Uskaltaisin veikata, ettei Nokalla ole munaa ottaa noista neljästä Liigan finaaliehdokkaasta kuin korkeintaan Laine mukaan, ja sen Nokka tehnee, kun se kuti lähtee (Lehkosen kanssa taitaa käydä myös niin, että kun näyttöjä ei maajoukkueesta juuri ole, niin ei ehdi enää mukaan). Pokka on hieno saada mukaan, mutta kannattaa myös muistaa, että miehellä ei ennen ole kokemusta tällaisesta, että pieni kaukalo vaihtuu hetkessä isoksi, ja pitäisi heti olla tikissä. Ennakkoon toki selvä vahvistus, mutta kun miestä ekat pelit katsoo, niin pidetään tämä fakta mielessä.
Pakistossa huolestuttavin asia, että ei näillä näkymin ole kuin 1 right. YV:llä se ei tule olemaan ongelma, mutta muuten voi olla.
Veikkaan, että lopullisessa jengissä ei kuitenkaan ole kaikkia tämän kevään nuorten maailmanmestaruuskolmikosta Aho-Rantanen-Laine, vaikka itse jokaisen ottaisin. Roolitus saattaa mennä edelle, mutta toisaalta kaksi ensin mainittua ovat monipuolisia ja -käyttöisiä, kun taas viimeisellä mainitulla on niin hirveä ruoska, että vaikea jättää pihalle.
Aho
Barkov
Ma.Granlund
Mi.Granlund
Jokinen
Koivu
Komarov
Koskiranta
T. Sallinen
Laine
Pihlström
Pulkkinen
Rantanen
Tuollaisen 13 hyökkääjän listan ottaisin itse. Lajunen voisi myös mennä T. Sallisen tilalla. Roolitukset olisi myös helppo koota tuosta, kun muutama kaveri pystyy pelaamaan melkein missä vaan. Ja noista nimistä peräti kahdeksan pystyisi ainakin pelaamaan keskellä, jos tarvis. Joten se vähän kyseenalaistaa sen, ketä 13. hyökkääjäksi otetaan, koska sentterin tontille pystyviä on jo niin monta (mulla siis oli Sallinen 13. höökinä).