Se on totta, että kovin montaa ei tule mieleen, koska Suomessa ei ole tarpeeksi paljon laadukkaita senttereitä. Niistä, joita olisi voinut valita, joku olisi kuitenkin saattanut osata aloittaakin tai edes puolustaa kohtalaisesti. Esimerkiksi Manninen sentterinä ei kovin paljoa hurraa huutoja aiheuta. Siinä Niemi tai Suomela olisi ollut paikallaan.
Käsittääkseni Mikko Manner peluutti läpi turnauksen joukkueen puolustajia. Mutta laitetaan sekin Marjamäen piikkiin.Kylläpä pistää vituttamaan. Marjamäkeä on haukuttu liikaakin, mutta nyt menee minullakin kuppi nurin. Ei nyt vaan voi peluuttaa Pokkaa noin paljoa (joukkueen ehkäpä huonoin puolustaja), hyvä että edes pystyssä pysyi enää. Kauheaa alamäkeä ollut Pokankin ura...
Kuka sinne olisi pitänyt laittaa ottamaan niitä ratkaisevia aloituksia? Joku Juhani Jasu vai?
Jos valmennus olisi reagoinut edes jotenkin Sveitsin toiseen maaliin, niin tässä olisi voinut olla sauma voittoon.
No, valmennus tekee näköisensä joukkueen. Marjamäki teki siitä haluttoman, sekavan ja venymiskyvyttömän. Sellaisen itsensä näköisen.
Ketäs sinne olisi voinut valita näiden tilalle? Vähästä on paha nyhjästä...
Mä olen kaivannu sinne senttereitä koko kisojen ajan. Olisko ehkä kannattanut valita joku sentteri alunperinkin mukaan?
Rauhoittaa pelaajia, ottaa vaikka aikalisä.Miten tuohon maaliin olisi pitänyt reagoida? Vaihtaa maalivahtia, meni turhan helposti Säterille?
Olisiko antaa niitä nimiä? Ratkaisevissa aloituksissa on yleensä kentällä joukkueen kärkipelaajat, myös aloittajana, joten en minä ainakaan keksi yhtäkään joukkueen ulkopuolelle jäänyttä sentteriä, joka olisi ollut niitä ratkaisevia aloituksia ottamassa.Mä olen kaivannu sinne senttereitä koko kisojen ajan. Olisko ehkä kannattanut valita joku sentteri alunperinkin mukaan?
Rauhoittaa pelaajia, ottaa vaikHuka aikalisä.
Tai sitten voi tietty tuijottaa tyhjyyteen ikäänkuin se jotain auttaisi. Siinä tosin saattaa tulla lisää takaiskuja.
Niemen liike ei olisi riittänyt tällä pelitavalla ja Suomela sai mahdollisuutensa. Ja Manninen täytti ruutunsa, häneen ei hävitty Sveitsille.
Niin no, jos kerran niistä ei ollut mitään hyötyä niin kaipa se aikalisän ottaminen olisi ollut ihan turhaa. Valmennus ei osannut sanoa joukkueelle mitään, mikä olisi korjannut tilannetta.Huomasitko, että erässä oli kolme teknistä aikalisää ja jokaisella näistä valmennus puhui joukkueelle? Myös Marjamäki.
Ei yhteenkään yksittäiseen kenttäpelaajaan hävitä yhtäkään peliä koskaan. Ja sitähän me ei ikinä saada tietää, että olisiko Suomela ja Niemi muuttaneet tilannetta tai vaikkapa Ruohomaa Kärpistä, mutta se tiedetään, että näillä senttereillä ja pakeilla hävittiin paria tasoa heikommalle Sveitsille.
Joo perkele kun Ahokin taisi tehdä vaan 18 pistettä näihin peleihin. Ei ehkä jäänyt sen miehen panoksesta kiinni, monen muun kylläkin.Hyvä Ahot sun muut miljoonamiehet. Näin se homma etenee..