Miten varaudut COVID19 tilanteeseen?

  • 4 113
  • 53

Miten varaudut COVID19 tilanteeseen?

  • En mitenkään.

    Ääniä: 79 57,2%
  • 72 tunnin selviytymispakkaus.

    Ääniä: 17 12,3%
  • 3vrk-7vrk varastot.

    Ääniä: 28 20,3%
  • 1kk-3kk varastot.

    Ääniä: 3 2,2%
  • Sulkeudun bunkkeriin vessapapereiden kanssa..

    Ääniä: 10 7,2%

  • Äänestäjiä
    138

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
En mitenkään - ainakaan vielä.

En hamstraa paskapaperia - ainakaan vielä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
@Barcelona tuossa aiemmin jo kirjoittikin hyviä pointteja. Myös minä olen nyt päätymässä siihen ratkaisuun että ostan jotain ruokatuotteita varastoon. En nyt hullun lailla ala hamstraamaan mutta ostan ruokaa varastoon sellain että pärjään niillä sitten tarvittaessa viikon-pari.

Ja ostan sellain myös ruokaa varastoon että tulen ne sitten jos en tämän poikkeustilan aikana niin joskus muulloin syömään pois. Täytyy taas tehdä tarkat ruokasuunnitelmat ja ostaa niiden mukaan.

No tämähän ei tavallaan oikeastaan paljoa eroa siitä miten normaalistikin nykyään toimin. Viimeksi kun isomman kauppareissun tein niin olen niillä ruoilla sitten pärjännyt melkein kaksi viikkoa. Nyt en vaan syö samantien näitä ostamiani ruokia vaan pistän ne tosiaan säilöön varalle.

Luotan kyllä siihen nyt että ruokaa tulee kaupoissa riittämään. Niin kuin kauppiaat ovat luvanneet. Mutta on se riski olemassa että sairastun ja/tai joudun karanteeniin myös niin eipähän tarvitse ketään siinä tapauksessa kysyä ruolalähetiksi ja altistaa tätä sitten sairaudelle.

Oli viimeksi jo normiflunssassa kuitenkin kova työ käydä kipeänä kaupassa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaimon työhuoneeseen ollaan ostettu oikeastaan kaikki uusiksi ja tehty siitä todella viihtyisä. Näin siksi, koska tekee pelkästään etätöitä kuulemma varmuuden vuoksi koko loppuvuoden.

-Hera80-
remonttireiska
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tästähän tuli hauska juttu, kun on oikeasti raaka virus matkassa, mutta eihän sitä varautua tarvinnut kun oli elämä tällaista varautunutta muutenkin. Unohtui viimeksi vastata näin kirjallisesti, kun tööttäsin pelkkää ooteetä. Sori nyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös