Jaa-a, varmasti jotain unohtuu, kaikkia en edes muista, mutta kokeillaan kronologisessa järjestyksessä:
Helsinki-Vantaa
Las Palmas (Tai no joskus pienenä olin Playa Del Inglesissa kaksikin kertaa, minne kentälle sitten ikinä lensinkin).
Tunisian joku kenttä, jolle lennetään Sousseen mentäessä.
Kreetalla joku kenttä (Iraklion tai Heraklion tai joku).
Turkissa joku kenttä, kun Marmasikseen mennään.
Lontoo Heathrow ainakin kaksi kertaa.
Miami IA
Amsterdam Schiphol todella monta kertaa.
Ferihegy tms Budapestissa.
Larnaka Kyproksella
KLIA (Kuala Lumpur) todella monta kertaa.
Kota Kinabalu
Penang
Bangkok
Ho Chi Minh City
Denpasar (Bali)
Arlanda
Newark NJ
Piarco IA (Port of Spain)
Tobago Crown Point IA
Kastrup Kööpenhamina
Eipä noita taida olla enempää, yllättävän lyhyeltä lista näyttää. No toisaalta olen aika paljon matkustellut junalla ja bussillakin noissa kohteissa maasta toiseen (Singaporessakin olen kahdesti käynyt, mutta molemmat Kuala Lumpurista bussilla), joten ei kai noita sitten ole enempää. Kun ottaa vielä huomioon, etten ole koskaan käynyt Saksassa, Ranskassa tai Italiassa, tuo lista voi ollakin ihan täydellinen.
Mitään hassumpia tapauksia ei ole muistaakseni sattunut, julkkiksia ei ole bongattu... No ehkä joskus myöhemmässä elämässä sitten. Tai, kai se lasketaan omituiseksi tapahtumaksi, että ensimmäistä kertaa eläissäni Air Asialla lentäessä Kuala Lumpurista Kota Kinabaluun nousukiihdytyksen aikana koneen katosta tippui päähäni ruuvi, jossa oli joku metalliosa kiinni. En uskaltanut kysyä lentoemännältä, mikä se oli. Vähän kauhistutti silloin, mutta hyvin päästiin perille.
Helsinki-Vantaa
Las Palmas (Tai no joskus pienenä olin Playa Del Inglesissa kaksikin kertaa, minne kentälle sitten ikinä lensinkin).
Tunisian joku kenttä, jolle lennetään Sousseen mentäessä.
Kreetalla joku kenttä (Iraklion tai Heraklion tai joku).
Turkissa joku kenttä, kun Marmasikseen mennään.
Lontoo Heathrow ainakin kaksi kertaa.
Miami IA
Amsterdam Schiphol todella monta kertaa.
Ferihegy tms Budapestissa.
Larnaka Kyproksella
KLIA (Kuala Lumpur) todella monta kertaa.
Kota Kinabalu
Penang
Bangkok
Ho Chi Minh City
Denpasar (Bali)
Arlanda
Newark NJ
Piarco IA (Port of Spain)
Tobago Crown Point IA
Kastrup Kööpenhamina
Eipä noita taida olla enempää, yllättävän lyhyeltä lista näyttää. No toisaalta olen aika paljon matkustellut junalla ja bussillakin noissa kohteissa maasta toiseen (Singaporessakin olen kahdesti käynyt, mutta molemmat Kuala Lumpurista bussilla), joten ei kai noita sitten ole enempää. Kun ottaa vielä huomioon, etten ole koskaan käynyt Saksassa, Ranskassa tai Italiassa, tuo lista voi ollakin ihan täydellinen.
Mitään hassumpia tapauksia ei ole muistaakseni sattunut, julkkiksia ei ole bongattu... No ehkä joskus myöhemmässä elämässä sitten. Tai, kai se lasketaan omituiseksi tapahtumaksi, että ensimmäistä kertaa eläissäni Air Asialla lentäessä Kuala Lumpurista Kota Kinabaluun nousukiihdytyksen aikana koneen katosta tippui päähäni ruuvi, jossa oli joku metalliosa kiinni. En uskaltanut kysyä lentoemännältä, mikä se oli. Vähän kauhistutti silloin, mutta hyvin päästiin perille.
Viimeksi muokattu: