Mitkä kaksi Jatkoajan nimimerkkiä olet sekoittanut toisiinsa?

  • 61 542
  • 338

redpecka

Jäsen
Nää on jänniä nää jäämiehet.

Olla tuo @IceMaster akselilla Kouvola Lpra

On sitten tämä @IceWalker jostain Stonehengen piirikunnasta

Terveisiä lähetän teille, jos näin suorassa lähetyksessä se passaa.

Ai kauheeta... en ole tullut ajatelleeksi, että tätä saattaa lukea miljoonat suomalaiset... Ai kauheeta! Täytyy jatkossa vähän miettiä mitä kirjoittaa.
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Äsken jouduin vähän tihrustelemaan, mutta näin oikein. Palstalla on uusi kirjoittelija nimeltään @Humuli71 jonka menin heti aluksi sekoittamaan @Huml71

Tiedä häntä onko jokin Humlin ”fani” kun molemmat näkyvät Kärppiä kannattelevan

Edit: ei ollutkaan uusi kirjoittelija, nimimerkkinä vain uusi tuttavuus
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Lukon vuosiluku-nimimerkit. En nyt muista oliko se mestaruus 1963 vai 1936.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Äsken tuli vastaan @iLUZ ja ILUZ, mutta taisipa olla sama henkilö tarkemmin tutkiessa. Eli sekoitin näkyvän nimimerkin ja lainauksessa näkyvän.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ihmettelin äsken että mitäs vittua, onko @Walrus21 käynyt kirjoittelemassa jatkiksen Mestis-osioon mutta sehän olikin joku uusi, hämäävästi samankaltainen nick @waltteri21 kenen viestin näin ohimennen.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koska keskittymiskykyni aikajänne on liian lyhyt yli nelikirjaimisten nimimerkkien muistamisen tai ylipäätään kokonaisuudessaan lukemisen kannalta, niin @BigRedCat sekä @BigRedBob ovat viimeisen viikon ajan olleet aivoissani yksi ja sama nimimerkki. Toki hieman ihmettelin, kun näkemykset ja kirjoitustyylit vaikuttivat jossain määrin heittelevän sinne sun tänne. :)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: theZ

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koska keskittymiskykyni aikajänne on liian lyhyt yli nelikirjaimisten nimimerkkien muistamisen tai ylipäätään kokonaisuudessaan lukemisen kannalta, niin @BigRedCat sekä @BigRedBob ovat viimeisen viikon ajan olleet aivoissani yksi ja sama nimimerkki. Toki hieman ihmettelin, kun näkemykset ja kirjoitustyylit vaikuttivat jossain määrin heittelevän sinne sun tänne. :)

Tämä varmasti tekee ajoittain viestien lukukokemuksesta vähintäänkin mielenkiintoista ja luulenpa silloin tällöin saaneeni jotain Bobille suunnattua kuittailua osakseni. Varmaan sama toisinkinpäin. Välillä tulee myös sellainen fiilis kun @BigRedBob :n viestiin jossain törmää että eiköhän joku tässäkin kohtaa sekaannu ja kuvittele minun ajattelevan noin. Ei nimittäin taideta lähes-kaiman kanssa ajatella kovinkaan monesta asiasta samoin. Arvaan hänellä olevan aivan samat fiilikset tässä suhteessa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Koska keskittymiskykyni aikajänne on liian lyhyt yli nelikirjaimisten nimimerkkien muistamisen tai ylipäätään kokonaisuudessaan lukemisen kannalta, niin @BigRedCat sekä @BigRedBob ovat viimeisen viikon ajan olleet aivoissani yksi ja sama nimimerkki. Toki hieman ihmettelin, kun näkemykset ja kirjoitustyylit vaikuttivat jossain määrin heittelevän sinne sun tänne. :)
Tämä varmasti tekee ajoittain viestien lukukokemuksesta vähintäänkin mielenkiintoista ja luulenpa silloin tällöin saaneeni jotain Bobille suunnattua kuittailua osakseni. Varmaan sama toisinkinpäin. Välillä tulee myös sellainen fiilis kun @BigRedBob :n viestiin jossain törmää että eiköhän joku tässäkin kohtaa sekaannu ja kuvittele minun ajattelevan noin. Ei nimittäin taideta lähes-kaiman kanssa ajatella kovinkaan monesta asiasta samoin. Arvaan hänellä olevan aivan samat fiilikset tässä suhteessa.
Nämä ovat kirpun kusipisaroita maailman valtameressä jossa palstaveljeä sanotaan Sami Hedbergin näköiseksi mieheksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mietin tähän vastineeksi ettei tuo Hedberg nyt niin paha ole kuin... Ei tullut ketään mieleen.
Vähissä ne on. Antero Mertaranta pääsee lähelle. Ja Lemmy, mutta Jumalaa ei pilkata.
 

theZ

Jäsen
Ei nimittäin taideta lähes-kaiman kanssa ajatella kovinkaan monesta asiasta samoin. Arvaan hänellä olevan aivan samat fiilikset tässä suhteessa.
Jotain viestiä luin juuri eilen Bobilta ja kun nimimerkin vilkaisin vaan nopeasti niin ajattelin lukevani sun viestiä. Sisältö soittikin herätyskelloja ja vasta siinä vaiheessa huomasin että eri nimimerkistä kyse. Et ole @aquanqua todellakaan ainoa jolla nuo nimimerkit sekoittavat päätä. Tätä käy itselläni varsinkin silloin kun aihepiirinä joku sellainen missä Catilta alitajunnassa voi odottaa osallistumista keskusteluun mutta Bob onkin käynyt kommentoimassa.
 

Nick Neim

Jäsen
@Maukka187 ja @Matza187

Toinen kannustaa Jokereita, toinen Tapparaa. Ja vieläkään en muista, että kumpi kumpaa. Enkä todennäköisesti ihan hetkeen tule muistamaankaan.

Enkä muuten ole tajunnutkaan Maukan olleen noin "tuore" nimimerkki. Tainnut osua häneltä viime aikoina viestejä täältä Vapaalta silmään, kun on jäänyt jostain mieleen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Klassisimmasta sekoittamisesta on muuten jo vuosia aikaa. Siinä nimimerkki itse sekoitti itsensä ja kuten suomalaiseen kulttuuriin kuuluu, naurajille annosteltiin penalttia. Googlatkaa niin ymmärräte.
"Sekoitettuna, ei ravistettuna."
 

Glove

Jäsen
@vetti ja @Veffi menee joskus sekaisin, mutta se johtuu vaan siitä, että pitäisi ostaa uudet silmälasit kun ei näillä paskoilla enää näe kunnolla varsinkaan pienempää tekstiä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tainnut useammankin kerran mennä @Fordél ja @Raúl sekaisin. Johtuu tuosta yläpilkusta, vai miksi kutsutaankaan, nimessään. Lisäksi taitavat kumpikin olla Pelicansin puolella.
Mulla meni helposti aikaisemmin Pelsu-alueen sisässä nimimerkit @Raúl ja @Calé sekaisin, kunnes jälkimmäinen haihtui jossain vaiheessa näkymättömiin, niin eipä mene enää.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
IFK-leirin @BigRedBob ja @BigRedCat menivät sekaisin äsken SM-liigaosiossa. Ovat menneet minulla aiemminkin sekaisin. Sama joukkue, melkein samanlaiset nimet.
Minä olen aito ja alkuperäinen. Jos Liigaosiossa joku kirjoittelee, se luultavasti on 9 kertaa 10:stä tuo toinen.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
@mjr & @msg tjeu, vaikka tuoreampana Jatkoajan (v)ihastuttavat modesedät-ketju.
 

Baldrick

Jäsen
Itseni ja pari vuotta perässäni palstalle liittyneen pikkuveljen kannattajan @Räpylätassu . Joskus aikanaan oli tilanteita, kun kirjoitimme aktiivisesti samoihin ketjuihin ja välillä piti käydä nimimerkki tarkistamassa, jos teksti ei tuntunutkaan omalta.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
@Mojo & @Moto , kun molemmat ovat vielä HIFKin miehiäkin!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Joskus olen katsonut että miten mä olen osannut fiksujakin näpyttää. Ei, se en ole ollut minä, vaan @Veffi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös