Vois kyllä ihan nimellä kutsua noin niinkun elävässä elämässä.Ihan ku noi olis eläintarhassa: "Nyt tulee Mörkö katsokaas!". "Anna tassua Mörölle."
Vois kyllä ihan nimellä kutsua noin niinkun elävässä elämässä.Ihan ku noi olis eläintarhassa: "Nyt tulee Mörkö katsokaas!". "Anna tassua Mörölle."
Mä arvasin että Julleen voi luottaa. Luottomies.Tyrväisen Julle on ainakin aivan totaalisen naamat.
Julle on elänyt nuoruutensa Lahdessa. Voi siis olla, että on tänään(kin) vedetty jotain muutakin kuin vain alkoholia.Mä arvasin että Julleen voi luottaa. Luottomies.
Kukas tuo "puolustaja Rajala" oikein on?
Pieni tauko vain. 18:00 jatkuu sitten torilta.Joko ne lähetykset loppu vai?
Jaahas, että torilla tavataan sitten vaan.Pieni tauko vain. 18:00 jatkuu sitten torilta.
Karavaanin tai Poika saunoo. Tämä on tieto.Villi veikkaus, että Lankinen vetää vielä torilla jonkun herkän biisin rimputellen samalla akustista kitaraa.
1995: Tupu-Hupu-Lupu
1998: Päällikkö-Jokinen
2011: Ilmaveivi-Mikke
2016: PuLaAho
2019: Mörkö
Luulisi kyllä näyttävän, kun tuolla olisi niin paljon katsojialin.Siis maikkari ei näytä tuota televisiosta vaan netistä?
Luulisi kyllä näyttävän, kun tuolla olisi niin paljon katsojialin.
Siis maikkari ei näytä tuota televisiosta vaan netistä?
Siis maikkari ei näytä tuota televisiosta vaan netistä?
No nyt on hurjaa.Tulee se maikkarilta, seitsemän uutisetkin on siirretty sen takia klo 21:een.
Ei seitsemän uutisia voi siirtää. Ne eivät ole enää seitsemän uutiset, jos alkavat eri aikaan.Tulee se maikkarilta, seitsemän uutisetkin on siirretty sen takia klo 21:een.
”Seuraavaksi Mörkö tuo pojan lav... menemmekin tästä mainoskatkolle”Tulee se maikkarilta, seitsemän uutisetkin on siirretty sen takia klo 21:een.
Ei kukaan meistä nykynuorista osaa juhlia. Me juodaan energiajuomaa ja sometetaan.Siis joko ne siellä smoothiet kädessä kertoi että tää oli tässä ja nyt hiitille vai osaako siellä vielä joku juhlia? Kertokaa, pääsin vasta töistä.
Ja minä en juo edes energiajuomaa. Aika nynnyä menoa meiltä.Ei kukaan meistä nykynuorista osaa juhlia. Me juodaan energiajuomaa ja sometetaan.
Ja itse en siis kuulu joukkueeseen, mutta näin se menee noillakin.