Vahingoittaminen ja vahingoittuminen
Olen pahoillani Tuomon loukkaantumisesta, mutta haluan silti esittää kysymyksen. Kun Tuomo on joutunut useamman kerran kauden aikana polvitaklauksen uhriksi, niin mietin, että onko hänen luistelutyylissään jotain mikä edesautta tilanteiden syntymistä. Itse olen nähnyt Majeskyn ja Smithin tilanteet ja kummassakaan tilanteessa ei mielestäni taklaaja olennaisesti levittänyt jalkojaan, vaan kyseessä on pelaajat jotka luistelevat suht leveässä asennossa. Tämä taasen johtuu pääosin siittä, että ovat pitkiä miehiä. Paremmin Tuomon tuntevat, kertokaahan onko Tuomollakin leveä luisteluasento?
Tuosta Ahosen päälle ajosta on oikeastaan aivan lapsellista edes kirjoittaa, mutta pakko todeta, että sellainen viikateisku, kuin minkä Hannes antoi, voi saattaa vastaanottajan kuukausie sairaslomalle. Toisaalta ymmärrän Hannesta, koska hän pelasi aivan mielettömät minuutit ja oli varmaan aika puhki. Täytyy kaikesta huolimatta, että näkemissäni kolmessa pelissä Hannes oli Ahosen lisäksi ainoita, jotka pelasivat todella hyvin.
Lopuksi pitää todeta, että Pena on yllättävän huono häviäjä, hänen pitäisi ottaa mallia Erkasta.