Louhivaaran roikottaminen tässä vaiheessa on ihan perusteltua, Hytösen ja Louhivaaran muodostaessa Pesosen vai oliks se Huhtalan kanssa neloskentän toimi oikein mallikkaasti ja tulosta tuli molempiin päihin harkkapeleissä.Louhivaara ei kyllä varsinaisesti vakuuttanut ja tuo valinta on hieman hämmentävä. Itse odottelin tuolle paikalle jotain maalintekoon pystyvää pelaajaa, mutta ei sitten. Tosin tuskin jatkaa tuossa Barkovin ja Jokisen rinnalla ja voi toisessa roolissa täyttää paikkansa ihan hyvinkin.
Minä katsoin SHL playoff pelejä ja loin mielipiteeni sen perusteella.No justiinsa Janne Pesosen valinnan voi perustella jo ihan katsomalla SHL:n pistepörssiä, ainakin kevätkaudelta.
Täällä taas nostetaan Ristolainen "NHL-näyttöjä" aivan liian korkealla. Tosijuttu on se, että Buffalon rosteri on sarjan huonoin ja sen vuoksi Ristolainenkin sai niin paljon vastuuta, kun muitakaan ei ole kentälle laittaa. -32 kertoo kaiken.
Jaloselta aivan oikea pudotus. Taso oli nyt harkkapeleissä nähdyn kaltainen, eikä MM-kisoissa ole varaa ihan tottumuksesta katsella, kun kiekko on omassa maalissa. Tämä siis Ristolaisesta.
Janne Pesosen valintaa kukaan ei varmaan voi perustella mitenkään?
Kannattaisi itsekin katsoa muitakin pelejä kuin Tapparan. Jos kerran Metsola on ylijumala Sarokseen verrattuna, niin miksi Jalonen ei häntä joukkueeseen valinnut? Vittuillaakseen Tappara-faneille, jotka ovat viime vuosina tottuneet pettymään?Joku ihmetteli olisiko Metsola ollut upgrade Sarokseen? Kannattaisi varmaan joskus katsella pelejä, niin itsestäänselvyydet ei ihmetyttäisi - ja tämä ei tarkoita etteikö Saros olisi pirun hyvä.
Ristolainen olisi kisoissa, jos Buffalo olisi pudonnut vasta tänä viikonloppuna.
Mitä veikkaat tästä: kuinka paljon Ristolainen olisi päässyt NHL:ää tällä kaudella pelaamaan, jos Buffalo olisi pleijaritason joukkue?
Voi pieru.Leijonien maalivahtitrion täydentää Jalosen mukaan Nashvillen Pekka Rinne, Pietarin SKA:n Mikko Koskinen tai MM-leirillä jo mukana ollut Malmön Niko Hovinen.
Leijonaluotsi vahvisti myös, että MM-ryhmästä pudonneen Buffalo-puolustajan Rasmus Ristolaisen ja SM-liigan maalikuninkuuden voittaneen Tapparan Olli Palolan valitsematta jättämisen takana ei ollut loukkaantumisia.
Lähde: Lehterä ja Jokinen eivät vahvista Leijonia – maalivahtikilvassa kolme nimeä - Uutiset - MM2015 - Sport - MTV.fi
Oon erimieltä vaikka katselinkin hänen pelejään. Oli kyllä koomisen näköisia tilanteita kun Risto ui kroolia jään pinnassa kun hyökkääjät laitto vähän jalkakikkaa kehiin. Saattaa olla että katselit enemmän pelejä ja minä näin vain ne huonot matsit (n. 15 peliä näin).Helvetin paljon. Ja tämänhän tietää jokainen, joka Ristolaisen pelaamista tällä kaudella oikeasti näki.
Taidan olla ainoa, joka ei välttämättä halua Koskista tai Rinnettä kisoihin. Itsellä on todella kova luotto Sarokseen ja Engreniin.
Koska olisi mielenkiintoista nähdä, miten nuori mies pärjää.Haluatko perustella, minkä takia et halua moninkertaista Vezina-ehdokasta ja tämän hetken koko maailman top-3, mahdollisesti jopa parasta, maalivahtia mukaan Suomen joukkueeseen? (Ei sillä, että tämänhetkisessä maalivahtikaksikossa olisi jotain vikaa)
Oon erimieltä vaikka katselinkin hänen pelejään. Oli kyllä koomisen näköisia tilanteita kun Risto ui kroolia jään pinnassa kun hyökkääjät laitto vähän jalkakikkaa kehiin. Saattaa olla että katselit enemmän pelejä ja minä näin vain ne huonot matsit (n. 15 peliä näin).