Missä ne Mestarit on? kohta loppuu lähetys.
Kölli tulee pian kertomaan, että nilkkatulehdusinfluenssa on levinnyt joukkueen sisällä ja torijuhlat on miesten joukkueen osalta peruttu.Missä ne Mestarit on? kohta loppuu lähetys.
Kuinka vaikeaa on saada siirrettyä yksi bussillinen ihmisiä muutaman kilometrin päähän?Missä ne Mestarit on? kohta loppuu lähetys.
Mulla näkyy haastatteluja bussista missä pelaajat on, teilläkö näkyy Tefloneja?
Sammuneet?Nukkuvat ja menevät eteenpäin, niin kun joukkueena?
Kuinka vaikeaa on saada siirrettyä yksi bussillinen ihmisiä muutaman kilometrin päähän?
Tuskin olisi. Täyttäisit sen 2-3paikkaa lötkötellessäsi ellet jopa vähän neljättäkin? Ok oisin takarivissä sikäli, että paikalle eksynyt.Minun kultajuhlissani esiintyisi Carlos Santana ja hän vittuillakseen soittaisi Löikö mörkö sisään - biisistä 45 minuutin jamin, olisikohan eturivissä tuon jälkeen tyhjää
Kuskina Nurminen tai Rinne, niin vaikeaa on...Kuinka vaikeaa on saada siirrettyä yksi bussillinen ihmisiä muutaman kilometrin päähän?
Kuinka vaikeaa on saada siirrettyä yksi bussillinen ihmisiä muutaman kilometrin päähän?
Minun kultajuhlissani esiintyisi Carlos Santana ja hän vittuillakseen soittaisi Löikö mörkö sisään - biisistä 45 minuutin jamin, olisikohan eturivissä tuon jälkeen tyhjää
Siis mistä te katotte?Teillä meni veikkaukset väärin, Kiviranta vei