Olisko koriskisoissa ollut joku poikkeuslupa tms.? Ainakaan missään futispeleissä ei ole stadikoilta vuosiin saanut bisseä - stadikan viereisistä pubeista sitten sitäkin enemmän, myös puoliajalla.Tämä laki on ilmeisesti aika tuore, sillä vielä syksyllä 2015 koriskisoissa sai olutta ja viiniä viedä katsomoonkin. Aika tuskaisen hidasta sen kaljan ostaminen kyllä oli, kun niitä 14 tilasi.
Ylläolevaan liittyen, onko taaskaan mitään varmuutta, että pelaako Saksa puolivälieränsä joka tapauksessa Kölnissä (ja Ranska Pariisissa) jos niikseen tulee?
Mun mielestäni siinä tapauksessa puolivälieräpareja muutettaisiin niiltä osin, että joku toinen joukkue vaihtaa Saksan/Ranskan kanssa "paikkaa" eli jos esim olisi niin että Saksa lohkokakkosena saisi vastaan Ranskan lohkokolmosena, niin Ranskan sijoitusta "muutettaisiin" kaaviossa siten ettei Saksa tule vastaan.Mutta itse aloin miettimään, että miten pelataan sitten, jos Saksa ja Ranska ajautuvat kohtaamaan toisensa puolivälierissä. Matkustaisiko Ranska kuutenkin Kölniin?
Mun mielestäni siinä tapauksessa puolivälieräpareja muutettaisiin niiltä osin, että joku toinen joukkue vaihtaa Saksan/Ranskan kanssa "paikkaa" eli jos esim olisi niin että Saksa lohkokakkosena saisi vastaan Ranskan lohkokolmosena, niin Ranskan sijoitusta "muutettaisiin" kaaviossa siten ettei Saksa tule vastaan.
Vähän hankalasti ehkä selitetty, mutta siis Ranska ja Saksa eivät pelaa toisiaan vastaan puolivälierässä, vaikka kaavio näin mahdollistaisikin. Tai ainakin niin olen käsittänyt.
IIHF:n nettisivuilta lainattua:Mistä olet tällaisen käsityksen saanut? Ei kuulosta minusta uskottavalta eikä reilulta, että kaaviota tuolla tavalla mulkattaisiin. Etenkin Saksa saisi todennäköisesti tällaisen muutoksen myötä vastaansa jonkin selvästi Ranskaa vaikeamman vastuksen. Minun mielestäni loogista olisi, että puolivälierän pelaa tuossa tapauksessa kotonaan se isäntämaa, joka sijoittui omassa lohkossaan kahden parhaan joukkoon.
Ylläolevaan liittyen, onko taaskaan mitään varmuutta, että pelaako Saksa puolivälieränsä joka tapauksessa Kölnissä (ja Ranska Pariisissa) jos niikseen tulee? Tähän olisi helvetin kiva saada joku varmuus ennemmin kuin myöhemmin, Pietarissakin tuli viralliselta taholta kahta eri tietoa vielä viimeisen alkusarja-matsin päätyttyäkin. Hyvin siinä sitten kävi, mutta olihan se nyt taas ihan turhaa säätöä ja hammastenkiristelyä.
tai jos näin käy niin joku isoista kyykkää aika pahasti.
Suomea ei näillä kokoonpanoilla ja tällä valmennuksella laskettu isoihin eli odotamme vielä jonkun kyykkäystä.
Oma mielipiteeni on, että kyllä siinä saa vähän peiliinkin katsoa, jos tuollaisessa kehitysmaassa kanniskelee taskussaan suuria setelinippuja. Itse en mielelläni tekisi niin edes selvästi kehittyneemmissa maissa, kuten vaikkapa Saksassa.
Oma mielipiteeni on, että kyllä siinä saa vähän peiliinkin katsoa, jos tuollaisessa kehitysmaassa kanniskelee taskussaan suuria setelinippuja. Itse en mielelläni tekisi niin edes selvästi kehittyneemmissa maissa, kuten vaikkapa Saksassa.
Itse olen ylitarkka väkijoukossa ulkomailla ja varmistan että kaikki on tallella koko ajan.
Ei ole ollut Ranskaan asiaa vuosiin, mutta kyllä siellä ainakin viimeksi automaatit toimi ja rahaa sai silloin, kun sitä tarvitsi.
Sama homma. Metrossa räplään taskuja jatkuvasti varmistaakseni, että puhelin ja lompakko on tallella.
Joo mutta siitä menee ainakin rahvaan kortilla (jollaisen itse omistan) ulkomailla nostaessa pari-kolme pinnaa nostopalkkiota. Ville päätti tarkan markan miehenä säästää nekin rahat.
Kurjaahan se on tietenkin jos joutuu putsatuksi ja täältä on hyvä huudella ohjeita mutta onhan se nyt vähän hassua et koko budjetti on mukana ja joku onnistuu sut putsaamaan. Kävelisi vaikka kädet taskussa tuolla metrossa?
Itse itseäni lainaten, jos jotakuta muuta kiinnostaa:Ei löytynyt kyllä mistään pubia, jossa olisi eilen Kanada-Tshekki matsia nähnyt. Ei edes siinä hallin kupeessa olevissa, joissa ainakin päivällä vielä mainostettiin että kisoja näytetään isolta skriiniltä. No ei näkynyt skriinejä saati kisoja. Ehkä tuolla jossain on jokin piilomesta sitten.
Eihän se ole mitään täältä huutelua vaan mainintaa siitä kuinka itse toimii ja taatusti tuokin kaveri ensi kerralla.
Näillä skenaarioilla pitäisin jo aikalailla todennäköisenä, että Suomi, selvitessään quartereihin, pelaa sen pelinsä Kölnissä.