Tai jos Teme antaisi tälle kaverille kotinsa käyttöön kisojen ajaksi niin ei tulisi paha mieli...
Ei taida onnistua sekään enään, miljoonasateen laulajalle näköjään lainasi ja lopputuloksen kaikki tietääkin...
Tai jos Teme antaisi tälle kaverille kotinsa käyttöön kisojen ajaksi niin ei tulisi paha mieli...
Ei taida onnistua sekään enään, miljoonasateen laulajalle näköjään lainasi ja lopputuloksen kaikki tietääkin...
Olin jo heittää tähän "lainaamisasiaan" kommentin vaimosta, se kun on näemmä valmis mihin vain... mutta kerkesit sitten olemaan minun moraalikäsityksen riman alta ehtiväinen. Siksipä peesailen, timanttista!
Selänteen tilanteesta alunperin luvattiin ilmoittaa NOIN klo 20.00 maissa ja siitähän on tieto jo saatu. Todennäköisesi muun joukkueen tilanteesta ilmoitetaan tunnin sisään.Missä viipyy alustavan joukkueen kokoonpano!? Klo. 20.00 oli ihan puppua, kiitos taas kaikille sekavassa tiedottamisessa mukana olleille.
Lieneeköhän kyseessä se että Teemua vielä vituttaa niin ankarasti ettei kiinnosta muuta kuin ryypätä seuraava päivä ja parannella krapulaa sitä seuraavan päivän.Ylläri sinällään, että Selänne haluaa vielä miettiä lisää. Ei vittu oikeesti mikä pelle.
Mikähän mahtaa tällä kertaa olla syynä?
Mitenhän kauan Teukka nyt tarvitsee harkinta-aikaa, kesäkuun alkuun asti? Kieltämättä alkaa jurppia tuo Selänteen toiminta. Veikkaan, että kieltäytyy Leijona-paidasta lopullisesti.Ylläri sinällään, että Selänne haluaa vielä miettiä lisää. Ei vittu oikeesti mikä pelle.
Minua ei nyt tässä vaiheessa parin päivän keräily haittaa, mutta kunhan ei ala kikkailla pidempään tuon päätöksen kanssa.Ylläri sinällään, että Selänne haluaa vielä miettiä lisää. Ei vittu oikeesti mikä pelle.
Lieneeköhän kyseessä se että Teemua vielä vituttaa niin ankarasti ettei kiinnosta muuta kuin ryypätä seuraava päivä ja parannella krapulaa sitä seuraavan päivän.
Joka tapauksessa, Selänteelle viimeinen mahdollisuus voittaa maajoukkueen kanssa vielä jotain isoa. Seuratasolla Selänteellä se isoin palkinto onkin jo saavutettuna. Itse ainakin uskon että Teemu mukaan vielä kerran tulee.
DR_J kirjoitti:Kieltämättä tuo Selänteen jahkailu hieman ihmetyttää, mutta ei auta kuin odottaa vielä pari päivää. Hienoa kyllä olisi vielä kerran Teemu leijonapaidassa nähdä.
Leino ja Pesonen ulkona. Petrell ja Pihlman kisoihin.
Leino ja Pesonen ulkona.