Miten sinut saisi pokattua?

• 3 209
  • 52

Linda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Taas tästä vanhasta aiheesta, mutta jos joku vaan voisi antaa vihjeitä.
Eli todellakin, millä keinolla sinut pokataan?
:)

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Ei tartte kun tulla juttelemaan. Mää olen helppo.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Sano vaan, että "Moi mä oon Linda, lähdetkö messiin":D

Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä en ole helppo nakki. Ja jos oot vaan "se" mielessä liikkeellä niin NO THANKS!

Ja sitten vakavammin...

Jos omaat hyvän kropan ja oot muutenkin ilo silmille niin olen sinun!

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
"haluatko nähdä mun navan?"

mulla olisi vastauskin valmiina jo. mutta kukaan eio vielä kysynyt, aina saa itse vonkua..:)

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Ihan juttelemalla. Siitähän se lähtee....kunhan ei esittele itseänsä Tatjanaksi tai Marcoksi.......

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Voi Linda, Linda, Linda....

Eipäs tulla yrittämään vanhaa ukkomiestä! Tosin tämän ikäinen karju sekoaa jo pelkästään sukkahousujen sihinästä, parfyymin tuoksusta tai silmäripsien räpsytyksestä...

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Kukkakimppu, lupaukset siitä, että otat tunteeni huomioon ja romantiikkaa...

Tai sitten jos vaan jutskaa ja osoittaa kiinnostusta :)

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo nimesi Linda kuulostaa jo niin ihanaiselta, etta sen lausuminen riittaisi ja olisin mennytta miesta. ;)

Linda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Niin, mutta mistä sitä sitten pitäis alkaa jutteleen?
Tottakai se taitaa olla paras tapa lähestyä jotain ihmistä, mutta kun aiheen valinta on jo aivan toinen tapaus...
Se ei toimi jos ottaa puheeks jonkun mahdollisen yhteisen tutun, pitäiskö sitä joskus kokeilla muutakin...:D

Bob77

Jäsen
:D

En ole helpponakki... Siinä saa tanssia salsaa ja jambalayaa jonkun aikaa ennenkuin vaikutusta tehdään;) No jos totta puhutaan niin senkun tulee juttelemaan niin eiköhän se oo sit siinä..

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Viestin lähetti Snowraven
[turhaviesti]Mistä minä tiedän, kun kukaan ei ole edes yrittänyt :D
Kyllä, olen liian nuori edes miettimään tälläisiä asioita :rolleyes: [/turhaviesti]

Vastaan kysymykseen samoilla sanoilla, mutta ilman hymiöitä ja korvaamalla "nuori"-sanan sanalla "vanha".

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Linda
Niin, mutta mistä sitä sitten pitäis alkaa jutteleen?
Tottakai se taitaa olla paras tapa lähestyä jotain ihmistä, mutta kun aiheen valinta on jo aivan toinen tapaus...
Se ei toimi jos ottaa puheeks jonkun mahdollisen yhteisen tutun, pitäiskö sitä joskus kokeilla muutakin...:D

Kokeile jaakiekkoa. Mutta muista sanoa ensin nimesi. ;)

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Hymyilemällä ja tulemalla juttelemaan. Olis se kiva jos joku neitonen tulisi ja tekisi vaihteeksi aloitteen...

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Sorry, minua ei nyt enää tarvitse pokata. Mutta aikoinaan mamma hoiti asian tyylikkäästi: ekaa tanssia n. 30 sek tanssittuamme hän kysyi: "Mihin sä aiot mut tänään viedä?"
Ala siitä.

Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti JHag
Sano vaan, että "Moi mä oon Linda, lähdetkö messiin":D

Sama

theref

Jäsen
Jaa

Nopean otannan mukaan siis kaikki ovat helppoja nakkeja. Miksi näin, ovatko miehet aina niin epätoivoisia vai "sen" perään? Kyllä nyt hemmetti neiti-ihmisen täytyy nyt jonkin verran fiksu olla jotta sen matkaan lähtisi. Se, kuinka fiksuutensa osoittaa, onkin sitten jo aivan toinen juttu.

Paree olla siis vastaamatta mitään, koska vaihtoehtoja on niin monia. Otapa selvää =)

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Hyvä keskustelunavaus voisi olla:

"Mennäänkö meille vetämään pitkää päätyyn..."

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Re: Jaa

Viestin lähetti theref
Nopean otannan mukaan siis kaikki ovat helppoja nakkeja. Miksi näin, ovatko miehet aina niin epätoivoisia vai "sen" perään? Kyllä nyt hemmetti neiti-ihmisen täytyy nyt jonkin verran fiksu olla jotta sen matkaan lähtisi. Se, kuinka fiksuutensa osoittaa, onkin sitten jo aivan toinen juttu.

No, no, theref! Nythan oli kyse Lindasta, eika mista tahansa tavallisesta pupusesta. Vaitatko sina, etta Linda ei olisi fiksu? :confused:

Leikki leikkina, ymmarsin toki, mita ajat takaa. Enhan minakaan vanha ja ruma raakku enaa mitaan vonkauksia harrasta, kun oma mamma odottaa kotona. Aikoinaan juuri han teki aloitteen, paasin helpolla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy