Miten seuraat finaaleja + lupauksia mestaruuden kunniaksi

  • 23 690
  • 90

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Uskaltaisikohan sitä mennä lupaamaan, että jos Pata vie pytyn, niin minä lopetan kirjoittelun Jatkoaikaan.. ? ;)

Tuo alkoi ihan oikeasti kiinnostamaan. Jospa tässä tehtäisiinkin kova poisto finaalien jälkeen, näyttävästi ulos... Voisi siellä yhdessä vapaan keskustelun topicissa vähän suunnitella paremmin lähtöä.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tuo alkoi ihan oikeasti kiinnostamaan. Jospa tässä tehtäisiinkin kova poisto finaalien jälkeen, näyttävästi ulos... Voisi siellä yhdessä vapaan keskustelun topicissa vähän suunnitella paremmin lähtöä.

Haha, lopetetaan koko Ässät-osio, kaikki tarpeellinen on sanottu kun Ässät voitti kultaa :D
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Haha, lopetetaan koko Ässät-osio, kaikki tarpeellinen on sanottu kun Ässät voitti kultaa :D

Niin, yhtä aikamme syvällisimpää ajattelijaa, eli Ian Fraser Kilmisteriä lainatakseni: The Chase Is Better Than The Catch!

Kun tässä on n. 30 vuotta miehittänyt seisomakatsomoa ja odottanut Ässien mestaruutta, niin annan kyllä itselleni anteeksi jo tässä vaiheessa, jos ensi kaudella on vähän ontto olo lätkän suhteen, jos se kukkaruukku tänne saadaan roudattua.
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Mä ajoin 15.9.2012 kauden avauspeliin Ässät - TPS otteluun polkupyörällä. Matkaa oli n. 160km ja mukana lasten turvaistuin sekä n 15kg painava kassi. Voin sanoa, että oli sotkemista. Oli vastatuuli, vesisade ja pyörä ei ollut mikään hybridi vaan ihan perus "helkama".. Kaikkea sitä tuli naamakirjassa luvattua.

Jos Ässät voittaa mestaruuden, niin te saatte päättää mistä ajan kauden avauspeliin tämän vuoden syksynä. Ja se ajetaan. Yritetään keksiä joku kilpailu, miten se sitten toteutetaan.. mutta lupaus on lupaus. Jos matkaa tulee enemmän kuin kaksi päivää, sitten pitää hankkia "sponssi". Se on ainoa ehto.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Jos Ässät voittaa mestaruuden, niin te saatte päättää mistä ajan kauden avauspeliin tämän vuoden syksynä. Ja se ajetaan. Yritetään keksiä joku kilpailu, miten se sitten toteutetaan.. mutta lupaus on lupaus. Jos matkaa tulee enemmän kuin kaksi päivää, sitten pitää hankkia "sponssi". Se on ainoa ehto.

No, JOS kävisi niin, että Ässät voittaisi pytyn Hakametsässä, niin aika loogista olisi, että ajaisit sieltä avausotteluun.

Pienen koukun voisi tehdä Rauman kautta. Mieluiten tietysti siten, että pyörässä&kuskissa on kiinni jotain asiaankuuluvaa, mestaruudesta muistuttavaa rekvisiittaa.

edit. Kotiavaus lienee heti ekalla kiekalla Lukkoa vastaan, kun tällä kaudella pelattiin samainen peli Raumalla.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Olisi mielenkiintoinen tilanne, mikäli mestaruusviiri nostettaisiin kattoon RB:n ja Lukon joukkueen edessä...

Heh, tuokin asia tosiaan tulee ottaa huomioon, olisi melkein yhtä hienoa, kuin itse kannun nostaminen.

Tuohon matsiin on varmasti myös kova kysyntä pääsylipuilla..:)
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olisi mielenkiintoinen tilanne, mikäli mestaruusviiri nostettaisiin kattoon RB:n ja Lukon joukkueen edessä...

Jos ei tuossa herkisty, niin ei missään.

Olen luvannut joskus heikkona hetkenä, että jos ässät nostelee kannua, niin liityn facebookiin.

En pysty tuota lupausta pitämään. Facebook pitää molekyloida atomeiksi ja sinkoa ulkoavaruuteen.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tänään se varmistui! Kaikki kotipelit tulee nähtyä livenä. Sain siirrettyä pari sovittua juttua tärkeämpien asioiden eli finaalipelien tieltä. Vieraspelit tulee tuijotettua frendien luona.

Patatastkan lupasin ottaa jo silloin kun Rocky luotsasi Ässät pleijareihin, mutta nyt on mieli vähän muuttunut, mutta eihän sitä tiedä. Tänä vuonna ei lupauksia ole annettu.
 

alias

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse joudun valitettavasti tyytymään sähköisiin viestimiin, ikävän tapahtuman johdosta joka rajoittaa huomattavatsi tuota liikkumispuolta. Harmittaa.

Voitosta ei oikein uskalla haaveilla, kun tuo Tapparakin on vaan aika kova nippu. Maanantain jälkeen ollaan viisaampia kun nähdään miten Niämisen Villen kyytiin pystytään vastaamaan.

Mutta jos Ässät voittaa, niin hommaan ainakin XO konjakki pullon, jotain niistä paremmista laaduista, paikallisesta pikkuprismasta. Lisäksi lupaan suoltaa jatkossakin tuubaa tänne palstalle, sillä itsevarmuudella, minkä vain täydellinen tietämättömyys asioista voi antaa.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Haa!

Ei sitä koskaan tiedä, että millä oksalla se piru istuu! Keskiviikolle löytyi piletti, kiitos vanhalle frendille. Komiaa päästä edes yksi finaali kokemaan livenä.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Et varmaan ole tosissasi, sanon silti mielipiteenäni että fanitus lähtee sydämestä, ei ulkoisista tekijöistä. Isomäessä on joka pelissä porukkaa jolla ei olisi mitään asiaa olla siellä.

Ai tana...mun varmaan pitää jättää 2. finaaliin hankkimani lippu käyttämättä ;) Mä tulen katsomaan millainen meno on Porissa verrattuna viime keväiseen Lahden vastaan. Aion nauttia finaali tunnelmasta täysin siemauksin. Kiitos ja anteeksi jo etukäteen.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Finaaleja seurataan Porissa hirveän hyvän tuurin ansiosta paikanpäällä, vieraspeleistä ensimmäinen kotisohvalta, lopuista ei vielä tiedä.

Mestaruudesta ei uskalla luvata oikein mitään vielä. Perheeltä lahjaksi saamani 12-13 joukkuejulisteen nimmareilla aion kuitenkin kehystää.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ai tana...mun varmaan pitää jättää 2. finaaliin hankkimani lippu käyttämättä ;) Mä tulen katsomaan millainen meno on Porissa verrattuna viime keväiseen Lahden vastaan. Aion nauttia finaali tunnelmasta täysin siemauksin. Kiitos ja anteeksi jo etukäteen.

En tosiaan kommentillani tarkoittanut että "turismi" olisi mielestäni kiellettyä. Hienoahan se on että muualtakin tullaan ihmettelemään niin sanottua tunnelmaa.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Maanantain peli tulee katsottua prolta, kolme seuraavaa meneekin paikan päällä. Mahdolliset jatkopelit tarkoitus myös katsoa paikan päällä. ALKAIS JO!
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Paikan päällä kahdessa ensimmäisessä, sekä lauantaina. Harkinnassa oli myös pitkään Pataljoonan reissu Tampereelle perjantaiksi, mutta ei kyllä opiskelijan perse kestä tuota, jos/kun tulee vielä enemmän pelejä. Nyt on jo joutunut turvautumaan säästötiliin.

Ajattelinkin tuolloin testata raviradan kisakatsomon. Tuonne siis pitää myös hommata jotkut liput vai? Ihan ovelta ostetaan todennäköisesti, mutta minkä hintaisia ovat? Ja anniskelupuoli lienee myös kunnossa? Paljonkos tuolla on (suurinpiirtein) ollut kansaa poffien vieraspelien aikaan?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Ajattelinkin tuolloin testata raviradan kisakatsomon. Tuonne siis pitää myös hommata jotkut liput vai? Ihan ovelta ostetaan todennäköisesti, mutta minkä hintaisia ovat? Ja anniskelupuoli lienee myös kunnossa? Paljonkos tuolla on (suurinpiirtein) ollut kansaa poffien vieraspelien aikaan?

Mikäli haaveilet pöytäpaikasta, voit käytännössä unohtaa haaveesi. Perjantaina oli muutama pöytä jäljellä, nekin ravintolan itäpäädystä. Raviradalle ei maksa mitään, käy katsomassa Porin Ravien sivuilta.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Ajattelinkin tuolloin testata raviradan kisakatsomon. Tuonne siis pitää myös hommata jotkut liput vai? Ihan ovelta ostetaan todennäköisesti, mutta minkä hintaisia ovat? Ja anniskelupuoli lienee myös kunnossa? Paljonkos tuolla on (suurinpiirtein) ollut kansaa poffien vieraspelien aikaan?

Yläkerta on jo loppuunmyyty, eli alakertaan tai ulos katsomaan. Ei maksa mitään sisään ja kaljaa saa alakerran baarista. Menet aikaisin paikan päälle ni kyllä sinne baarin puolelle mahtuu josta näkee ulos screenille ja baarissa on myös 2-3 telkkaria josta voi seurata.

Olin itse maanantain jyp-pelin katsomassa ja väkeä oli varmasti siinä 1000-2000.
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Maanantain peli kotona, kun ihan ilmaiseksi näkyy. Perjantaina vois mennä johonkin baariin jossa näkyy.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
En tosiaan kommentillani tarkoittanut että "turismi" olisi mielestäni kiellettyä. Hienoahan se on että muualtakin tullaan ihmettelemään niin sanottua tunnelmaa.

kiitos kun sain synninpäästön :). Toivottavasti tulee tiukka taistelu pojasta...parempi voittakoon eli Porin Ässät
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ruotsissa Skellefteån 35 vuoden odotus päätyi tänään, kun se kukisti Luleån loppuottelusarjassa voitoin 4-0. Seuran edellinen mestaruus oli vuodelta 1978.
 

kalevi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tämä pohjoisen etäkannattaja menee nyt once in a lifetime-meiningillä. Lomalla oon, finaalikortti ja Hakametsän otteluiden liput taskussa, muutto Poriin hotelliin finaalien alkaessa ja huone varattu finaalisarjan loppuun eli ens torstaille saakka. Iso 35 vuotta elänyt suurhaave nähdä kerran vielä Ässien kultajuhlat paikanpäältä on lähempänä kuin koskaan, kyllähän on ollut aivan upea kokemus olla taas kotona Porissa ja Isossamäessä.

Jaa, mitä vaimo näihin järjestelyihin sanoi..? "Mee vaan, ei sulla taida muuta vaihtoehtoakaan olla..."
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Viidenteen finaaliin Tampereelle on ainakin tässä vaiheessa yksittäisiä paikkoja vapaana. Eilen mielestäni puhuttiin, että myytiin loppuun, mutta mikäli jollakulla tarvetta on, nyt vielä näemmä saisi. Näin niin kuin vinkkinä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tämä pohjoisen etäkannattaja menee nyt once in a lifetime-meiningillä. Lomalla oon, finaalikortti ja Hakametsän otteluiden liput taskussa, muutto Poriin hotelliin finaalien alkaessa ja huone varattu finaalisarjan loppuun eli ens torstaille saakka. Iso 35 vuotta elänyt suurhaave nähdä kerran vielä Ässien kultajuhlat paikanpäältä on lähempänä kuin koskaan, kyllähän on ollut aivan upea kokemus olla taas kotona Porissa ja Isossamäessä..

Arvostan tätä todella paljon. Harmi sinun kannaltasi, ettei Porissa tällä hetkellä pelata pääsarjatason futista, olisit voinut saada lisätekemistä välipäiville.

Muistan hyvin, miten pikkupoikana ne parhaat reissut Poriin oli sellaisia, että ensin käytiin katsomassa fc Jazzin ottelu (fc Jazz oli tuolloin ihan eliittiä Suomessa) ja siitä sitten siirryttiin sujuvasti Ässien peliin.

Itse toivon, että omana elinaikanani päästään vielä samaan tilanteeseen. Olisi hienoa kokea nämä "tuplapelit" uudestaan.
 

Kekkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Porin Ässät-
Tämä pohjoisen etäkannattaja menee nyt once in a lifetime-meiningillä. Lomalla oon, finaalikortti ja Hakametsän otteluiden liput taskussa, muutto Poriin hotelliin finaalien alkaessa ja huone varattu finaalisarjan loppuun eli ens torstaille saakka. Iso 35 vuotta elänyt suurhaave nähdä kerran vielä Ässien kultajuhlat paikanpäältä on lähempänä kuin koskaan, kyllähän on ollut aivan upea kokemus olla taas kotona Porissa ja Isossamäessä.

Jaa, mitä vaimo näihin järjestelyihin sanoi..? "Mee vaan, ei sulla taida muuta vaihtoehtoakaan olla..."

Peukku ylös tälle toiminnalle, kuulostaa kyllä huikealta!
Toivotaan, että torilla tavataan! Toivottavasti Tapparalle tarjotaan tänään shokkihoitoa ja huomenna "revitään kärpäseltä siivet" ja maanantaina suoritetaan kliininen armomurha, jolla Tappara pääsee tuskistaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös