Koska keskittymiskykyni aikajänne on liian lyhyt yli nelikirjaimisten nimimerkkien muistamisen tai ylipäätään kokonaisuudessaan lukemisen kannalta, niin @BigRedCat sekä @BigRedBob ovat viimeisen viikon ajan olleet aivoissani yksi ja sama nimimerkki. Toki hieman ihmettelin, kun näkemykset ja kirjoitustyylit vaikuttivat jossain määrin heittelevän sinne sun tänne. :)
Koska keskittymiskykyni aikajänne on liian lyhyt yli nelikirjaimisten nimimerkkien muistamisen tai ylipäätään kokonaisuudessaan lukemisen kannalta, niin @BigRedCat sekä @BigRedBob ovat viimeisen viikon ajan olleet aivoissani yksi ja sama nimimerkki. Toki hieman ihmettelin, kun näkemykset ja kirjoitustyylit vaikuttivat jossain määrin heittelevän sinne sun tänne. :)
Nämä ovat kirpun kusipisaroita maailman valtameressä jossa palstaveljeä sanotaan Sami Hedbergin näköiseksi mieheksi.Tämä varmasti tekee ajoittain viestien lukukokemuksesta vähintäänkin mielenkiintoista ja luulenpa silloin tällöin saaneeni jotain Bobille suunnattua kuittailua osakseni. Varmaan sama toisinkinpäin. Välillä tulee myös sellainen fiilis kun @BigRedBob :n viestiin jossain törmää että eiköhän joku tässäkin kohtaa sekaannu ja kuvittele minun ajattelevan noin. Ei nimittäin taideta lähes-kaiman kanssa ajatella kovinkaan monesta asiasta samoin. Arvaan hänellä olevan aivan samat fiilikset tässä suhteessa.
Mietin tähän vastineeksi ettei tuo Hedberg nyt niin paha ole kuin... Ei tullut ketään mieleen.Nämä ovat kirpun kusipisaroita maailman valtameressä jossa palstaveljeä sanotaan Sami Hedbergin näköiseksi mieheksi.
Vähissä ne on. Antero Mertaranta pääsee lähelle. Ja Lemmy, mutta Jumalaa ei pilkata.Mietin tähän vastineeksi ettei tuo Hedberg nyt niin paha ole kuin... Ei tullut ketään mieleen.
Jotain viestiä luin juuri eilen Bobilta ja kun nimimerkin vilkaisin vaan nopeasti niin ajattelin lukevani sun viestiä. Sisältö soittikin herätyskelloja ja vasta siinä vaiheessa huomasin että eri nimimerkistä kyse. Et ole @aquanqua todellakaan ainoa jolla nuo nimimerkit sekoittavat päätä. Tätä käy itselläni varsinkin silloin kun aihepiirinä joku sellainen missä Catilta alitajunnassa voi odottaa osallistumista keskusteluun mutta Bob onkin käynyt kommentoimassa.Ei nimittäin taideta lähes-kaiman kanssa ajatella kovinkaan monesta asiasta samoin. Arvaan hänellä olevan aivan samat fiilikset tässä suhteessa.
"Sekoitettuna, ei ravistettuna."Klassisimmasta sekoittamisesta on muuten jo vuosia aikaa. Siinä nimimerkki itse sekoitti itsensä ja kuten suomalaiseen kulttuuriin kuuluu, naurajille annosteltiin penalttia. Googlatkaa niin ymmärräte.
Pelicansin? No ei v#%€ssa.
Oon käsittänyt siis väärin. Minkä joukkueen puolella olet sitten, Fordél?
Mulla meni helposti aikaisemmin Pelsu-alueen sisässä nimimerkit @Raúl ja @Calé sekaisin, kunnes jälkimmäinen haihtui jossain vaiheessa näkymättömiin, niin eipä mene enää.
Minä olen aito ja alkuperäinen. Jos Liigaosiossa joku kirjoittelee, se luultavasti on 9 kertaa 10:stä tuo toinen.IFK-leirin @BigRedBob ja @BigRedCat menivät sekaisin äsken SM-liigaosiossa. Ovat menneet minulla aiemminkin sekaisin. Sama joukkue, melkein samanlaiset nimet.