Musta tuntuu ettei mun kannata ostaa lippua enää B2 katsomoon. Olen vaihdellut A4 ja B2 välillä. Kärpät,HPK ja eilen Kärpät. Ne pelit jotka TPS hävisi. Kaikki muut ottelut ne on voittanut. Ja noissa kolmessa ottelussa olin B2 katsomossa ja loput pelit sitten A4. Ei saa taikauskoinen olla mutta kuitenkin näin on käynyt. Saas nähdä miten ens torstaina käy kun mä en pääse lainkaan katsomaan
TPS on hävinnyt lonkalta heitettynä n. 10 viimeisintä matsia jota olen ollut katsomassa. Tällä kaudella esim. Tappara, Pelicans ja vieras-HPK, josta viimeisimmästä edes tuli piste, joten valoa näkyy tunnelin päässä!
Toisaalta kun palasin parin viikon lomalta, jonka aikana TPS hävisi kuudesta ottelusta viisi, Ruudun ääreen, alkoikin neljän ottelun voittoputki. Eilen puoliksi juuri tämän vuoksi valitsin Ruudun Turun reissun sijaan, mutta taisi pelkkä ajatus otteluun lähtemisestä jinxata pelin.
Torstaina taas hallilla, joten siinä matsissa kannattaa panostaa isosti Kärpille. (Toki jos eilisen kaltainen perseily jatkuu vielä tiistaina niin torstain kertoimilla ei Kärppävoitosta kunnon tiliä pääse tekemään).
E: Piti oikein laskea niin olen viimeeksi ollut paikanpäällä Tepsin voittaessa 8.12.2012, kun TPS voitti Jokerit 4-2... Sen jälkeen olen 9 kertaa todistanut Tepsin tappiota livenä, eli aikaa on mennyt, mutta tosin moneen peliin ei ole päässytkään viime vuosina.