Miten viihtyisit ja pärjäisit armeijassa testi

• 7 430
  • 81

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eihän tuollaisia testejä tosissaan pidä ottaa, tuokin on läpällä tehty, jos ei joku sitä vielä huomannut. Ja varsin totuudenmukaisia inttiin liittymiä väittämiä olikin löytänyt sinne, joten väittäisin kyllä tekijän käyneen armeijan.

Oma tulokseni:

arvio:

Hienoa! Mielenlaatusi vaikuttaa ihan normaalilta ja suhtaudut elämään kuten sivistyneen ihmisen kuuluukin. Siviilielämässä pärjäät loistavasti eikä sinulla asenteittesi puolesta pitäisi olla ongelmia ihmisten kanssa.
Valitettavasti armeijaan et elämäsi periaatteita voi kuljettaa. Sinne eivät sinunlaisesi rehelliset, rauhalliset, oma-aloitteiset ja/tai mukavuudenhaluiset tyypit todellakaan sovellu.

Jos et armeijaa voi mitenkään välttää, valmistaudu elämäsi koettelemukseen!

Olet saanut pisteitä seuraavasti:
71/382 (eli 18.6% maksimipisteistä)

Ja hyvä noin. Intti on yleisesti ottaen paskanjäykkä ja kangistunut paikka, jossa kaikki pitää tehdä vain tavan vuoksi vaikeimmalla mahdollisella keinolla.

Mutta intin tarkoitus taas on ihan hyväksyttävä, itsekin tässä juuri suunnittelin vapaaehtoisena kertauksiin menemistä. Onneksi kai en sitten päässyt. Olisipa saanut parin viikon loman, eikä olisi todellakaan aivoja tarvinnut käyttää. Vaihtelua arkeen siis. Ah, ja unohtamatta upseereille ynnä muille ALIjohtajille kuittailua... No, vielä ehtii, jos mieli vielä tekee.

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
46 pistettä ja arvio:

"Hienoa! Mielenlaatusi vaikuttaa ihan normaalilta ja suhtaudut elämään kuten sivistyneen ihmisen kuuluukin. Siviilielämässä pärjäät loistavasti eikä sinulla asenteittesi puolesta pitäisi olla ongelmia ihmisten kanssa.
Valitettavasti armeijaan et elämäsi periaatteita voi kuljettaa. Sinne eivät sinunlaisesi rehelliset, rauhalliset, oma-aloitteiset ja/tai mukavuudenhaluiset tyypit todellakaan sovellu.

Jos et armeijaa voi mitenkään välttää, valmistaudu elämäsi koettelemukseen!"

Eipä olisi voinut enempää kohdalle osua. Vapaudenmenetyksen yms. aiheuttamat tunteet sekä yleinen älyvapaus, joka tornifirmaan kuuluu saivat tuntemaan pahaa oloa koko 11 kk.

TTTTT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
262/382 (eli 68.6% maksimipisteistä)

Mitä suuremmat pisteet, sitä suuremmat mahdollisuudet sinulla on viihtyä armeijassa.

Ja minähän viihdyin. Vielä kun pääsis kerran kertaamaan olisinkin jo sissiyliluutnatti. Taakse poistun. Testintekijä käsittelee vastauksia varsin humoristisesti ... Tämä testi taitaakin korreloida suoraan älykkyysosamäärään, toistan suoraan!

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
78/382 (20,4%) eli mielenlaatu normaali ja siviiliin sopiva jnejne. Kyllä sitä armeijassakin se 8kk tuli oltua ilman kilahdusta ja passissakin kenttäkelpoisuus kiitettävä ja yleisarvio hyvä. No tulipahan se tämäkin testi tehtyä...

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
137 pistettä ja tulos taisi jäädä noin alhaiseksi sen takia, että en juurikaan pidä metsässä rämpimisestä tai telttailusta, sillä ne eivät laivaston miehelle sovi.

-ipa rules

jh1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere Saints
244/382 (eli 63.9% maksimipisteistä)

Vai niin... Sinähän vaikutat oikein ensiluokkaiselta kusipäältä. Juuri sinunkaltaisilla ihmisillä on mahdollisuus viihtyä armeijassa.

12 kk panssarikorpraali ja kertaukset tiedossa ensi keväänä.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Mr Pilli
Näköjään mitä isompi pistemäärä sitä "suositumpi" sitä on näköjään testin luojan mielestä. Olen samaa mieltä testin on tehnyt lievästi asennevammainen äitin oma vellipöksy jolle tuli rakot jalkaan jo kasarmin portilla, vaikka oli olisi ollut moottorimarssi kyseessä.
Jotenkin nuo luonnekuvaukset sopivat myös tuomareihin, testin olisi silloin laatinut vasen puolustaja tai joukkueen "teippikalle".
Tarkemmin kun ajattelee niin minuun nuo sopii kyllä aika hyvin nuo kommentit, olenhan ollut jopa va-kersanttina.

Hei hei nyt vaikutat lievästi asennevammaiselta Ylilutin pojalta, jolle normaali yhteiskunta tuntuu pelottavalta paikalta.
;)
Itse testissä sain 33,5% ja kuulemma olisi minulle sovelias ja upea paikka, vaikka en kyseiseen laitokseen parhaiten varmaankaan sopinut, vaikka sekin läpi ryynättiin. Typerä testi kuten useimmat vastaavat tekeleet.

Aksu

Jäsen
105/382 (eli 27.5% maksimipisteistä)

Yllättävän kovat pisteet. Alan pikkuhiljaa huolestua. Mihin tämä elämä johtaakaan...?

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
OHO!

Miten tämä nyt on minulle mahdollista?

"Olet saanut pisteitä seuraavasti:
201/382 (eli 52.6% maksimipisteistä)

Mitä suuremmat pisteet, sitä suuremmat mahdollisuudet sinulla on viihtyä armeijassa. Katso lisää tietoa infosivulta."

Ja itse kun luulin aivan toista itsestäni.

:D

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
45,8% ja vaikutan kuulemma ensiluokkaiselta kusipäältä. Mutta mitä voikaan odottaa ylikersantilta?
Henkiseen puoleen liittyvissä kysymyksissä oli jonkinlaista tolkkua, mutta fyysiseen puoleen liittyvissä kysymyksissä... EI HERRANJUMALA!!! Tuodaanko näiden kysymysten tekijälle mahdollisesti aamiainen sänkyyn ja lämmittääkö äiti tohvelitkin valmiiksi.

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
108 pistettä!

Kuten sanottu mulla kyse on aatteesta. Ei tuo metsässä rämpinen, pieni pakkanen tai vesisade ja tavaroiden kantaminen ym. mulle mikään ongelma ole. Aikaiset herätykset ovat kyllä myrkkyä sillä tarvitsen kunnon yöunet jotta jaksan.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
85/382 (eli 22.3% maksimipisteistä)

Että näin. Eipä juuri yllättänyt tulos. Sen ajan viihdyin mitä siellä olin, enempää en olisi ollut kuin kuusi kuukautta.

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa
86 pistettä. Melko odotettu tulos patalaiskalta tyypiltä, joka vihasi armeijaa mutta samaan aikaan piti sen olemassaoloa tärkeänä.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
89 pistettä ja tuo sama litannia, mikä esim. V-manilla.

Turhan korkea pistemäärä tuli, mutta todella loistavasti nuo kysymyksen kuvasivat armeijan menoa ja etenkin sitä millä siellä parhaiten pärjää...

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
180 pojoa tai jotain.
Mitä ihmettä, minä vastasin kysymyksiin rehellisesti ja sitten saan vain ~50%. Minä kun olen pitänyt itseäni aina todellisena sotahulluna jne.

Tosin se kusipää-osuus oli kyllä totta.

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pisteeni olivat 130:n kieppeillä, vaikka olen koko elämäni vihannut ajatusta armeijasta enkä sinne todennäköisesti tule ikinä menemäänkään. Outoa. :)

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
146/382 (eli 38.2% maksimipisteistä

Ja minä viihdyin kyllä siellä loppujen lopuksi...hehheh

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pisteeni olivat 108/382 eli 28.3% maksimista ja sama litania kuin edellä.

Niin, armeijassa viihdyin kyllä erittäin huonosti, mutta eivätpä nekään siellä kovasti minua tunnu kaipaavan...

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Pisteitä 112. Testihän sinänsä on vitsi, mutta melko hyvin se omalla kohdallani toimi. Noita kategorioita olisi vain saanut olla enemmän, sillä minulla ei todennäköisesti [esim. typerien käskyjen(käskijöiden) kyseenalaistamisen vuoksi] liene keskimääräistä parempia mahdollisuuksia viihtyä armeijassa. Armeijassa en nimittäin juurikaan viihtynyt. Pisteet olivat noinkin hyvät vain ja ainoastaan liikunnallisuuteni vuoksi.

Onkohan muuten kenelläkään 6kk:n A-miehellä seuraavaa armeija-ajan sarjaa: a) esim. pälli-, lihaskunto-, ampuma-, cooper-, koulutushaara- ym. testeistä maksimitulokset armeijan taulukoiden mukaan tai komppanian paras tulos, b) sotilaspassi välttävä-välttävä, c) metsäöitä kahdeksan tai yhdeksän? :D

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
"Hienoa! Mielenlaatusi vaikuttaa ihan normaalilta ja suhtaudut elämään kuten sivistyneen ihmisen kuuluukin. Siviilielämässä pärjäät loistavasti eikä sinulla asenteittesi puolesta pitäisi olla ongelmia ihmisten kanssa.

Jos et armeijaa voi mitenkään välttää, valmistaudu elämäsi koettelemukseen!"

Himaan ne olis laskenu fudisvammojen takia, mutta sen verran taisi olla kusipäänvikaa, että kävin intin pois. Ja viihdyin. Suhtautukaa siis pienellä varauksella ko. testiin...

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Voittaja
Vai niin... Sinähän vaikutat oikein ensiluokkaiselta kusipäältä. Juuri sinunkaltaisilla ihmisillä on mahdollisuus viihtyä armeijassa.
Sinun ongelmasi ovat armeijan ulkopuolella. Kylmä totuushan on, ettei Suomi elä sotatilassa ja muunlaiseen yhteiskuntaan et oikein sovi.

208/382 (eli 54.5% maksimipisteistä)

181/382 (eli 47.4% maksimipisteistä)

Tämä herra on tästä päivästä lukien sotatilassa verovirastoa vastaan!!!!!!
Eipä naurata...

Vaicci#63

Jäsen
mulla tuli tälläinen:
Sinun ongelmasi ovat armeijan ulkopuolella. Kylmä totuushan on, ettei Suomi elä sotatilassa ja muunlaiseen yhteiskuntaan et oikein sovi. Normaalissa elämässähän tarvitaan yhteistyökykyä, joustavuutta ja rehellisyyttä enemmän kuin sinulta voi odottaa.

Jos et tätä kykene armeijan jälkeenkään hyväksymään, niin kohtaat myöhemmässä elämässäsi varmasti vakavia ongelmia. Loistava ratkaisu saattaisi olla jopa kapiaisen ura. Niin sinun ei tarvitsisi opetella uutta elämäntapaa eivätkä tavalliset kansalaiset rasittuisi turhaan sinun näkemisestä...

sain 210 pistettä eli 55 prossaa maksimipisteistä

"they say, that i'm a bad boy..." ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy