Kotimaiset:
Turku
Tampere
Hki-Vantaa
Ulkomaiset:
Rhodos
Teneriffa
Osaka, Kansai: Kaamea kenttä, ihan kuutamolla vaihtaessa konetta. Koneesta ulos tullessa näin ilokseni lähtöportin ihan vastapäätä, valitettavasti vain lasiseinä välissä. Hetken ovea etsiskellessä huomasin, että kaikki muut kiirehtivät junaan, johon sitten itsekin uskaltauduin, kun muuta vaihtoehtoa ei ollut. Puoli kilsaa junalla pääterminaaliin, jossa pienen harhailun päätteksi passitarkastuksen läpi junalla takas lasiseinän toiselle puolelle.
Hong Kong: Uusi kenttä, onneksi, kun noita videoita katseli. Olin kentällä just SARS epidemian aikana, jolloin jokainen matkustaja kuvattiin lämpökameralla. Hikikarpalot vaan valus, kun odotteli "kuvaan" pääsyä. Mihinhän parantolaan sitä olis mahtanut joutuakkaan?
Bangkok: Välilasku honkkarista Helsinkiin. Noin tunti jaloittelua terminaalissa.
Dusseldorf: 20+ kertaa käynyt. Erittäin selkeä ja toimiva. Hyvät yhteydet sky trainilla pääradalle. Nykyinen "kotikenttä".
Tukholma,Arlanda: Tälläkin kentällä on tullut konetta vaihtaessa palloiltua eräitä kertoja. Kunnes kerran hokasin, että utgångarna tarkoittikin portteja eikä uloskäyntiä.
Kööpenhamina, Kastrup: Iso, mutta selkeä kenttä.
Amsterdam, Schiphol: Pitkät on välimatkat tällä kentällä, onneksi "juoksumattoja". Kerran vaihdoin konetta, vaihtoaikaa 40 min. Kone jäi kentälle, josta bussilla b-terminaalin eteen. Sieltä vajaat kilometri(ainakin tuntui siltä) juoksua d-terminaalin passitarkastuksen läpi bussiin ja takaisin kentälle viereiseen koneeseen, josta olin juuri noussut.
Lontoo, City Airport: Pieni kenttä Itä-Lontoossa Thamesin rannalla, suht hyvät yhteydet keskustaan.
Lontoo, Heathrow: Jättiläinen, onneksi olen aina saanyt kyydin oikean terminaalin oven eteen.