Miten tapahtuu herätyksesi?

  • 5 324
  • 54

Miten heräät?


  • Äänestäjiä
    212

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
6.15 alkaa Philipsin wake-up light kirkastua
6.30 se on kirkkaimmillaan ja alkaa soittamaan linnunlaulua. En reagoi tähän mitenkään.
6.50 soi ensimmäinen kännykkä. Torkutan tätä, kunnes
7.15 soi toinen kännykkä. Tämä on sijoitettu taktisesti niin kauas sängystä, että sen sammuttamiseksi vaaditaan sängystä poistuminen

Ei tuokaan väkisin auta. Entinen lukiokaverini oli legendaarinen aamunukkuja. Sitten tuli eteen tilanne, että piti ehtiä aamulla valtiotieteellisen pääsykokeisiin. Laittoi heräkellon sängyn viereen, toisen sängyn alle, kolmas kauemmaksi (olisiko ollu jollekkin pöydälle) ja neljäs sellaiseen piiloon, että se piti oikeasti kaivaa esille sammuttamaan. Arvatkaas miten kävi?

Itse herään 5.45-7.15 vähän siitä riippuen missä pitää aamusta itseään myydä. Herätysaparaattina on kännykkä ja yleensä herään jostain syystä sen pari minuttia ennen herätystä ja odotan sormi napilla koska se puhelin alkaa piippaamaan.
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
5:45 akan kännykkä vikisee. Akka jatkaa uniaan.
6:00 meikäläisen kännykkä vikisee. Painan torkkua.
6:05 kissat vaistoaa ruoka-ajan olevan lähellä ja hyppäävät munille. Nousen.
6:06 käyn kusella, kissat seuraavat pöntön reunalla.
6:08 kissoille ruokaa, kahvinkeitin päälle.
6:10 telkkari päälle, tekstitv:n selaus.
6:12 akka herää tv:n ääneen ja kiroilee kuin lappalainen merimies.
6:15 haen kahvin, kuuntelen akan kommentteja maailmanmenosta tekstitv:stä nähtynä.
6:20 hajustan itseni.
6:25 vaatetan itseni.
6:30 hoputan akkaa lähtemään.
6:30-6:40 kuuntelen kitinää miten mikään vaate ei ole siellä minne ne on laitettu
6:41 poistun kämpiltä
6:42-6:50 sadattelen maalaisia liikenteessä jos olen autolla/kiroilen omaa kuntoani jos kävelen.
7:00 ihmettelen miksei minulle ole keitetty kahvia.
7:01-15.30 hämärän peitossa.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Kännykän herätyksellä pääsääntöisin. Siinä mulla on arkisin ~5 eri aikaan tapahtuvaa herätystä, etten nuku pommiin. Viimiset pari on vähän myöhemmin olevia varmistuksia. Silti yleensä torkutan maanantaisin tunnin verran ja siitä laskee pikkuhiljaa siihen, että perjantaina pääsee jo nopeammin töihin. En tietenkään torkuta noita kaikkia eri herätyksiä, koska yleensä yhden tai kaksi ekaa unenpöpperössä suljen. Onneksi ei ole mikään tarkka töitten aloitusaika, myöhästyisin vähintään kerran viikossa.
 
Ensimmäinen herätys tapahtuu noin kello 4:15, kun valtionkonttoria pesänään pitävä lokkilauma aloittaa hermoja kiristävän veisunsa. Suljen tässä kohtaa ikkunan, jonka jälkeen hieneritys kiihtyy.
Kello 6:10 kännykkä ilmoittaa iloisesti: "kello on kuusi-kymmenen, on aika herätä." Sitten kuselle, vaatteet päälle. Haamuilen kohti metroasemaa, jossa ärsyynnyn, koska yksi ja sama lehtiä jakava mohikaani vainoaa. Tässä kohtaa vaistoni terästyy ja menenkin ratikkapysäkille. Olen herännyt ja pirteä antamaan panokseni kapitalistille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös