Mitkä kaksi Jatkoajan nimimerkkiä olet sekoittanut toisiinsa?

  • 61 615
  • 338
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mikeiköhän mulle tullut tästä mitään ilmoitusta?
Kuuleman mukaan, jos tägäät jonkun käyttäjän vasta viestin muokkausvaiheessa, tägätty henkilö ei saa tällöin mitään ilmoitusta siitä. Pystyisiköhän @Ylläpito korjaamaan tämän vian jollain aikavälillä, vai lieneekö tuo sellainen koodausaukko, jolle ei vaan pysty tekemään mitään?

PS. @SMT kyllä mä sain tuosta ilmoituksen. Ajoitus oli jopa niinkin täydellinen, että @ISH in viesti lähti samalla minuutilla kuin avasin läppärini.
 

Ylläpito

Administrator
Kuuleman mukaan, jos tägäät jonkun käyttäjän vasta viestin muokkausvaiheessa, tägätty henkilö ei saa tällöin mitään ilmoitusta siitä. Pystyisiköhän @Ylläpito korjaamaan tämän vian jollain aikavälillä, vai lieneekö tuo sellainen koodausaukko, jolle ei vaan pysty tekemään mitään?

PS. @SMT kyllä mä sain tuosta ilmoituksen. Ajoitus oli jopa niinkin täydellinen, että @ISH in viesti lähti samalla minuutilla kuin avasin läppärini.

Kyllä, @SMT ei ollut tägättynä alkuperäiseen viestiin, joten ilmoitusta ei tule kun tagays lisätään muokkauksessa. Tälle emme voi mitään, Xenforon kehittäjät ovat perustelleet tätä sillä, että sillä ennaltaehkäistään spämmäilyä. Voi olla että tilanne joskus muuttuu.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kaikki joilla ei ole allekirjoitusta menevät sekaisin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kaikki Ässä-kannattajien nimimerkit, koska kirjoittavat lähinnä vain samanlaisia viestejä Lukosta ja vähän toisinkin päin.

Lukkoon liittymättömästi on sanottava, että olen muuten sekoittanut itseni joihinkin muihin ässäosion Pata-alkuisiin nimimerkkeihin, joita siellä on ollut etenkin sellaisia harvoin kirjoittavia.. on se jännä tunne kun ensin kiireessä katsoo, että "mitä hemmettiä, enhän minä tuota mieltä ole" *hymiö*
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä luulin taas äsken nimimerkki @Iisoppi ksi erästä toista ja ihmettelin että onko Iisoppi jotenkin seonnut ennen kuin älysin että sekoitin. Tämä toinenhan ei joskus edes tiedä mitä peliä nyt seurataan ja kysyy mikä on tilanne kun peli päättyi jo eilen. Jne.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Lukkoon liittymättömästi on sanottava, että olen muuten sekoittanut itseni joihinkin muihin ässäosion Pata-alkuisiin nimimerkkeihin, joita siellä on ollut etenkin sellaisia harvoin kirjoittavia.. on se jännä tunne kun ensin kiireessä katsoo, että "mitä hemmettiä, enhän minä tuota mieltä ole" *hymiö*
Mitä yleistä keskustelua katsoo niin tuntuu siltä välillä et satakuntalaiset sekoittaa keskenään sen, kumpaa joukkuetta kannattavat, Ässiä vai Lukkoa. Yllättävän moni Ässä-osiosta keskittyy nimittäin keskustelemaan Lukosta.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
@Buster nimimerkki tulee kyllä sekoitettua usein itseni kanssa ja välillä säikähtääkin, että mitä on mennyt kirjoittamaan, kunnes huomaakin viestin kuuluvan toiselle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Klassisimmasta sekoittamisesta on muuten jo vuosia aikaa. Siinä nimimerkki itse sekoitti itsensä ja kuten suomalaiseen kulttuuriin kuuluu, naurajille annosteltiin penalttia. Googlatkaa niin ymmärräte.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Klassisimmasta sekoittamisesta on muuten jo vuosia aikaa. Siinä nimimerkki itse sekoitti itsensä ja kuten suomalaiseen kulttuuriin kuuluu, naurajille annosteltiin penalttia. Googlatkaa niin ymmärräte.
Kode-montti kote-gantti?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös