikä yleensä ole ollut tapana tiedottaakaan mitään. Siis sellaisia, jotka eivät joukkueeseen syystä tai toisesta mahdu.
Veikkaisin, että Jokiharju liittyy takaisin remmiin, mikäli Dallasista ei saada apuja.Onko siis oikeasti, ettei Jokiharju pelaa näissä kisoissa lainkaan? Mielestäni kova isku tuohon pakistoon. Toki sitten, jos Dallasista tulee jackpot, niin sitten ei ongelmaa. En kyllä siihen luottaisi.
KHL ei ole mikään meriitti. Suomeen tulleet pelaajat olivat jalkahitaita ja muutenkin yllättävän velttoja. Tuosta olen samaa mieltä, että Mörkön roikuttaminen joukkueessa on häpeäksi Jaloselle ja Ojamäki ehdottomasti mielummin. Toisaalta toivon, että Kaapo Kakko saadaan vielä joukkueeseen ellei sitten pelaa puolikuntoisena kun koko kausi meni erinäisten leikkausten ja loukkien takia pipariksi.Lisäksi jaksan vielä ihmetellä, miten Ojamäelle ei nähdä mitään käyttöä tuolla. Kaveri painoi 29 maalia vajaalla KHL-kaudella, laukauksen lisäksi nopea ja kykenee fyysiseenkin peliin.
Ei ole tiedotettu eikä yleensä ole ollut tapana tiedottaakaan mitään. Siis sellaisia, jotka eivät joukkueeseen syystä tai toisesta mahdu.
Entä jos Tolvanen on kieltäytynyt? Turha Jalosta on syyttää, jos Tolvasella on vaikka pientä vammaa tai muuten ei ole halukas lähtemään jatkamaan kauttaan.Eikö ole jännä, että pelaaja joka takoi 19 vuotiaana miesten maajoukkueessa enemmän tehoja kuin iso osa jengin hyökkääjistä ikinä, ei mahdu jengiin?
Eiköhän noi pelata samoilla kun edelliset mm-kisat, u20 kisat jne.Sattuuko kellään olemaan tietoa siitä millä pelipaidoilla kisoissa pelataan? Onko tuo Olympialaisten tyyli käytössä? Nopealla googletuksella en löytänyt vastausta.
Maikkarin uutisesta Jalosen siteeraus: "Meillä on perjantaina ensimmäinen peli, lauantaina toinen ja maanantaina kolmas. Siinä painetaan aika iso osa alkulohkon seitsemästä pelistä neljään päivään. Emmehän me voi lähteä niihin millään kahdella ketjulla. Kyllä me lyömme heti kunnon joukkueen jalkeille – alusta alkaen".Ainakin Seppälä, Nurmi ja Palmu jäävät alkuun ilman leimaa, sekä Innala/Rajala/Sallinen kolmikosta 1-3 pelaajaa.
Entä jos Tolvanen on kieltäytynyt? Turha Jalosta on syyttää, jos Tolvasella on vaikka pientä vammaa tai muuten ei ole halukas lähtemään jatkamaan kauttaan.
Vain omassa managerointitoimistossani Tolvanen ei enää tähän ryhmään mahdu tässä vaiheessa. Jalosen en usko nyt tuovan ketään muita sisään kuin ratkaisupelaajia. Tolvanen on mielestäni monipuolistunut Pohjois-Amerikassa, mutta samalla tuhonnut osan luontaisesta maalintekokyvystään. Ei löytyisi viime vaiheen paikkaa, jos kokoaisin joukkueen. Leirien kautta olisi saattanut olla eri tilanne.Tolvasen näkisin itse hyvinkin mahtuvaksi joukkueeseen, joten luulisi jotain pientä infoa tulevan lähiaikoina. Kyllähän NHL:stä lähes jokaiselta kaverilta kuullaan "joo/ei" iltapäivälehtien artikkeleissa. Ristolaiselta sitten on kuultu puolestaan sopimusneuvotteluista ja jaksamisesta, mutta pääsääntöisesti kyllä aina on infoa tullut jollain tapaa.
Ootko kuullut roolituksesta tai valmentajan luottopelaajista? Aika merkittäviä juttuja Anttila on maajoukkueessa saanut kolme vuotta sitten MM-kisoissa, vuosi sitten MM-kisoissa, kolme kuukautta sitten Olympialaisissa, miksei saisi tänäkin keväänä?Jos nyt unohdetaan vaikka Pesoset ja Rajalat, niin kyllä vähintäänkin Mäenalasen ja Anttilan kanssa Ojamäen pitäisi kamppailla pelipaikasta. Jos Anttila vielä tekee jotain merkittävää näissä kisoissa, voin perua pahat sanani.
Ai, no nyt sitten fyysisyys kelpaa! Taitopelaajan sijaan työntekijä. Ja edellisessä lainauksessa toisinpäin.Mä jättäisin Rajalan passin leimaamatta, on tuollainen taitopelaaja mutta kuitenkin aika tasapaksu. Sallinen tuo selkeästi fyysisyyttä ja ilkeyttä maalin lähistöllä ja päätyyn, Innala kykenee tekemään maaleja.
Onko tarvetta? Tolvaselle ei ole käyttöä kisoissa, vaan tarvitaan huippuosaamista (jos on saatavilla) jo valmiiksi pirun kovan rungon päälle.Tolvasen näkisin itse hyvinkin mahtuvaksi joukkueeseen, joten luulisi jotain pientä infoa tulevan lähiaikoina. Kyllähän NHL:stä lähes jokaiselta kaverilta kuullaan "joo/ei" iltapäivälehtien artikkeleissa. Ristolaiselta sitten on kuultu puolestaan sopimusneuvotteluista ja jaksamisesta, mutta pääsääntöisesti kyllä aina on infoa tullut jollain tapaa.
No miksei kelpaisi? Eiköhän joka joukkueessa ole sekä taitopelaajia että niitä monipuolisempia duunareita, joilta ei esim. maaleja voi kauheasti odottaa? Lähinnä pointtini oli, ettei siellä voi mun mielestä olla kovin montaa tuollaista pass first -tyyppistä peluria, koska maalintekijöitäkin kaivataan. Ja sen lisäksi on kiva olla sitten Hartikaista ja Sallista, vaikken esim. Sallisen suuri fani olekaan. Tämä kysymys vastaa myös tuohon sun roolituskyssäriin.Ootko kuullut roolituksesta tai valmentajan luottopelaajista? Aika merkittäviä juttuja Anttila on maajoukkueessa saanut kolme vuotta sitten MM-kisoissa, vuosi sitten MM-kisoissa, kolme kuukautta sitten Olympialaisissa, miksei saisi tänäkin keväänä?
Ai, no nyt sitten fyysisyys kelpaa! Taitopelaajan sijaan työntekijä. Ja edellisessä lainauksessa toisinpäin.
Voi olla, että Jalosen mielestä ei ole. Itse kyllä näen, että esimerkiksi ylivoimille Tolvanen voisi olla merkittävä lisä.Onko tarvetta? Tolvaselle ei ole käyttöä varmaankaan.
Sattuuko kellään olemaan tietoa siitä millä pelipaidoilla kisoissa pelataan? Onko tuo Olympialaisten tyyli käytössä? Nopealla googletuksella en löytänyt vastausta.
Voi kun MM-kisat yleisestikin nauttisivat suurempaa arvostusta pelaajien mielessä enkä nyt tarkoita suomalaisia vaan ihan kaikkia pelaajia. Mikke selvästi arvostaa aina mahdollisuutta vetää leijona-paita ylle ja tulla kisoihin mikä on hienoa nähdä.Granlund on kyllä hieno mies. Äijään voi aina luottaa.
Kolmessa kuukaudessa on tapahtunut sitten paljon! MM2019->O2022 taso riitti sitten varsin mallikkaasti. Oli osa erittäin merkittäviä kentällisiä näissä kaikissa, ellei jopa kaikissa kolmessa arvoturnauksessa finaalipaikan/voiton mahdollistanut tärkemmäin, parhaiten roolinsa hoitaneen, hyökkäysvitjan osa.Ja tiedän hyvin, että Anttila on Jalosen luottopelaaja. Eri asia on, kuinka pitkään taso oikeasti riittää. Omasta ja varmasti monenkin mielestä Anttilan taso ei riitä enää, mutta katsellaan.
Tuosta IIHF:n sivuille vievästä linkistä voit katsoa paitojen designin.
Harmi tuo Jokiharjun tilanne. Honka tilalle?
Olen valmis pyörtämään sanani, jos Anttila ratkaisee taas kullan tai on ratkaisuhahmona isoissa otteluissa.Kolmessa kuukaudessa on tapahtunut sitten paljon! MM2019->O2022 taso riitti sitten varsin mallikkaasti. Oli osa erittäin merkittäviä kentällisiä näissä kaikissa, ellei jopa kaikissa kolmessa arvoturnauksessa finaalipaikan/voiton mahdollistanut tärkemmäin, parhaiten roolinsa hoitaneen, hyökkäysvitjan osa.
Todellakin harmi. Hyvin mahdollista, koska leijonajohto katsoo SHL:n finaaleja. Honka ja Lepistö varmaan todennäköisimmät nimet. Virtanen tuskin. Hyökkääjistä esim. Tyrväinen tuskin myöskään tulee.Harmi tuo Jokiharjun tilanne. Honka tilalle?
Lainaan itseäni toteamalla saman kuin eilen eliVaikka NYR:ä hieman fanitankin niin nyt toivon, että pinkut voittaa seuraavan pelin ja saadaan Kaapo mahdollisesti turnaukseen.
Edelleenkään sitä Kakkoa ei kannata kisoihin odotella vaikka Rangers putoaisi jo seuraavassa pelissä, tulokassopimus päättyy tähän kauteen ja kesällä ovat edessä neuvottelut joita ei riskeerata edes kotikisojen takia, vaikka sinänsä pelaaja varmasti haluaisikin niihin osallistua. Varmasti halutaan muutenkin ehjä kesä alle kun runkosarja meni täysin pipariksi noiden loukkaantumisten ja leikkausten takia. Ensi kerralla sitten.
Ketkä tuolla sitten ovat selkeitä pass first -tyyppejä? Harjoituksissa ylivoimaa hyökkääjistä pelasivat tänään Innala, Manninen, Hartikainen, Sallinen, Armia, Filppula, Rajala ja Pesonen. Minun silmissäni näistä vain Filppula on sellainen pelaaja, joka ei mielellään lauo.Lähinnä pointtini oli, ettei siellä voi mun mielestä olla kovin montaa tuollaista pass first -tyyppistä peluria, koska maalintekijöitäkin kaivataan.
Eli yhden miehen pitää ratkaista kolmen vuoden sisäään MM-kulta jämäjoukkueella, historian ensimmäinen olympiakulta JA historian eka MM-kulta kotikisoissa, jotta kelpaisi joukkueeseen? Selevä.Olen valmis pyörtämään sanani, jos Anttila ratkaisee taas kullan tai on ratkaisuhahmona isoissa otteluissa.
Olen (ja varmaan moni muukin on) sitä mieltä, että Anttilan tilalle löytyisi tasokkaampaa pelaajaa. Vaikka sellaisia, jotka kykenevät enemmänkin maaleja tekemään ym., jos vain peliaikaa saavat.
Eikä Anttilalta mitään pois, mutta mun nähdäkseni nyt alkaa olla Anttilan aika kiintiöMörkönä ohitse. Ihan yhtälailla olen sitä mieltä, että Mäenalanenkin on tuolta korvattavissa.