Miten seuraat finaaleja + lupauksia mestaruuden kunniaksi

  • 23 695
  • 90

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Sanotaan heti alkuun, tätä ketjua ei pidä ottaa liian vakavasti.

Ässä-puolella näitä "mestaruussauna"-tyylisiä ketjuja ei ole ollut. Sain idean, että tässä ainutlaatuisessa finaalitilanteessa voisi perustaa ketjun, jossa kukin voi vähän kertoa, miten/missä/millä porukalla aikoo finaaleita jännittää sekä mainita, onko mahdollisia irokeeseja otettu tai tehty lupauksia Pata-tatuoinnista takapuoleen. Kenellä on hulluimmat ja/tai hauskimmat mestaruusvedot menossa?

Toiveissa on, että ketjusta tulisi legendaarinen "hyvän mielen"-ketju, jota voisi hymyssä suin lukea vuosienkin päästä. Kyse on kuitenkin varsin harvinaisesta herkusta.

Itse voisin aloittaa toteamalla, että lippu on toistaiseksi hankittu Tampereen ensimmäiseen otteluun. Varmasti Porin 2. sekä 4. peli olen paikalla. Perjantain 3.peli Tampereella, en onnistunut saamaan lippuja. Normaalisti en peleissä käytä Ässä-paitaa (kaulaliinaa toki), mutta nyt finaalivaiheessa aion laittaa senkin päälle.

Itse en asu Porissa, vaan Helsingissä, joten olen viritellyt mielessäni skenariota, että Ässät voittaisi Isomäessä ja jäisin ainakin yön yli juhlimaan mestaruutta paikan päälle. Näen mielessäni skenarion, jossa hallilta poistutaan kohti keskustaa ja jossain torin liepeillä (?) sitten pyöritään sekavissa tunnelmissa, kuin MM95 tai MM11 jälkeen konsanaan. Voisin yrittää päästä myös Winstoniin, mutta varmaan olisi aika täynnä.

Oletan torijuhlien olevan heti seuraavana päivänä.

Mitään tatuointeja en itse ole suunnitellut ottavani, ainakaan vielä.
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Sanotaan heti alkuun, tätä ketjua ei pidä ottaa liian vakavasti.

Ässä-puolella näitä "mestaruussauna"-tyylisiä ketjuja ei ole ollut. Sain idean, että tässä ainutlaatuisessa finaalitilanteessa voisi perustaa ketjun, jossa kukin voi vähän kertoa, miten/missä/millä porukalla aikoo finaaleita jännittää sekä mainita, onko mahdollisia irokeeseja otettu tai tehty lupauksia Pata-tatuoinnista takapuoleen. Kenellä on hulluimmat ja/tai hauskimmat mestaruusvedot menossa?

Toiveissa on, että ketjusta tulisi legendaarinen "hyvän mielen"-ketju, jota voisi hymyssä suin lukea vuosienkin päästä. Kyse on kuitenkin varsin harvinaisesta herkusta.

Itse voisin aloittaa toteamalla, että lippu on toistaiseksi hankittu Tampereen ensimmäiseen otteluun. Varmasti Porin 2. sekä 4. peli olen paikalla. Perjantain 3.peli Tampereella, en onnistunut saamaan lippuja. Normaalisti en peleissä käytä Ässä-paitaa (kaulaliinaa toki), mutta nyt finaalivaiheessa aion laittaa senkin päälle.

Itse en asu Porissa, vaan Helsingissä, joten olen viritellyt mielessäni skenariota, että Ässät voittaisi Isomäessä ja jäisin ainakin yön yli juhlimaan mestaruutta paikan päälle. Näen mielessäni skenarion, jossa hallilta poistutaan kohti keskustaa ja jossain torin liepeillä (?) sitten pyöritään sekavissa tunnelmissa, kuin MM95 tai MM11 jälkeen konsanaan. Voisin yrittää päästä myös Winstoniin, mutta varmaan olisi aika täynnä.

Oletan torijuhlien olevan heti seuraavana päivänä.

Mitään tatuointeja en itse ole suunnitellut ottavani, ainakaan vielä.

Koska oma jengi on ollut jo lomalla pidemmän tovin niin toivon vilpittömästi, että kannu tulee Poriin. Pidän peukkuja Ässien puolesta. Onnea finaaleihin.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sanotaan heti alkuun, tätä ketjua ei pidä ottaa liian vakavasti.

Ässä-puolella näitä "mestaruussauna"-tyylisiä ketjuja ei ole ollut. Sain idean, että tässä ainutlaatuisessa finaalitilanteessa voisi perustaa ketjun, jossa kukin voi vähän kertoa, miten/missä/millä porukalla aikoo finaaleita jännittää sekä mainita, onko mahdollisia irokeeseja otettu tai tehty lupauksia Pata-tatuoinnista takapuoleen. Kenellä on hulluimmat ja/tai hauskimmat mestaruusvedot menossa?

Itse en oikein lämpene mestaruusjuhlien suunnittelulle tässä vaiheessa, mutta pelit ajattelin katsoa kantakapakkani yläkerrassa tai sitten raviradalla. Porukasta en vielä tiedä, joku tempaus voisi olla tietysti hyvä järjestää. Tatuoinneilla ja keeseille ehdoton ei, jälkeen mainittuja en ylipäätään ymmärrä enää tässä vaiheessa, Rd:n tyylinen himonussijan kalju voisi olla sopivampi Ässien pelitavan huomioiden.

Ihan hyvä ketjunavaus mielestäni, tämä on kulttuuria, toivon vaan ettei keulita liikaa ettei sitten tarvitse jälkikäteen hävetä.
 
Pleijarikortilla seisomakatsomoon Ässien kotiottelut huivin, lipun ja mahdollisesti pipon kanssa. Ensimmäisen Tampereen ottelun katson televisiosta ja sen toisen Radio Porista.

Lupauksia en ole tehnyt ja todennäköisesti en mitään kummempaa tule tekemäänkään, vaikka ajatuksissa hieman pyörinyt tuollainen simppeli pyöreä Ässät-logo olkapäähän. Kattellaan...

Edit2. Viidennen ottelun menen Tampereelle katsomaan seisomakatsomoon ja saa nähdä toimiiko kolmannen ottelun video ruutu.fi:ssä tänään.

Miten pelien jälkeiset hulinat?
Edit. Spontaanisti sitten jotain, jos sarjassa hyvin käy.
 
Viimeksi muokattu:

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Pleijarikortilla seisomakatsomoon Ässien kotiottelut huivin, lipun ja mahdollisesti pipon kanssa...
...

Miten pelien jälkeiset hulinat?

Onko palstalla muuten ketään sellaista, joka olisi ollut paikalla vuoden 78 mestaruushumussa? Meinaan vaan, että kokoontuiko porukkaa silloin spontaanisti johonkin vai mikä oli meininki?
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Olen antanut itseni ymmärtää ihmisten jutuista että hyvin monet, ehkä jopa puolet, tänne Ässä-osioon aktiivisesti kirjoittavista ovat juuri näitä muualla kuin Porissa asuvia. Joten sikäli tällaisen virtuaalisen kannattajakulttuurin rakentaminen tänä armollisen hurmoksen keväänä 2013 on hyvä idea. Eikä vähiten, koska Ässäjoukkueen 2012-2013 tarina on jo tähänkin mennessä aika satumainen: tammikuun lopulla ollaan käytännössä varmuudella ulkona koko poffeista, ja sitten joukkue kokoontuu ja päättää että he yrittävät tosissaan pelastaa sen mitä pelastettavissa on vielä sen yhden viimeisen kerran..

Töissä olen jo kokeillut olla Ässien pelipaita päällä, lapsetkin ovat tykänneet, alakoululaisten parissa kun kerran työtä teen. Eihän täälläpäin valtakuntaa tietenkään mitään Ässäfaneja olla, mutta kovin vilpittömänä lapset tuntuvat pitävän aikuista, joka tällä tavalla antaa jotain itsestään ulospäin. Olen siis kokenut jutun positiivisena, ihan vain liittyen aloittajan toiveeseen hyvän mielen ketjusta :)

Ensimmäinen ottelu näyttää tulevan televiosta ihan nelosen pääkanavalta, joten se saa luvan kelvata minulle sen pelin suhteen. Koitan saada itselleni liput ainakin lauantain 20.4 peliin, muut pelit jotka varmuudella pelataan siinä välissä menevät sitten nettiradion kautta tai paikallisen pelejä näyttävän juottolan palveluista nauttien..
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuli pleijareiden alla luvattua, että mikäli Pata painaa finaaleihin, tämä hippi heittää itselleen irokeesin (vaikka se ei mikään muoti-ilmiö tänä keväänä olekkaan). Armeijassa on viimeksi teräesineillä tähän lettiin koskettu (vuosi oli 2008), ja on tullut jo pidemmän aikaa mietittyä hiustenlyhennystä. Joten mikä sen parempi paikka kuin nyt?

Ensimmäiseen finaaliin Tampereelle löytyy lippu, kolmannesta ei vielä tietoa, mutta mahdollisesti tulee lähdettyä Pataljoonan matkaan. Opiskelijabudjetti hieman häiritsee, mutta pakko se on varmaan käydä säästötilillä tämän kunniaksi. Poriin tulee kyllä matkattua joka peliin. Itselle järjestyy liput vaivatta 67-klubin ansiosta, mutta muijalle/muulle seurueelle pitää yrittää kytätä sitten ruuhkan seasta.

Mestaruuden juhlimisesta ei ole vielä suunnitelmia, mutta koulu jää ainakin seuraavana päivänä väliin, se on varma. Mikäli jotain torijuhlia on, niin paikalle on päästävä luonnollisesti.
 

Sökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Seurattaneen kotona kisastudiosta, kun tuli kanavat hankittua. Paikan päälle toki olisi hienoa lähteä, mutta kun ei runkosarjassakaan tule vaivauduttua järjestämään lapselle hoitoa, että pääsisi mamman kanssa peliin, niin jätetään nekin liput niille, jotka panostavat normalistikin enemmän.

Pari kertaa itsekseni olen miettinyt, että pitäisikö mestaruuden tullessa patalogo olkapäähän tempaista, mutta sitä en lähde lupaamaan. Pikkujuttuhan se olisi, siisti merkki ja normalisti piilossa, että ei haittaa ketään (asiakaspalvelutyössä täytyy valitettavasti miettiä niitä kaikkein kireimpiäkin tapauksia...).

Sen jo oikeastaan päätin, että jotain Pata-vaatetusta pitää hankkia. Likalle nyt ainakin, ettei kasva vahingossakaan kieroon ;). Lippistä vai paitaa vai mitä, se on sitten taas auki, mutta jotain pitää Ässillekin antaa vastineeksi tämän kevään (ja oikeastaan jo useamman kauden) hyvän työn tarjoamista fiiliksistä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kunnioitan Ässien menestyskautta 2012-2013 katsomalla joka ikisen ottelun (runkosarja + pleijarit).

Tämä ei tietenkään ole tosifaniksi oikeuttavaa, koska ei käy katsomossa jokaista kotimatsia hallilla seisomokatsomossa, mutta ehkä etäfanin statuksen tuolla suorituksella saa nippanappa...
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämänkin menestyksen jälkeen, aion edelleenkin käydä peleissä sekä kannustaa huonoinakin aikoina. Periksi ei anneta, milloinkaan! Niin ja vaikka ässätavaraa on jo, fanipaita puuttuu ja sen aion ensi kaudeksi ostaa (kävi tänä keväänä miten vaan).
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tämä ei tietenkään ole tosifaniksi oikeuttavaa, koska ei käy katsomossa jokaista kotimatsia hallilla seisomokatsomossa, mutta ehkä etäfanin statuksen tuolla suorituksella saa nippanappa...

Et varmaan ole tosissasi, sanon silti mielipiteenäni että fanitus lähtee sydämestä, ei ulkoisista tekijöistä. Isomäessä on joka pelissä porukkaa jolla ei olisi mitään asiaa olla siellä.
 

Pianisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Isomäessä on joka pelissä porukkaa jolla ei olisi mitään asiaa olla siellä.

Jos tällä tarkoitetaan klassista fanien keskuudessa nimimerkillä "gloryhunter" kulkevaa katsojaa, niin kyllä jokainen kannattaja on tärkeä, oli hän sitten jokaisessa pelissä käyvä megafani tai sitten elämyksiä kerran vuosikymmenessä hakeva satunnaiskatsoja. Aika pöljä asenne lokeroida jengiä noin koska kaikki on plussaa Ässille.

Jotakin merikarvialaista viljelijää saattaa traktorin nupin radion ääressä riemastuttaa Ässien voitto ihan yhtä paljon kuin katsomossa riehuvaa kausarihitsariakin. Tappion jälkeen seuraava päivä saattaa olla yhtä pilalla kuin muillakin. Hän kuuluu finaalikatsomoon yhtä paljon kuin muutkin fanit. Jokaisella on oikeus nauttia näistä peleistä omalla tyylillään.

Mitä tähän lupaukseen tulee niin, tatuoinnit on otettu jo vuosia sitten ja isojen pelien alla ostetuksi luvattuja pelipaitoja pursuaa jo kaapista. En tiedä vielä mitä sitä oikein lupaisi. Tällä kertaa taidan luvata nauttia finaalihuumasta ihan ilman ylimääräisiä juttuja. Aikaisemmat isot pelit ovat menneet jonkinlaisissa talkoohommissa. Nyt mä taidan ottaa kaljaa ja nauttia vaan pelistä. Haaveena on ollut jo 25 vuotta nähdä kerran elinaikana Ässien mestaruus.

Mahtavaa finaalisarjaa kaikille.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Toistan edelleen kysymykseni: mitä tapahtui vuoden 78' finaalin jälkeen? Mölyttiinkö torilla vai miten hommat eteni? Tuskin sitä ainakaan suoraan kotiin käveltiin.

Itse lupaan olla paikalla ottelun jälkeisissä tunnelmissa, olivat ne sitten torilla, Kokemäenjoen "rantabulevardilla" tai vaikka Isomäen parkkiksella mun ja Zetan kesken kahdestaan...:)
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jotakin merikarvialaista viljelijää saattaa traktorin nupin radion ääressä riemastuttaa Ässien voitto ihan yhtä paljon kuin katsomossa riehuvaa kausarihitsariakin. Tappion jälkeen seuraava päivä saattaa olla yhtä pilalla kuin muillakin. Hän kuuluu finaalikatsomoon yhtä paljon kuin muutkin fanit. Jokaisella on oikeus nauttia näistä peleistä omalla tyylillään.

Tässä olet oikeassa. Itsekin tiedän tapauksia, jotka elävät täydellä sydämellä mukana, vaikkei pääse kuin todella harvoin peleihin. Nämä ihmiset saavat radion kauttakin sitä fiilistä todella paljon. En itsekään rohkenisi luokitella itseäni ylemmäs vain sen tähden että olosuhteet sallivat minun käydä peleissä säännöllisesti.

Itse katson kotipelit hallilla ja vieraspelit kotona. Sarjan ratkettua kuudennessa ottelussa aion kävellä kaupunkiin ja miettiä mitä sitä tekisi. Vastaus löytynee kävelymatkalla:)
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
... tai vaikka Isomäen parkkiksella mun ja Zetan kesken kahdestaan...:)

Paradise By The Dashboard Light. Äläpä kerro enempää.

Itselläni on suunnitelmissa lipputilanteesta huolimatta kääntää auton nokka Poriin sillä hetkellä jos mestaruus tulee ja rääkkyä Porin baareissa pari päivää. Tosin kuudes pelipäivä on myös vaimon syntymäpäivä, mikä tuo hitusen haastetta asiaan.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos tällä tarkoitetaan klassista fanien keskuudessa nimimerkillä "gloryhunter" kulkevaa katsojaa, niin kyllä jokainen kannattaja on tärkeä, oli hän sitten jokaisessa pelissä käyvä megafani tai sitten elämyksiä kerran vuosikymmenessä hakeva satunnaiskatsoja. Aika pöljä asenne lokeroida jengiä noin koska kaikki on plussaa Ässille.

Jokainen saa ostaa lippunsa, bisnestähän tämä on, mutta aika usein saa vieläkin kuulla ettei ole todellinen fani jos ei ole jokaisessa matsissa paikalla ja sitä vastaan siis opponoin. Paikalla oleminen ei ole välttämättä faniuden mitta (vaikka suotavaa se tietysti olisi) ja varsinkin menestys tuo aina persekärpäset mukanaan. Saa nähdä mikä on tunnelma finaaleissa vaikka kaikki onkin sinänsä plussaa Ässille.

Sitten ovat tietysti nämä "asiantuntijat" jotka ovat joka pelissä kyllä paikalla ja jotka ovat plussaa Ässille rahallisesti vaan eivät muuten.
 

Stern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toistan edelleen kysymykseni: mitä tapahtui vuoden 78' finaalin jälkeen? Mölyttiinkö torilla vai miten hommat eteni?
Porilaisen jääkiekkoilun historiaa kartoittavasta Pitkä laukaus -kirjasta voisi väijyä lisää. Hämärästi muistelen, että joukkue olisi jostain väärinkäsityksestä johtuen ajanut suoraan saunailtaan ja jättänyt torin väliin, vaikka se pullisteli väkeä. Saatan olla väärässäkin, nyt ei ole mahdollisuutta tarkistaa.

Tuli nyt muuten tässä sellainen olo, että tämä sarjahan on pakko ratkaista suoraan neljässä pelissä (ma, ke, pe, la), jolloin täpötäysi humalainen Isomäki voi pauhata voiton taustalla lauantaina. Ei olisi juhlat ollenkaan samanlaiset arki-iltana, vaikka varmaan silloinkin meno on villiä.
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Olen fanittanut Ässiä koko lyhyen elämäni, 23 vuotta. ( tai siitä asti nyt kun tajus jotain jääkiekosta ).

Viimeisen 3 vuoden aikana voi laskea kahden käden sormilla ne pelit mitä en ole Ässiltä nähnyt, livenä tai sitten TV:n välityksellä. ( poislukien tämä epäonnen vuosi... ).

Olen kuitenkin muuttanut ulkomaille ennen tämän vuoden sarjan alkua, ja valitettavasti finaalipelejä ei ole mahdollisuus täältä käsin seurata ja rahat eivät riitä lentolippuihin paikanpäälle.

Oma Ässä-tatuointi on ollut pitkään jo suunnitteilla, ja se tulee rintaa koristamaan, voitti Ässät mestaruuden tai ei. 2006 vuodesta lähtien, joka keväinen punainen irokeesi on myös aina löytynyt. Jonkun mielestä mautonta, omasta mielestäni vain oman joukkueen kannattamista, ja sen näyttämistä. Jokainen tavallaan.

Ei oikein pysty käsittelemään tätä tunnetta. Uskomatonta riemua ja ilon kyyneleitä valuu Ässien finaalipaikan johdosta, mutta samalla sydäntä sattuu ajatella että en tule näkemään tai kokemaan tätä hurmosta samalla tavalla mitä Suomessa asuvat ihmiset TV:n välityksellä tai itse hallissa.

2006 olin Finaaleita paikanpäällä katsomassa, ja tuo tunne oli jotain sellaista mitä en vaihtaisi pois mistään hinnasta.

Ainoa todennäköisin mahdollisuuteni on siis kuunnella radiosta peliä ( ellen ole töissä, ei kuulu radio netistä täällä... )

Toimistolla olen luvannut kulkea Armian paita päällä viikon putkeen mestaruuden jälkeen, joten tämä on lupaukseni Ässien voittaessa mestaruuden.

Muuta sanottavaa ei ole paitsi toivon että Jussi Aho antaa kaikkensa siellä radiossa ja välittää tuon uskomattoman tunnelman mikä varmasti koko kaupungissa, sekä joukkueessa tällä hetkellä on. Pitkän odotuksen jälkeen, finaalipaikka on jo loistava palkinto pelaajilta sekä joukkuuelta faneille.

Monta kertaa olen maalaillut unelmissani kuvia että olen paikan päällä kun se päivä koittaa että summerin soidessa viimeisen kerran, Porin Ässät kruunataan SM-liigan mestareiksi. Vaikka en tätä tule näkemään, pyydän vain yhtä asiaa.

Tuokaa se mestaruus Poriin.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Finaalit tullaan seuraamaan samalla tavalla kuin valtaosa muistakin otteluista; kisastudiossa kotona. Emännälle kiitos siitä että antoi luvan rakentaa urheilun seuraamista varten oman huoneen kun taloa rakensin. Tunnelma tiivistyy ja porukkaa on enemmän kehissä sekä oheistoimintaa. Huone on ollut alusta asti koristeltuna porilaisen urheilun symboleilla perinteitä unohtamatta.

Itse elän menneisyydessä ja suuri osa studioon saapuneista myös. Irokeesi löytyy ainoastaan itseltä, mutta se taisi tulla vasta vuoden 2006 jälkeen. :) Mitään lupauksia on turhaa lähteä tekemään, mutta varmistella Ässien mestaruutta toki voin kuten tein JYP-sarjan jatkoon menon suhteen, eli löin 1-3 tilanteessa JYP:in jatkoon menoa isolla.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Tampereelle varasin liput ykkös- ja kolmospeliin heti kun ne myyntiin tulivat. Sen verran piti olla optimismia, että Ässät hoitaa homman ja liput tulee käytettyä. Porin peleistä nelospeli on nyt sitten kysymysmerkki, mutta katsotaan ehtiikö saada lippua vai eikö.

Kakkospeliin en pääse paikalle ja kotona katselen, kuten olen ainakin kolmekymmentä muutakin peliä tällä kaudella jo katsonut. Poika ei vielä lajin hienouksista ymmärrä, mutta tunnistaa sentään Ässät tv:n ruudulta ja tuulettaa maaleja kuin vanha tekijä.
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
finaalien kotiottelut seisomakatsomossa.

Lupaan tulla räntäsateisena marraskuisena tiistai-iltana Ässät-SaiPa otteluun vaikka Ässien peli on ehkä kuraa.
 

Dragunov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Täällä itärajalla kun opiskelen tällä hetkellä niin Tv:n välityksellä ainakin 4 ensimmäistä peliä. Todennäköisesti pitää lähtee Porissa käymään myös kokemassa tää finaali huuma. Onneksi täällä muutamassa baarissa nuo ottelut pystyy näkemään ja ensimmäinen peli sitten töllöstä.

Hieman harmittaa että Nelonen pro:lta ei oo tullu mitään maksullista nettistriimiä, ilmasista puhumattakaa.

Mestaruuden kunniaks en oo kuvitellu mitään, varmaankin pitää paita ostaa :D Torille on pakko tulla!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Finaalit tullaan seuraamaan samalla tavalla kuin valtaosa muistakin otteluista; kisastudiossa kotona. Emännälle kiitos siitä että antoi luvan rakentaa urheilun seuraamista varten oman huoneen kun taloa rakensin. Tunnelma tiivistyy ja porukkaa on enemmän kehissä sekä oheistoimintaa. Huone on ollut alusta asti koristeltuna porilaisen urheilun symboleilla perinteitä unohtamatta...

Kuulostaa hienolta, etenkin kun samanhenkisiä patasydämiä on ilmeisesti tulossa paikalle. Sen verta, mitä naisia tunnen, niin moni kaverisi on todennäköisesti kateudesta vihreänä ihastelemassa Ässä-pyhättöäsi (jota toki varmaan voi käyttään muuhunkin penkkiurheiluun)

Kysymystä, kun itseäni tuo urheilun alttarisi kiehtoo: onko joku isompi telkkari vai peräti videotykki? Muistelenko oikein, että olet etäfani itsekin?
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Kuulostaa hienolta, etenkin kun samanhenkisiä patasydämiä on ilmeisesti tulossa paikalle. Sen verta, mitä naisia tunnen, niin moni kaverisi on todennäköisesti kateudesta vihreänä ihastelemassa Ässä-pyhättöäsi (jota toki varmaan voi käyttään muuhunkin penkkiurheiluun)

Kysymystä, kun itseäni tuo urheilun alttarisi kiehtoo: onko joku isompi telkkari vai peräti videotykki? Muistelenko oikein, että olet etäfani itsekin?

Viidettä vuotta vanha Optoman HD70 tykki(DLP projektori) ja 77" kangas. Ei pärjää uusille taulutelevisioille, mutta on ollut ihan ok.

Paljasjalkainen porilainen olen muutamaa Ulvilassa vietettyä vuotta lukuunottamatta. :)
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
-Tatuointi: check
-Vtun ruma vanha pelipaita: check
-Armian playoff gameworn: check
-Pipo/Kampaus/Kypärä(riippuen päivästä ja humalatilasta): check
-Playoff-ääni huudettu käheäksi halilla: check
-Paikalle aina, kun velvotteet mahdollistaa!
-Kisastudioon on panostettu yhteensä n.4000+ € juuri sen takia, ettei läheskään aian ole mahdollista ehtiä hallille ajoissa.

Tällä kaudella ei ole jäänyt yhtään peliä näkemättä, eikä jää. Uhrauksia on tehty sekä sosiaalisessa elämässä, että taloudellisesti mutta mitään en kadu -päin vastoin! Tää kausi on ollut huikea kaikkine ylä- ja alamäkineen!

Jokainen fanittaa omalla tavallaan ja kaikki tavat on yhtä oikein -tää on meidän kaikkien yhteinen juttu! Poika kotiin ja torilla tavataan vaikka pari päivää putkeen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös