MM 2019 – kansanjuhlan liveseuranta

  • 195 006
  • 2 141

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Kai meininki nousee takasin tasollee sitten ku Jellonat saapuu.
 

Mehilas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestis & alasarjat
Kyllä jotku näyttävästi melko ullakolla asuu jos ei tiedä Gasellit jne. Tää nyt vaan on sitä nykypäivän musiikkia ja Gasellit nyt soi ihan varmasti melkeen jokaisen kiekkojoukkueen pukukopissa..
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
En minäkään. Mutta nää jätkät kerää spotifyssa eri kuuntelijoita 320 000 kuukaudessa esimerkiksi. Kyllä mä pitäisin ihan hyvänä tietää.
Ihan hyvin itse olen tullut toimeen vaikka Gaselleja en ole kuunnellut. Ja olisin ihan hyvin tullut toimeen vaikka nytkään en olisi kuunut.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei jumalauta lisää tätä kidutusta.

CIA vois alkaa kiduttamaan Gaselleilla vihollisia. 5 sekuntia ja kaikki tunnustas vaikka isän murhan, ettei tätä tartteis kuunnella.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää Ylen lähetys on kyllä hämmentävä. Ääni ja kuva tökkii miten sattuu, 90% ajasta katsotaan paikallaan olevaa kuvaa väkijoukosta eikä muutenkaan ole oikein mitään hajua mitä tuolla tapahtuu kun juonnot ei kuulu lähetykseen. No, en varmaan menetä hirveästi mitään.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
No en kyllä tätä itse ihan räpiksi laske. Tai no en mie tiiä, mutta on tää nyt noin 1000x parempi kuin esim Cheek.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös