Tässä tapauksessa hän voisi hyvissä ajoin ennen kisoja Kurrin välityksellä ilmoittaa, että aikoo liittyä Leijoniin vaikka alkulohkon jälkeen, niin loppuisivat nämä spekulaatiot hänen mahdollisesta tulostaan.
Minulla on sellainen kutina, että tällainen kuvio voi jopa toteutuakin, niin naurettavaa toimintaa kuin olisikin. Siinä vaiheessa kyllä lähtisi viimeinenkin uskottavuus Kurrilta General Managerina, jos sitä uskottavuutta nyt on missään vaiheessa ollutkaan.
Olen vakaasti sitä mieltä, että vaikka kuinka loistava pelaaja Teemu "mun pitää miettiä vielä" Selänne onkin, ei tällaiselle naurettavalle vetkuttelulle pitäisi antaa tilaa, vaan Sheddenin pitäisi suoraan ilmoittaa, ettei odota enää Selänteen ratkaisua, vaan haluaa joukkueen jonkinnäköiseen kuosiin jo ennen turnauksen alkua.
Suomesta löytyy kuitenkin pelaajia, joita maajoukkuekutsu ihan oikeasti motivoi ja väitän, että kovin moni heistä jää vaille mahdollisuutta edustaa Suomea, vaikka kuinka unelmoisivatkin tästä kunniasta läpi uransa.
Minkälaisen kuvan Teemu "tankki oli niin älyttömän tyhjä SC:n jälkeen" Selänne antaa junnuille, joista aika moni unelmoi joskus jellonapaidan pujottamisesta päälleen. Ei ihme, että MM-kisojen arvostus laskee koko ajan tasaisen varmasti pelaajien keskuudessa, kun isoimmat starat suhtautuu kisoihin niin kuin suhtautuu.
Toivon viimeiseen asti, että Selänteen vetkuttelulle on jokin syy, josta tavalliset penkkiurheilijat eivät tiedä. Ettei kyseessä todellakaan olisi vain kadonneen motivaation metsästys vailla selkärankaa suoraan ilmoittaa, että tänä vuonna eivät kisat kiinnosta.