Seuraavaksi esitellään sitten naisten vuoden 2010 pronssijoukkue
Ja missä on Ketterä? Suomen cupin ja Mestiksen voittaja on käytännössä kuitenki moraalinen universumin mestari.
Seuraavaksi esitellään sitten naisten vuoden 2010 pronssijoukkue
Sen on näköistä toteutustakin
" 600 erilaista Mario Lemieuxia kerättiin broidin kanssa... ne varastettiin meidän häkkivarastosta"
Mä näytän vähän Marlon BrandoltaMäkin näytän Brad Pittiltä omasta mielestä. Se ei vaan aina realosioidu naisten mielestä
Teen syksyllä ja rokkaan jäähalleja.Tee comebakki ennen ku Cheek ehtii, rahan tuloa ei voi estää
Janne ei tule paineiden takia, kuulemma kansa seuraa lätkää ja saattaa arvostella
Nyt kun miettii, niin näytän vähän Cheekiltä.
Freddie Mörköry lavalle.Elton John lavalla! Tosin vain elokuvamainoksessa.
Noniin kylläpä näitä kavereita nyt alko ilmestymään.Olisko sul ollu heittää pari kymppii?
On. Yleisö on tullut katsomaan sinua niin luulisi että olet läsnä yleisölle etkä puhelimelle. Myötähäpeä.
Muakin, ennenkun posket lähti leviimäänMuakin on joskus jotkut verranneet. Oon onneksi kuitenkin komeampi.
Kun miettii, niin eihän tuossa ole ollut kun hetki aikaa suunnitella kun sitten on jo pitänyt alkaa järkkäämään. Ei voi mitään muuta vaatia kun vähän kotikutoista. Paikan päällä varmasti fiilis kuitenkin loistava.Tällainen kansanjuhla on erityisen tärkeä jo siitäkin syystä, että melkein vuorokauden hyvää fiilistä poteneet kansalaiset pääsevät vihdoin kertomaan Internetiin, kuinka päin vittua järjestelyt, esiintyjät ja asiat ylipäänsä ovat. Hyvä me!
Mä näytän vähän Marlon Brandolta
Hyvää (Wiskaria) kannattaa odottaa. Jos kuullaan Tuntematon potilas, niin kyynel kyllä vierähtää jokaiselta suomalaiselta äijjjältä.Aika hitaasti näitä esiintyjiä tulee...