Jaakon muistutuksesta täytynee ottaa vaari, mutkaan pääsee siis samalla seisomalipulla?
Mutkaan pääsee kaikilla ottelulipuilla.
Jaakon muistutuksesta täytynee ottaa vaari, mutkaan pääsee siis samalla seisomalipulla?
Väljempi alkoholilainsäädäntö ja katsomoiden vapauttaminen anniskelualueeksi toimisi kyllä varmasti..
Eilisen Lukko-pelin tiivis alakerran tunnelma oli hyvä. Tietenkin suuri porukasta oli hiljaa, mutta aivan turhaa avata yläkatsomoita, kun 6000 ainakin mahtuu alas. Ehkä jopa vielä enemmänkin. Ei kai jääkiekko-otteluun ole tarkoitus hakeutua jonnekin yläriville yksin istumaan? Turkuhallissa tuollainen nyt on vaan mahdollista.
Oliko jossain puhetta sellaisesta osittaisesta kausarista, jolla pääsee x määrään pelejä?
Älkää nyt sanoko, että tämä menee oikeasti näin... Älyttömältä kyllä kuulostaa tommonen menettely.Elikkä tuota nuorisokausarin ikärajaa, jota kyselin, on nyt tarkennettu. "Käyttääkseen U21-kausikorttia, omistajan tulee olla alle 21-vuotias". Eli vuonna 1995 syntyneiden ei tuota kannata ostaa. Lisäksi alkuvuodesta 1996 syntyneet eivät näe tuolla kortilla kaikkia runkosarjan otteluita. Luulisi, että olisi helpompi laittaa raja tiettyyn syntymävuoteen ja tämä tarkastettaisiin. Ilmoitettaisiin, että tämä nuorisokausari on tarkoitettu vuonna 1997 ja sen jälkeen syntyneille. Tosin minulta ei ole tarkastettu opiskelijakorttia kertaakaan tällä kaudella. Myöskään silloin, kun ostin kausarin ei sitä kysytty, joten olen voinut käydä koko kauden peleissä opiskelijan hinnalla, vaikka en olisi oikeasti opiskelija. Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla, että myydäänkö noita nuorikausareita esimerkiksi 1995 syntyneille. Jos asia on näin, enkä olisi täällä asiaa tiedustellut, niin nyt omistaisin kausarin, jolla en näkisi yhtään peliä ensi kaudella.
Älyttömältä kyllä kuulostaa tommonen menettely.
Nyt on näköjään avattu E-puolen yläkatsomo tämän illan peliin. Peukut tästä!
Kumma kyllä, ettei seura itse ole tästä mitään tiedottanut (en ainakaan facesta/twitteristä mitään löytänyt). Noh, saapahan taas tietyt nimimerkit "todisteita" siitä, ettei yläkatsomoa kannata lainkaan avata, kun ei taaskaan tule halli täyteen. Itse huomasin tämän turhan myöhään, enkä hallille pääse.
Saatiin nähtävästi myös vastaus siihen, mitä muutamia kertoja täällä on koiteltu tiedustella, eli millä aikataululla ja miten yläkatsomoiden avaamisesta ilmoitetaan. Nähtävästi aivan helvetin surkeasti. Noin 6h ennen peliä aletaan myydään lippuja ja ainoa "tiedote" asiasta on tullut keskustelupalstalla valppaana olleelta kannattajalta. Kun päätös katsomon avaamisesta tehtiin, niin miksei seuralta tullut samantien sähköpostia & somepäivityksiä asiasta? Ei se nyt niin vaikeeta oo.
Toki itsekin olen aktiivisen ilmoittamisen kannalla, mutta reaalimaailmassa ihmisiä joiden ostopäätös matsilippuun riippuu siitä onko yläkatsomot auki vai ei on oikeasti laiskiaisen sormilla laskettavissa maksimissaan niin, että poikanen on kiinni vatsanahassa. Enemmän se ilmoittaminen toimisi positiivisena singalina siitä, että porukkaa on odotettavissa ihan ok määrä.
Enemmän myytiin voisi vaikuttaa se, että olisi navakammin rummutettu S-kortilla saavan Tokin mestoista liput puoleen hintaan tähän matsiin.
Kun päätös katsomon avaamisesta tehtiin, niin miksei seuralta tullut samantien sähköpostia & somepäivityksiä asiasta? Ei se nyt niin vaikeeta oo.
Teen itse tällä hetkellä eräänlaista etäviikkoa sairaslomani takia.
Hattua tällekin. Moni ottaisi saikun saikkuna, eikä todellakaan tekisi työasioita.
Kun päätös yläkatsomon avaamisesta oli tehty, sijaiseni ei saanut tätä tietoa, joten siksi somesta ei heti löytynyt tietoa.