Miten viihtyisit ja pärjäisit armeijassa testi

• 7 429
  • 81

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Hassua... vaikutat varsin kovalta jätkältä.

Olet saanut pisteitä seuraavasti:
121/382 (eli 31.7% maksimipisteistä)

hefe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
132/382 (eli 34.6% maksimipisteistä)

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers, Canadiens
Pisteitä 86/382 (eli 22.5% maksimipisteistä).

Aika odotettu arvosana tällaiselle mukavuudenhaluiselle lusmulle, joka sattumuksien kautta pääsi toimimaan varmasti eräässä varuskunnan helpoimmassa tehtävässä, eli esikuntalähettinä.

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Pisteitä 153/382 (40.1%) ja kusipäähän sitä ollaan. No, kun kerran joka sään ihminen olen ja luonteeltaankin joustava, niin ei tulos yllättänyt. Ja eihän tuolla armeijassa kyllä mitään ongelmia ollutkaan...

Kurgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K. -guardian of ätppomk-
Ihme kukkaiskansaa tämä palsta täynnä kun kaikilla on niin alhaisia pistemääriä... #hymiö# #hymiö#

"Olet saanut pisteitä seuraavasti:
278/382 (eli 72.8% maksimipisteistä)"

Testin mukaan olen kusipää (myönnän) ja osaan elää ainoastaan, mikäli maa on sotatilassa. (en nyt täysin allekirjoita tuotakaan)

Testasin testin jälkeen eri vaihtoehtoja ja olen vakuuttunut, etä testin tekijä on jonkinkaltainen hiekkiksellä kiusattu kansalaisvelvollisuuden välttelijä. #tuohtunut hymiö#

Kippari

Jäsen
Suosikkijoukkue
useampiakin
Mitä h-ttiä pisteistä

Olen res.luutnantti sotilasarvoltani. En yhtään huonompi kuin parempi ihminen kuin muut. Ei armeija paha paikka ole. Opettaa irroittautumaan mamman helmasta ja itsenäistymään. Aika paljon ollaan metsässä, mutta monelle tekee hyvää tutustua luontoon lähemminkin.

Esim. ulostaminen riu`ulla tai muualla metsässä voi antaa unohtumattoman kokemuksen. Itse RUK:n "loppusodassa" jouduin päästämään "aamupaskat" 30 asteen pakkasessa samaan aikaan kun tuli "panssarihälytys"!

Kyllä jokainen tosi mies armeijan pystyy käymään. Tosihuonokuntoiset läskit, laiskat tai muutoin asennevammaiset voivat olla mielipidettäni vastaan. Muut tuskin eivät ole.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
94/382 (eli 24.6% maksimipisteistä)
ja tässä jonkinlaista epämäärästä juttua:

Hienoa! Mielenlaatusi vaikuttaa ihan normaalilta ja suhtaudut elämään kuten sivistyneen ihmisen kuuluukin. Siviilielämässä pärjäät loistavasti eikä sinulla asenteittesi puolesta pitäisi olla ongelmia ihmisten kanssa.
Valitettavasti armeijaan et elämäsi periaatteita voi kuljettaa. Sinne eivät sinunlaisesi rehelliset, rauhalliset, oma-aloitteiset ja/tai mukavuudenhaluiset tyypit todellakaan sovellu.

Jos et armeijaa voi mitenkään välttää, valmistaudu elämäsi koettelemukseen!

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vaikka nainen olenkin, tein piruuttani tuon testin. Tuloksen mukaan vaikutan 'kovalta jätkältä' ja minulla olisi keskimääräistä paremmat mahdollisuudet viihtyä armeijassa... Lisäksi minussa on havaittavissa lieviä kusipään oireita.

En kommentoi. :D

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti Poison
En kommentoi. :D

Vai niin... Olet saanut pisteitä seuraavasti:
120/382 (eli 31.4% maksimipisteistä). Nähtävästi meikäläiselläkin on havaittavissa lieviä kusipään oireita. En myöskään kommentoi...

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Vai niin... Sinähän vaikutat oikein ensiluokkaiselta kusipäältä. Juuri sinunkaltaisilla ihmisillä on mahdollisuus viihtyä armeijassa.

Sinun ongelmasi ovat armeijan ulkopuolella. Kylmä totuushan on, ettei Suomi elä sotatilassa ja muunlaiseen yhteiskuntaan et oikein sovi. Normaalissa elämässähän tarvitaan yhteistyökykyä, joustavuutta ja rehellisyyttä enemmän kuin sinulta voi odottaa.

Jos et tätä kykene armeijan jälkeenkään hyväksymään, niin kohtaat myöhemmässä elämässäsi varmasti vakavia ongelmia. Loistava ratkaisu saattaisi olla jopa kapiaisen ura. Niin sinun ei tarvitsisi opetella uutta elämäntapaa eivätkä tavalliset kansalaiset rasittuisi turhaan sinun näkemisestä...

193/382 (eli 50.5% maksimipisteistä)

Juuh...Mukava reissu ilmeisesti tiedossa.

"That's right, he's the asshole"

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensiluokkainen kusipää, 175/382.

Noin muuten, ei ees hauska, täyttä shittiä koko kyhäelmä. Jos kusipääpisteitä saa vaikkapa siitä, että tuntee itsensä tunnolliseksi tai kunnioittaa perinteitä niin hohhoijaa sanon vaan.

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
"Olet saanut pisteitä seuraavasti:
78/382 (eli 20.4% maksimipisteistä)

Hienoa! Mielenlaatusi vaikuttaa ihan normaalilta ja suhtaudut elämään kuten sivistyneen ihmisen kuuluukin. Siviilielämässä pärjäät loistavasti eikä sinulla asenteittesi puolesta pitäisi olla ongelmia ihmisten kanssa.
Valitettavasti armeijaan et elämäsi periaatteita voi kuljettaa. Sinne eivät sinunlaisesi rehelliset, rauhalliset, oma-aloitteiset ja/tai mukavuudenhaluiset tyypit todellakaan sovellu.

Jos et armeijaa voi mitenkään välttää, valmistaudu elämäsi koettelemukseen!"

No, jokainen voi lukea oman määränpääni "miten voin välttää intin" -ketjusta.. Tämä kyllä osoittanee sen, ettei mulla sinne olisi pahemmin asiaa ollutkaan.

EDIT: Ei pitäisi puuttua asiaa näin hauskassa ketjussa, mutta pakko kai se on.. "Kippari", entäs ne jotka eivät suorita palvelusta jonkun vamman takia, C-luokan tyypit siis?

Viimeksi muokattu:

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Hmm, 54 pistettä, ei lainkaan yllättävää. Vaan oli kyllä jopa kaltaiseni armeijakriitikon mielestä todella ärsyttävän asenteellinen testi.

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
16,2 % testistä, vaikka omasta mielestäni viihdyin armeijassa varsin loistavasti. Tämä testin tehnyt kaveri muuten nukkui viereisessä tuvassa.

Anton

Jäsen
Jesh, 62 % pisteistä ja sain ensiluokkaisen kusipään palkinnon!
Samalla onnittelut Kurganille loistavasta pistemäärästä. Toisaalta voisi myös sanoa, että korkeampi pistemäärä kertoo kyvystä sopeutua muuttuviin tilanteisiin, mikä on mielestäni tärkeä ominaisuus myös armeijan ulkopuolella, "normaali oloissa".

Kysymykset ja vastaukset olivat huvittavia, vaikkakin ehkä tahtomattaan. (Toivottavasti testin tekijä sai palveluksensa aikana edes kerran viikossa turpiinsa.)

En tarvitse testiä tietääkseni olevani A1-luokan kusipää. Ja kyllähän maailma tarvitsee meitä kusipäitä, jos ei muuten niin itseään normaaleiksi kutsuvan kovaäänisen vähemmistön kontrastiksi?

Lähdenpäs tästä postiluukun eteen istumaan ja odottamaan uutta kertausharjoituskutsua...

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Viestin lähetti Anton
Kysymykset ja vastaukset olivat huvittavia, vaikkakin ehkä tahtomattaan. (Toivottavasti testin tekijä sai palveluksensa aikana edes kerran viikossa turpiinsa.)
Ei muuten saanut. Oli itse asiassa varsin leppoisa kaveri, jota ei vain kerta kaikkiaan kiinnostanut koko touhu.

Anton

Jäsen
Master God:
Ei muuten saanut. Oli itse asiassa varsin leppoisa kaveri, jota ei vain kerta kaikkiaan kiinnostanut koko touhu.

Ok! Hyvä kumminkin, että kävi palveluksen läpi ja loppuun asti?!

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
76/382 (eli 19.9% maksimipisteistä)
Ja minä kun tykkäsin intistä. Näin jälkeen päin ajateltuna ;).

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Viestin lähetti Anton
Ok! Hyvä kumminkin, että kävi palveluksen läpi ja loppuun asti?!
Kävi ja helposti. Oli kaiken lisäksi aika kurko kaikissa vähääkään järkevämmissä hommissa, mitä Viestirykmentissä nyt oli.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Mitä h-ttiä pisteistä

Viestin lähetti Kippari

Kyllä jokainen tosi mies armeijan pystyy käymään. Tosihuonokuntoiset läskit voivat olla mielipidettäni vastaan.

Enhän ole.

Mulle sitten:

184/382 (eli 48.2% maksimipisteistä)

Eli 1. luokan kusipää. 8-D Kai se RUK sitten jossain näkyy, mutta testi oli suorastaan perseestä. Jos meikäläisen kaltainen kettupoika on 1. luokan kusipää, niin enpä tiedä mitä Otsot ja muuta vastaavat hipit sitten ovat.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
169/382 (eli 44.2% maksimipisteistä)

"Hassua... vaikutat varsin kovalta jätkältä. Jos todellakin vastasit rehellisesti, sinulla näyttäisi olevan keskimääräistä paremmat mahdollisuudet viihtyä Suomen puolustuvoimissa.
Täysi kusipää et aivan ole, mutta lieviä oireita siihen suuntaan varmasti on havaittavissa. Jos et harkitse kapiaisen uraa (ÄLÄ IHMEESSÄ!), niin sinun olisi ehkä syytä kiinnittää huomiota käytökseesi. Normaalissa yhteiskunnassa ihmisten on elettävä toistensa kanssa muutenkin kuin kyynärpäätaktiikalla.

Armeijaan et sellaisenaan mitään asennemuutosta onneksi tarvitse..."

Minä kova jätkä... No, ei vaan kyllä aikanaan (vakavissaan) harkitsin ammattisotilaan uraa, mutta koksuajan pelleilyt vähensivät sen verran intoa, etten jaksanut hakea, enkä enää tulevina vuosina jaksanut vaihtaa ammatinvalintaa.

Jos olisin tehnyt toisin, olisin nyt varmaan panssarikapteeni.

Taakse poistu!

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
177/382 (eli 46.3% maksimipisteistä)

Armeija. Here i come on next summer!

Carcki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bewe, ManU, HJK , Poznan Lech
231/382 (eli 60.5% maksimipisteistä)

Minäkin olen sitten ilmeisesti kusipää.. :D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy