Olisko kukaan muu lisäämässä tämän kaksikon rinnalle Palolaa? Mielestäni siinä voisi olla hyvä ja toimiva kenttä.
Minulla on kaksi ehdotusta Kärppäkaksikon vierelle. Ensimmäinen on Janne Pesonen ja toinen on Jussi Jokinen. Itse hakisin heidän vierelleen jotain tuollaista hyvällä liikkeellä varustettua taitavaa pelaajaa, joka on myös vahva puolustussuuntaan. Donskoi tuon ketjun peliä tulee kuitenkin pyörittämään ja Pesonen sekä Jokinen ovat mielestäni hyviä pelaajia kiekottomina, joten sopivat sikäli tuon kaksikon vierelle. He molemmat osaavat hakeutua maalipaikoille, ja takaisivat ketjulle mahdollisuuden pelata kunnon kulmarallia. Palola saattaisi olla ihan kohtalainen vaitoehto, mutta en usko hänen mahtuvan joukkueeseen.
Oma toivomus huomenna julkistettavasta joukkueesta:
MV: Pekka Rinne, Mikko Koskinen, Juuse Saros
P: Topi Jaakola, Rasmus Ristolainen, Sami Lepistö, Juuso Hietanen, Jyrki Jokipakka, Esa Lindell, Ville Lajunen, Atte Ohtamaa
H: Aleksander Barkov, Jarkko Immonen, Joonas Kemppainen, Petri Kontiola, Juha-Pekka Hytönen, Tuomo Ruutu, Juhamatti Aaltonen, Jussi Jokinen, Joonas Donskoi, Janne Pesonen, Teemu Hartikainen, Antti Pihlström, Leo Komarov, Oskar Osala
Sitten jos käydään miettimään kokoonpanoa, niin jättäisin varmaan Hytösen, Osalan ja Saroksen passit leimaamatta. Hytönen olisi kiva saada kokoonpanoon, mutta yksinkertaisesti vaikea mahduttaa, jos Immonen on kunnossa.
Jokinen - Barkov - Ruutu
Komarov - Kontiola - Aaltonen
Pesonen - Kemppainen - Donskoi
Hartikainen - Immonen - Pihlström
Lepistö - Hietanen
Jaakola - Lindell
Ohtamaa - Ristolainen
Jokipakka - Lajunen
Rinne
Koskinen
Käytin rosterin kokoamisessa omia toiveitani, mutta yritin myös saada siitä realistisen. Itse esimerkiksi erottaisin Jokisen ja Barkovin heti, mutta Kojo ilmeisesti luottaa siihen kaksikkoon. Niinpä laitoin siihen Ruudun kolmanneksi, koska kasikolmosten ketjuhan on toiminut ihan kohtalaisesti, ja mielestäni Barkovin pelityyli muistuttaa vähän Koivua. Immosen paikka harmittaa, mutta kyllähän tuossa nelosketjussakin on hyökkäyspotentiaalia. Kemppainen-Donskoi on ollut viimeisen kuukauden sellaisessa liekissä, että olisi tyhmyyttä olla kokeilematta heitä yhdessä. Jos kaikki ketjut natsaisivat hyvin, niin NHL-miehen/miesten tullessa ensimmäisenä liipaisimella olisivat Kontiola ja Aaltonen.