Miten sinut saisi pokattua?

• 3 209
  • 52

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Periaatteessa pidän itseäni melko helppona tapauksena. Kuten jo joskus mainitsin, tällä olemuksella ja henkisellä pääomalla ei suurta valinnanvaraa ole. Toisaalta nämä ominaisuuteni ilmeisesti tekevät minusta myös vaikeasti pokattavan. Viimeksi kun tuntematon naisihminen tervehti minua, vastaukseni oli muotoa "Vittuiletsie?" Tosin pelkäänpä, että olin melko kovasti päissäni...

Jaa mikä itsetunto?

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Kuulun selkeästi enemmistöön, eli olen helppo tapaus. Mulle riittää kun on ulkonäkö ja siihen liittyvät asiat kunnossa, hyvä huumorintaju (kestää välillä mun sairasta juttua), on iloinen jne..Jääkiekon ymmärtäminen ei ole myöskään pahitteeksi. Tosin samanlainen friikki ei mielellään saa olla, koska itselleni olisi hyvä päästä joskus kiekosta pieneksi aikaa irti. "Sen" pitäisi olla myös hieman ymmärtäväinen siinä mielessä että saan ottaa välillä kavereiden kanssa kaljaa, koska se on ykkösharrastuksiani urheilun seuraamisen ohella.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Vänrikki Naapero

Mun pari kaveria oli nuorempana pysähtyneet autollaan parin nuoren ja viehättävän neidon luo ja kysyneet haluaisivatko neidot kenties tulla kyytiin. Neidot olivat kohteliaasti vastanneet "ei", johon kaveri oli heittänyt jatkokysymyksen "no ettete vissiin sitten suihinkaan ota...?"

-Naiset menevät heti lukkoon kun puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä. Ihme herkkiksiä. Mutta eivät kaikki naiset. Oltiin kerran kamun kanssa samoissa bileissä kuin Hermunen, ei tosin tiedetty että se oli siellä. Kaveri kertoo hyvässä nousuhumalassa kovaan ääneen juttua rumasta naisesta, jonka oli pokannut jossain. Juttu eteni sellaiseen loppuun että kaveri möykkäsi "se oli niin vitun hirveen näköinen että ennemmin oisin ollut vaikka Hermusen kanssa, ois voinu vaikka seisookin..". Anna-Kaisa heitti parin metrin päästä että "haluaisitko kokeilla".....No, ei se halunnut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy