Eli mä en ole helppo nakki.. mä olen varma nakki. Eivaan.. kyllä jotain kriteerejä on. Ylimielisyys on ensimmäinen asia, joka nostaa hermot pintaan, ja tyly vastaus on silloin varma.
Mielestäni ensiksi kantaa saada katsekontakti jostain kauempaa ja kohteen huomatessa hymy päälle. Sitten jossain vaiheessa tulla vaan juttelemaan ja esitellä itsensä. Avoimuus ja rehellisyys on mulle ainakin valttia ja kehut päälle ei haittaa, eli siinä kohti pitää reheellisyyttä välttää :D
Jos tuohon juttelemiseen saakka pääsee, niin silloin yleensä jo huomaa natsaako vai eikö. Jos vastapuoli on kiinnostunut niin juttua varmaankin tulee, ellei molemmat ole sitten hiljaisia. Liian hyökkäävä ei kannata olla, sillä veikkaisin, että kiltti naapurintyttö on monen miehen mieleen. Sitten tietysti voi vihjasta jostain vähän tuhmemmastakin ;)
Itse en kiinnitä niinkään huomiota juuri puhtaasti ulkonäköön, mutta joku piirre naisesta pitää löytyä, mikä kiehtoo. Tai no, on joskus tullut lähdettyä naisen matkaan sillä perusteella, että se nyt oli siinä saatavilla :D