En jotenkin usko, että on mennyt heillekään.Oliskohan menny Smittylle tai Sämppärille?
Itte en teitä sekoita.
En jotenkin usko, että on mennyt heillekään.Oliskohan menny Smittylle tai Sämppärille?
Itte en teitä sekoita.
Kuuleman mukaan, jos tägäät jonkun käyttäjän vasta viestin muokkausvaiheessa, tägätty henkilö ei saa tällöin mitään ilmoitusta siitä. Pystyisiköhän @Ylläpito korjaamaan tämän vian jollain aikavälillä, vai lieneekö tuo sellainen koodausaukko, jolle ei vaan pysty tekemään mitään?Mikeiköhän mulle tullut tästä mitään ilmoitusta?
Kuuleman mukaan, jos tägäät jonkun käyttäjän vasta viestin muokkausvaiheessa, tägätty henkilö ei saa tällöin mitään ilmoitusta siitä. Pystyisiköhän @Ylläpito korjaamaan tämän vian jollain aikavälillä, vai lieneekö tuo sellainen koodausaukko, jolle ei vaan pysty tekemään mitään?
PS. @SMT kyllä mä sain tuosta ilmoituksen. Ajoitus oli jopa niinkin täydellinen, että @ISH in viesti lähti samalla minuutilla kuin avasin läppärini.
Toi on miten ihan hyvä sekoitus. Ehkä joskus, kun kasvan niin lopetan tuon juomisen.
Kaikki Ässä-kannattajien nimimerkit, koska kirjoittavat lähinnä vain samanlaisia viestejä Lukosta ja vähän toisinkin päin.
Ottaen huomioon, että molemmat nimimerkit ovat roikkuneet palstalla jo parikymmentä vuotta, niin tätä on tapahtunut melkoisen harvoin.
Lukee viestejä katsomatta kirjoittajan nimimerkkiä ja ajattelee sitten että tämä on henkilön X kirjoituksia vaikka kyseessä onkin henkilö Z.Miten voi sekoittaa nimimerkit? Eihän kellään ole samat nimet täällä.
Mitä yleistä keskustelua katsoo niin tuntuu siltä välillä et satakuntalaiset sekoittaa keskenään sen, kumpaa joukkuetta kannattavat, Ässiä vai Lukkoa. Yllättävän moni Ässä-osiosta keskittyy nimittäin keskustelemaan Lukosta.Lukkoon liittymättömästi on sanottava, että olen muuten sekoittanut itseni joihinkin muihin ässäosion Pata-alkuisiin nimimerkkeihin, joita siellä on ollut etenkin sellaisia harvoin kirjoittavia.. on se jännä tunne kun ensin kiireessä katsoo, että "mitä hemmettiä, enhän minä tuota mieltä ole" *hymiö*
Ei ainakaan ollut tarkoitus vittuilla eikä minulla ole semmoiseen tarvekaan. Sori jos pahoitin mielesi jollain tapaa.Onks tää jotain vittuilua?
Kode-montti kote-gantti?Klassisimmasta sekoittamisesta on muuten jo vuosia aikaa. Siinä nimimerkki itse sekoitti itsensä ja kuten suomalaiseen kulttuuriin kuuluu, naurajille annosteltiin penalttia. Googlatkaa niin ymmärräte.