...No voi P*rkele.Juti katsomosta viellä kerran viivamieheks?
Harmittava takaisku tuo Nummelinin tilanne. Viivamieheksi yv:llä voi laittaa myös Hyvösen ja esimerkiksi Jokisen Ollin, joka pelasi Floridassa tällä kaudella ylivoimalla sitä paikkaa.
...No voi P*rkele.Juti katsomosta viellä kerran viivamieheks?
Kovin uskottavalta tuo viimeinen väite ei kuulosta, jos vertaa näitä aiempiin sanomisiisi. Peltonenhan on ollut lähes aina (poikkeuksena ehkä olympialaiset) kenttänsä selkeästi paras pelaaja. Pisteitä hän on suurimmassa osassa turnauksissa tehnyt ainakin lähelle piste/peli-tahtia ja muutenkin rakentanut peliä hyvin. "Epäonnistuneissa" turnauksissa Villen tehoihin on lähes poikkeuksetta vaikuttanut kaiken maailman tomikallioiden huonot viimeistelytaidot. Villehän ei ole mikään synnynnäinen maalintekijä, mutta tekee silti yleensä muutaman häkin joka turnauksessa. Hänen vahvuutensa ovat pelinteossa ja henkisellä puolella.Peltosen Ville teki paperilla kohtuulliset pisteet viime MM-kisoissa valtavalla peliajalla, mutta aiemmissa kisoissa on tullut tuollaista kolmea-neljää tehopistettä, eivätkä peliesityksetkään ole häikäisseet. Maaliin mies ei saa limppua, vaikka se tarjottaisiin Globenin muotoiselta hopealautaselta, johon on painettu Den glider in-viisun sanat.
Ja olen katsonut 80-luvun alusta lähtien kaikki MM-kisat.
NHL-miehistä Miettinenhän ei onnistunut edes Trinidad & Tobago-otteluissa.
Eikös Niskala epäonnistunut viimekauden EHT-peleissä lähes täydellisesti ja näin ollen ihan pelaamalla pelasi itsensä kisoista pois? Voi minulla tietysti olla lyhyt muistikin.Niskala ei kelvannut viime kaudella kisajoukkueeseen edes täysosumakauden jälkeen. Kenties sitten AHL-status painaa vaakakupissa niin paljon, että hänet nähdään mukana jos Milwaukee putoaa. Voihan se tietysti olla, että uusi valmennusjohto on myötämielisempi Niskalan suhteen kuin Erkka W oli. Saa nähdä.
Eikös Niskala epäonnistunut viimekauden EHT-peleissä lähes täydellisesti ja näin ollen ihan pelaamalla pelasi itsensä kisoista pois? Voi minulla tietysti olla lyhyt muistikin.
Villehän ei ole mikään synnynnäinen maalintekijä, mutta tekee silti yleensä muutaman häkin joka turnauksessa.
Niinpä... Kolmet viimeiset MM-kisat, joissa yhteensä viisi (!) maalia...
http://www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=1378
Viimeisimmissä olympialaisissa maailman parhaiden pelaajien keskuudessa yli pinna/peli, ja maali jokaisessa pudotuspeliottelussa.
Haluatko määritellä "onnistumisen maajoukkueessa" tarkemmin, vai myönnätkö puhuneesi jälleen paskaa?
Tarkistapa ensin ketju, missä ollaan: Nyt on kyse MM-kisoista, ei olympialaisista. Jos et osaa lukea, etkä tiedä mistä keskustellaan, olet väärällä palstalla. Kannattaisiko silloin harkita, kannattaako kirjoitella tälle palstalle? Toinen vaihtoehto on puristella finnejä kotona ja rapsutella amisviiksiä. Sekin on kuulemma mukavaa, Sakuseni.
Tarkistapa ensin ketju, missä ollaan: Nyt on kyse MM-kisoista, ei olympialaisista.
ja Peltosen viimeisimmät huippusuoritukset leijonapaidassa ovat vuodelta 1995.
Tarkistapa ensin ketju, missä ollaan: Nyt on kyse MM-kisoista, ei olympialaisista. Jos et osaa lukea, etkä tiedä mistä keskustellaan, olet väärällä palstalla. Kannattaisiko silloin harkita, kannattaako kirjoitella tälle palstalle? Toinen vaihtoehto on puristella finnejä kotona ja rapsutella amisviiksiä. Sekin on kuulemma mukavaa, Sakuseni.
.
Toisaalta olisi maagista nähdä Teemu maajoukkueessa, mutta Anaheimin tippuessa lienee kuitenkin yli 50% että jää musta pekka käteen.
Mistä päättelit uran päättyvän tähän kauteen? Tuntuisi, että tällä hetkellä Teemun uran jatkuminen on todennäköisempää, kuin viime keväänä Stanley Cup-voiton jälkeen. Tämän kauden lepäilyn jälkeen virtaa riittää varmasti ensi kaudellekin ja hyvinhän tuo näyttää pysyvän nuorempiensa mukana.Itsekin tässä olen funtsaillut asiaa ja päätynyt siihen ratkaisuun, että Selänne on erittäin potentiaalinen maajoukkueeseen liittyjä pudotessaan. A: suuri osa alkukaudesta pelaamatta, joten virtaa riittää. B: käsittääkseni minkäänlaisia kolhuja ei ole. C: ei ole sopimuskysymyksiä ja niihin liittyviä ongelmia, koska ura loppuu kuluvan kauden jälkeen. D: mies on voittanut lähes kaiken muun paitsi maailmanmestaruuden, joten nyt olisi viimeinen tsäänssi saada se lopullinen kruunu uralle. Eikös Teme muutenkin ole jossain lehdessä vastikään todennut jotain siihen suuntaan, että mikäli putoaa, niin maajoukkue kiinnostaa mahdollisesti?
Mistä päättelit uran päättyvän tähän kauteen? Tuntuisi, että tällä hetkellä Teemun uran jatkuminen on todennäköisempää, kuin viime keväänä Stanley Cup-voiton jälkeen. Tämän kauden lepäilyn jälkeen virtaa riittää varmasti ensi kaudellekin ja hyvinhän tuo näyttää pysyvän nuorempiensa mukana.
OK, olen ilmeisesti elänyt sellaisessa luulossa, että tämä olisi nyt se viimeinen kausi, mutta kiitoksia korjauksesta jos olin väärässä. Jotenkin vain silti olen skeptinen Temen ensi kaudesta. Miksi muuten 1v soppari ylipäinsä?
Eihän tästä varmaa tietoa ole kellään, ehkei edes Teemulla itsellään. Mahdollisena sitä jatkoa kuitenkin pidän. Yksivuotinen sopimus lienee tässä vaiheessa uraa vain järkevää. Ei koskaan tiedä milloin loukkaantumiset iskevät tai muuten vaan pelitaso huononee liikaa.OK, olen ilmeisesti elänyt sellaisessa luulossa, että tämä olisi nyt se viimeinen kausi, mutta kiitoksia korjauksesta jos olin väärässä. Jotenkin vain silti olen skeptinen Temen ensi kaudesta. Miksi muuten 1v soppari ylipäinsä?