Espoon Siniset
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Two Degrees of Mike Sillinger
Salmela saattaa kuitenkin joutua pelaamaan farmiliigan pudotuspelejä. Ainakin tällä hetkellä joukkue (Chicago Wolves) olisi sinne menossa, toki vielä varmaa se ei ole.
Itse hahmottelin vähän seuraavanlaista...
Jussi Jokine tuskin osallistu MM karkeloihin, isä menehtyi tällä viikolla. Lehtisen osallistumiseen suhteen olen myös aika skeptinen, Jarkko Immonen rohkeasti JJ paikalle.
Jussi ei pelillisilläkään ansioilla olisi joukkueeseen päässyt.Jussi Jokine tuskin osallistu MM karkeloihin, isä menehtyi tällä viikolla. Lehtisen osallistumiseen suhteen olen myös aika skeptinen, Jarkko Immonen rohkeasti JJ paikalle.
Itse hahmottelin vähän seuraavanlaista joukkuetta, NHL-pelaajat koottu joukkueista, jotka ovat tällä hetkellä tippumassa pleijareista.
** Maalivahdit:
Niklas Bäckström
Kari Lehtonen
Juuso Riksman
** Puolustajat:
Joni Pitkänen - Toni Lydman
Petteri Nummelin - Janne Niinimaa
Anssi Salmela - Janne Niskala
Mikko Jokela
** Hyökkääjät:
Tuomo Ruutu - Mikko Koivu - Antti Miettinen
Jere Lehtinen - Jussi Jokinen - Niklas Hagman
Sean Bergenheim - Niko Kapanen - Sami Kapanen
Jarkko Ruutu - Riku Hahl - Mika Pyörälä
Petteri Nokelainen
** Hyökkääjät:
Tuomo Ruutu - Mikko Koivu - Antti Miettinen
Jere Lehtinen - Jussi Jokinen - Niklas Hagman
Sean Bergenheim - Niko Kapanen - Sami Kapanen
Jarkko Ruutu - Riku Hahl - Mika Pyörälä
Petteri Nokelainen
Jussi ei pelillisilläkään ansioilla olisi joukkueeseen päässyt.
Jussi ei pelillisilläkään ansioilla olisi joukkueeseen päässyt.
Toisaalta toivon että Nashville tippuu jatkosta jotta saataisiin puolustukseen Koistinen sekä hyökkäykseen Pihlström ja maaliin Rinne.
Myös Rangers on lähellä viivaa ja jos ei poffeihin päästä, olisi ehdottoman kokeilun arvoinen asia päästää Korpikoski mukaan kisakoneeseen. Saataisiin tässä tapauksessa koottua aivan loistavat 3 ja 4 kentät:
Pihlström - Korpikoski - Bergenheim
J.Ruutu - Nokelainen - Hahl
Ryminää sekä vauhtia kaukaloon. Pimentäisivät helposti vastustajan syömähampaat.
Korpikoski kisoihin.. Ehkä se olisi hieman rohkeaa. No onhan tietysti menestystä jopa NHL:stä asti, mutta nuorten joukkueista tullutta menestystä jos katsoo pitäisin ehkä parempana vaihtoehtona jättää tulevaisuus avoimeksi ja jos NHL:ssä saa 3. kentän roolin koko kaudeksi olisi tulevaisuudessa järkeväkin valinta.
Jussi Makkonen olisi vähintään yhtä kyseenalainen valinta kuin Korpparikin, tosin Mako on aina kaukalossa esiintynyt enemmän edukseen kun samassa kaukalossa ovat pelailleet (saattaa johtua ikäerosta myöskin, onhan tuosta jo pari vuotta aikaa kun ovat TPS:n ja juniorimaajoukkueiden piireissä pyörineet)..
Pihlströmin kausi jatkuu AHL:ssa mikäli Nashville jää pleijareiden ulkopuolelle. Nashvillen AHL-jengi Milwaukee on yksi koko liigan parhaista eli saattaa jäädä Pihlströmiltä kisat väliin. Koistinen ja Rinne sen sijaan ovat edustuskelpoisia MM-kisoissa mikäli kutsu käy.
Pekka Rinteellä on myös kaksisuuntainen sopimus, jonka arvo ylhäällä pelatessa on 575 000. Mies tulisi tällöin myös liittymään AHL-joukkue Milwaukee Admiralsin vahvuuteen Nashvillen seurajohdon näin halutessa.