Kylä rakensivat lopulta joukkueen.Ei ole mitään järkeä promota kilpailevan yhtiön ohjelmia.
Kylä rakensivat lopulta joukkueen.Ei ole mitään järkeä promota kilpailevan yhtiön ohjelmia.
Ei nuolaista liian aikaisin, mutta koska spekulointi ja värjäily on aina kivaa, niin miten näette tilanteen, jos Carolina ja / tai Florida tippuvat yllättäen jo ekalla kierroksella?
- Tämän hetkisillä esityksillä molemmile ihan mahdollista.
Onko etunenässä kaksikolla Aho - Barkov virtaa tulla kisoihin, kun taatusti pettymys on luokkaa infernaalinen. Olettaen että ei ole loukkihuolia taustalla. Ja odotteleeko Jukka mahdollista jackpottia ensimmäisen kierroksen loppuun saakka, vai lyökö huomenna paketin kasaan, jättäen korkeintaan 1-2 paikkaa auki?
Ei ole leimattu vielä yhtään, ensimmäiset leimataan torstaina.Leijonien joukkue Tampereelle julki – nimekkäitä pelaajia putosi pois
Jukka Jalonen nimesi Tampereelle kokoontuvan ryhmän sunnuntai-iltana.www.iltalehti.fi
Tuossa nippua… montako passia jätettiin leimaamatta? Uutisessa ei vielä lukenut.
Ei ole leimattu vielä yhtään, ensimmäiset leimataan torstaina.
Ohoh luin vähän väärin. Näköjään vasta nimetty Tampereelle lähtevä ryhmä.Ei ole leimattu vielä yhtään, ensimmäiset leimataan torstaina.
Taitaa siis olla tilanne, että Jalonen katsoo ensimmäisen kierroksen loppuun rauhassa, sen verran voi sieltä vielä tipahtaa kovia nimiä, jotka Jukalle varmasti kelpaisi suoraan kisoihin.Ei ole leimattu vielä yhtään, ensimmäiset leimataan torstaina.
Vaikea uskoa Tolvasen mahtuvan. Jalosella luulisi olevan tieto ketkä ovat mahdollisesti saatavilla. Vähän itse kaipaisin nuoruuden intoa joukkueeseen.Eiköhän sieltä ainakin Kulta-Mikke ole tulossa ja mahdollisesti Tolvanen, jos Jalosen suunnitelmissa.
Veikkaan myös, ettei Tolvasta oteta tuohon, vaikka itse kyllä huolisin.Vaikea uskoa Tolvasen mahtuvan. Jalosella luulisi olevan tieto ketkä ovat mahdollisesti saatavilla. Vähän itse kaipaisin nuoruuden intoa joukkueeseen.
Joukkue näyttää tylsältä, hajuttomalta ja mauttomalta. Tai näyttäisi, jos nuo samat nimettömät ja tylsät nevarit eivät olisi jo kahmineet taskujaan täyteen MM- ja olympiakultamitaleita. Kyllähän tää taas näyttää siltä että Manta saa seuraa suihkulähteeseensä - kunhan vaan Jalonen nyt jättää tommoset ihme NHL-supertähti-haihattelut haihattelematta, Barkovit ja Ahot ja Granlundit sulaa keväisin, siinä missä Marko Anttila, Hannes Björninen ja Sakari Manninen vaihtaa vaan isommissa peleissä isompaa vaihdetta silmään ja alkavat paiskomaan kilpaa voittomaaleja!
On joo sanonut jossain, ja veikkaan itse samaa että ovat pojat NHL:stä näyttäneet vihreetä valoa kisoille.Eikös Jalonen (tai Lehtinen?) sanonut, että kovimmille NHL-jätkille on soiteltu ennen playoffien alkua ja kyselty, onko intoa jos tippuvat. Se, että joukkuetta ei ole vielä pistetty lukkoon, on varmaan merkki siitä, että myöntäviä vastauksia on saatu.
Jos Florida nyt putoaisi, olisihan siellä maailmanmestari ja olympiavoittaja Lindbohm saatavilla. Eiköhän Jaloselle tuttu mies joukkueeseen mahtuisi.Jännä nähdä miten noiden NHL-apujen kanssa tulee käymään. Takuulla tulee suomalaisia tippumaan ensimmäisen kierroksen jälkeen, voi olla jopa yllättävän koviakin kavereita tarjolla pian, jos nyt Florida oikeasti floppaa. Maalintekotaitoa ja puolustukseen oman pään herraa kaipaisi. Olen epäileväinen jälkimmäisen suhteen. Ehkä joku Määttä taas tulee.
Heikko? Minä näen kyllä joukkueen jo tässäkin kokoonpanossaan täynnä keskivertoa huomattavasti parempia jääkiekkoilijoita. En saa siitä heikkoa mistään tulokulmasta. Nämä on silti näitä.Aika heikko on kyllä jengi. Edelleen sama mielipide, että puolivälieristä lauluun.
Vähän niin kuin 2019.Aika heikko on kyllä jengi. Edelleen sama mielipide, että puolivälieristä lauluun.
Josko edes pääsevät puolivälieriin? Jos viime vuodet ovat mitään opettaneet niin nämä Jalosen porukat saattavat flopata jo alkuerissä.Aika heikko on kyllä jengi. Edelleen sama mielipide, että puolivälieristä lauluun.
Heikko? Minä näen kyllä joukkueen jo tässäkin kokoonpanossaan täynnä keskivertoa huomattavasti parempia jääkiekkoilijoita. En saa siitä heikkoa mistään tulokulmasta. Nämä on silti näitä.