Miten sinut saisi pokattua?

• 3 209
  • 52

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
lisää nakkeja varmoja

Naiselle en muita vaatimuksia aseta kun että tekee aloitteen ja tulee juttelemaan. Tällä naamalla sitä ei itse voi tehdä ku kaikki juoksee karkuun.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helposti.

Sitten jos juttua riittää musiikista ja lätkästä, vielä helpommin.

Toki kysyjän täytyy olla varmuudella tunnistettavissa naissukupuolen edustajaksi.

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kuulun myös siihen sarjaan, jota ei kannata enää yrittää pokata, mutta jos oikein muistelen, niin...

Aikoinaan teki vaikutuksen, jos nainen haki tanssimaan. Sitä ennen pientä silmäpeliä ja vienoa hymyä. Nopeitakin kannattaa tanssia, mutta tapa tanssia hitaita ovat ratkaisevia. Mitä lähempänä, sen parempi. Saa kuiskuttaa korvaan ja vaikka muiskauttaa.

Alkoholia voi ja kannattaakin nauttia hieman, mutta ainakin henkilökohtaisesti ärsyttää suunnattomasti räkä-känninen nainen jolla on isku päällä. Ei toimi. Tupakointi on myös erittäin huono juttu.

Meitä miehiä kannattaa myös kehua komeiksi, vaikkei mitään Mel Gibsoneita oltaisikaan.

Aikooko Linda valmistautua pikkujouluihin jokin kohde mielessään, vai?

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Moto
Helposti.

Sitten jos juttua riittää musiikista ja lätkästä, vielä helpommin.

Toki kysyjän täytyy olla varmuudella tunnistettavissa naissukupuolen edustajaksi.

-Siis Heli Rantanen ei käy:p

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
repliikki "hei komea, haluatko että tarjoan kaljan" toimii varmaan aika hyvin.. ja tämä seuraava ei nyt sinällään liity tähän mutta on 100% totta ja hauska.. oltiin kaveriporukassa baarissa ja eräs naishenkilö sitten tuli puhelemaan jotain kaverille siihen viereen. Ilmeisesti ei ollut aivan uusi tuttu, mutta kuitenkin. Muija sitten kysy kaverilta että "lähdetkö tanssimaan", johon kaveri sanoi "näytänkö kevin costnerilta?" tyttö sitten vähän hölmistyi ja sanoi "ei, et näytä".. johon tuli tyly vastaus "jeps, enkä myöskään tanssi susien kanssa.." ;)

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Kysymyksen voisi asettaa toisinpäin. Eli millä sinua ei saa pokattua. Kerran yksissä opiskelijabileissä eräs neiti, joka oli
a) tuhannen päissään
b) ärsyttävä persoona
c) ei ruma, mutta persoonallisen näköinen
d) melkein sakkolihaa
tuli pyytämään tanssiin ja tanssin aikana kysyi suoraan "lähetkö panee?" :confused: Kieltäydyin "kunniasta". No, neiti löysi seuraavan tanssin aikana uuden uhrin. En tiedä lykästikö silloin.

Eli ilmeisesti suora toiminta ei aina ole paras vaihtoehto.

axe

Jäsen
Mua iskemään tulevan naisen pitää olla

- äärettömän hyvännäköinen ja seksikäs
- mahdottoman fiksu ja älykäs, kuitenkin kiltillä eikä ylimielisellä tavalla
- vähintäänkin varakas, mieluummin rikas, ja valmis käyttämään rahojaan minuun

Lisäksi naisen pitää omata hyvä huumorintaju ja uskoa siihen seikkaan, että vastakohdat täydentävät toisiaan.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Tämähän on mukava aihe ;)
Tässä elämänvaiheessa minua ei saisi pokattua mitenkään, vaan yrittäjän osana on ystävällisesti annetut rukkaset. Mutta noin teoriassa ajateltuna pokaamisen onnistuminen vaatii sen, että sekä ulkoinen että henkinen olemus on sellainen, joka viehättää. Juttelemaan tuleminen tekee jo sinällään vaikutuksen, koska hyvin harva nainen niin tekee. Jutun aiheen ei tarvitse olla mitään kummoista, kunhan se ei ole umpikliseistä "hieno sää ollu" tai äärimmäisen kummallista "mä tiedän miten voi työntää neulan kämmenen läpi". Aika pian sen huomaa, onko tytöllä saumaa edetä pitemmälle, ja aika hitaasti sen, onko itsellä saumaa :cool:

Axen vastaus on loistava!

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag

-Siis Heli Rantanen ei käy:p

Enpä usko, että kenenkään miehen tarvitsee pelätä, että Heli Rantanen tulisi pokaamaan...

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Tuut sanomaan mulle, että "Vuoksesi vaihdan joukkuetta"

No ei vaiskaan, ei joukkuetta saa vaihtaa, ikinä ! ( Ei edes Tapparasta siihen parempaan tamperelaiseen)
:D

Ihan juttusille vaan ...

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Moto

Enpä usko, että kenenkään miehen tarvitsee pelätä, että Heli Rantanen tulisi pokaamaan...

Samaa voi sanoa Mikaela Ingbergistä....

Kumma kun ei Uppa tullut näiden kahden keihäsnaisen kanssa toimeen...:)

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Linda mites sinut saisi pokattua? ;) Tehooko suhun tämä yleinen kliseekysymys eli käytsä täällä usein? (siis jatkoajassa) :)

Linda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Tykki
Aikooko Linda valmistautua pikkujouluihin jokin kohde mielessään, vai?
Niin no voisihan sitä niinkin sanoa...

Ja Iceberg, ei kyllä toiminut tällä kertaa ;)
Normaalisti riittää, kun joku tulee ja puhuu ja paljon...sillai ettei mun tarvi sanoa mitään :D
Siis toi riittää vaan siihen että mielenkiinto herää...

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Miehet ovat helppoja, siitä ei pääse mihinkään. Mutta meidän harmiksemme asia ei ole sama toisin päin. Biologiaamme syyttää saamme...

Mutta jutteluhan se kaikkein kätevin konsti on. Mitään sellaista ihmelausetta ei ole vielä keksittykään, joka jokaisen pojan ja tytön kaataisi.

Rocco

Jäsen
Mä olen sen verran herrasmies että jos joku nainen vapaaehtoisesti tulee mulle edes juttelemaan niin olen suht helpolla suostumassa hänen ehdotuksiin. Tanssimaan en herkästi lähde ja juomia en tarjoa. Olen siinä mielessä vaikea mutta syitäkin on. Omistan tanssiessa kaksi vasenta jalkaa ja juomia en tarjoa koska se antaa kuvan että nainen on enemmän viinan perään kuin kiinnostunut seurastani. Yllättävän moni muuten katoaa kun en tarjoa... :p

Että tervetuloa Linda käymään. Omat juomat mukaan :D

HIFK1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, muut narrienkaatajajoukkueet
Jaa kyllä se ulkonäkö ratkaisee

Katsekontakti on ensimmäinen askel...

muuten yhdyn AXEn esittämiin vaatimuksiin

Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: :D

Viestin lähetti Bob77
En ole helpponakki... Siinä saa tanssia salsaa ja jambalayaa jonkun aikaa ennenkuin vaikutusta tehdään
Joo, mulla on sama juttu. Ensin jambalayaa, sitten pari hitaampaa ja loppuyö vaakamamboa!
;)
Kerros nyt Linda minkälainen megababe olet? Kiinnostaa tietää...
T: Tumma ja pitkä komistus

tsei_tsei

Jäsen
Eli mä en ole helppo nakki.. mä olen varma nakki. Eivaan.. kyllä jotain kriteerejä on. Ylimielisyys on ensimmäinen asia, joka nostaa hermot pintaan, ja tyly vastaus on silloin varma.

Mielestäni ensiksi kantaa saada katsekontakti jostain kauempaa ja kohteen huomatessa hymy päälle. Sitten jossain vaiheessa tulla vaan juttelemaan ja esitellä itsensä. Avoimuus ja rehellisyys on mulle ainakin valttia ja kehut päälle ei haittaa, eli siinä kohti pitää reheellisyyttä välttää :D

Jos tuohon juttelemiseen saakka pääsee, niin silloin yleensä jo huomaa natsaako vai eikö. Jos vastapuoli on kiinnostunut niin juttua varmaankin tulee, ellei molemmat ole sitten hiljaisia. Liian hyökkäävä ei kannata olla, sillä veikkaisin, että kiltti naapurintyttö on monen miehen mieleen. Sitten tietysti voi vihjasta jostain vähän tuhmemmastakin ;)

Itse en kiinnitä niinkään huomiota juuri puhtaasti ulkonäköön, mutta joku piirre naisesta pitää löytyä, mikä kiehtoo. Tai no, on joskus tullut lähdettyä naisen matkaan sillä perusteella, että se nyt oli siinä saatavilla :D

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Harmillista, Naapero. Sulle tais käydä niinkuin mun kaverille Jyväskylässä ollessamme. Pöydässä oli pari pesäpalloilijamimmiä, joille kaveri ehdotti: "Kun kerran mulla on maila ja pari palloa ja teillä räpylät, niin eiköhän lähdetä pelaamaan".
Eipä nekään lähteneet.

Hasselhoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kaikki tosiaan aika helppoja,Niin minäkin.
kaikki myös näköjään ovat ottaneet oppia vanhasta sanonnasta "se ei saa joka valkkaa"

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti JHag
Sano vaan, että "Moi mä oon Linda, lähdetkö messiin":D

Linda??!Jos tarkotat sitä Lindaa, jota luulen, että tarkoitat, ni sitt en lämpene idealle. Mä en kyllä kestäis, ett joku staijais mun korvaani viulullaan, oli polvillaan tai ei. Ei kai tällasiin juttuihin mitään vakioreseptiä oo. Jokainen tilanne kerrallaan, ja kukin tyylillään. Ne on sellasia kemiajutskia, niinku kliseinen sanonta kuuluu. Niin se vaan o.

Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti fiftyeight
Harmillista, Naapero. Sulle tais käydä niinkuin mun kaverille Jyväskylässä ollessamme. Pöydässä oli pari pesäpalloilijamimmiä, joille kaveri ehdotti: "Kun kerran mulla on maila ja pari palloa ja teillä räpylät, niin eiköhän lähdetä pelaamaan".
Eipä nekään lähteneet.
Mun pari kaveria oli nuorempana pysähtyneet autollaan parin nuoren ja viehättävän neidon luo ja kysyneet haluaisivatko neidot kenties tulla kyytiin. Neidot olivat kohteliaasti vastanneet "ei", johon kaveri oli heittänyt jatkokysymyksen "no ettete vissiin sitten suihinkaan ota...?"

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy