Miten juhlit Uutta Vuotta?

• 41 635
  • 357

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Vaatii kyllä aikamoista lahjakkuutta saada yksinäisestä uuden vuoden aatosta mukava juhla, mutta nyt voin sanoa - onnistuin...

Hyvää ja onnellista uutta vuotta 2006 kaikille Jatkoajan kirjoittajille! Muistakaa olla hyvä toisille, niin toiset ovat hyviä sinulle. Yksinäisyyden tuskan huomaa vasta sitten, kun on yksin.

Veikko Lavia lainatakseni...

JOKAINEN IHMINEN ON LAULUN ARVOINEN

HCM

Hyvää uuttavuotta itse kullekin jatkoajan kirjoittajalle!

Kovasti houkuteltiin joka paikkaan, mutta ei mua ainakaan huvita mennä rynnimään uudenvuodenyönä baariin, varsinkin kun viime vuonna baarissa ollessani kaikki meni oikeastaan päin persettä.

Sukulaisten kanssa olen kotona hengaillut. Hyvähän tämä näinkin on.

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Hyvää uuttavuotta vaan itse kullekkin kirjoittelijalle omastakin puolesta! Tämä päivä pitää ottaa vähä matalammalla profiililla mutta mun uusivuosi alkaa kunnolla vasta huomen aamuna.. Lähtö kohti Rukaa viikoksi!

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
On tainnut Bulvaani ottaa oikein kunnolla kuppia kun on jo vuodessa 2007 :D Itse ajattelin ihan vaan turvallisesti pysytellä suurinpiirtein vuoden tässä vuodessa 2006.

Nyt on sitten raketitkin ammuttu!

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitenkö juhlin ? Raketit ammuttu ja kuohuviinit juotu. Nyt katson YLETeemalta Hurriganesin tavastian keikkaa vuodelta 1974. Parempaa ei voisi olla.

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihanan hiljasta tuli jo. Raketit on ylipäänsä vain niin samanlaisia, että ei niitä oikeen jaksa edes katsella. Ehkä nämä valopommit eli hätäraketit erottuvat sopivasti massasta. Ne taitaa sitten vielä olla laittomia. Puolentoista tunnin päästä lähetään kavereita hakemaan takaisin. Näin täällä.

Hyvää uutta vuotta JA.

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Hyvää uutta vuotta vaan kaikille! Itse olen jo melkein kaikki raketit ampunut. Tunnelma oli täälläpäin aika huikea tossa vuodenvaihtumisen aikoihin. No, ei mulla muuta, hyvät jatkot vaan kaikille.

Thoke kuittaa.

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Hyvät uudet vuodet kaikille! Maj karma tuli nähtyä ja herra ylppö käteltyä, käykö kateeks?

Maxell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Red Wings,HJK, Brad Norton fan club
Hyvää uutta vuotta 2006 kaikille! Itse en tänä vuonna viitsinyt raketteihin panostaa, koska olen vihdoin ymmärtänyt ettei ole mitään järkeä ampua ns. rahaa taivaalle vaan päätin kayttää kokonaiset 10 euroa alkoholipitoisiin juomiin. Ilta ja uusivuosi vietettiin kaverin luona noin 10 kaverin voimin ja hauskaa oli. Tuli juotua vähän sitä sun tätä ja kaiken kaikkiaan oli erittäin hieno ilta. Valitettavasti en muista paljoa vuoden vaihtumisesta, sillä sen verran oli promilleja veressä.

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mhitä whittua, oliko se tässä? Kotona jo 06:22 ja Jatkoaikaan heti suoltamaan paskaa. Olipa huonoin uusivuosi aikoihin. Ja khyllä, olen shentään khännisshä.

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Hyvää uutta vuotta kaikille Jatkoaikalaisille. Vuosi vaihtui rauhallisissa merkeissä. Kahden viinilasillisen ja yhden rommikolan voimalla katsoin ystäväni kanssa G3:n Tokion konserttia. Aamulla oli kaikesta huomimatta melko heikko olo. Kurkku oli kipeä, nenä tukossa ja ohimoa särki.

npc

Jäsen
Jude kirjoitti:
Hyvää uutta vuotta kaikille Jatkoaikalaisille.
Kiitos kovasti.

Itse en tässä tiedä onko tämä kysymys imperfektissä vai preesensissä ja sanottakoon että juhlin asiallisesti ja sekään ei sano juhlinko eilen vai juhlinko paraikaa. Hemmetin akrikola vai kuka tän kielen keksikään.

Mutta näine eväine tähän vuoteen.

krobbe

Jäsen
Söin 18 kpl Fazerin Lumous suklaakonvehtia ja katselin televisiota. Kello 23.25 sinni ei enää pitänyt vaan söin 2 HK:n nakkia kylmiltään ja join ½ pulloa Muumi-limonadia.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vuodet vaan kaikille!

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Sanottakoon, että suht railakkaissa merkeissä meni... Kotibileet Leppävaarassa. Saldona mm. hajonnut sänky. Alkuyöstä alkaa muistikuvat hämärtymään, mutta elämäni hauskin uv silti tähän mennessä.

startin13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Khabibulin kirjoitti:
Sattuiko kukaan jatkoaikalaisista olemaan Tampereen Keskustorin McDonaldsin kulmalla puoli yhden aikoihin viime yönä?

Mä olin kyllä katsomassa marttiservo&napander orkesteria kouvolassa.

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kaverin tupaantulijaisissa alkuilta ja sitten ravintolaan ja sinne tuli sammuttua, heräsin kun tarjoilija ravistelee ja kysyy soitetaanko taxi vai poliisi? Onneksi joku mamma raahasi taxiin ja tuli yökylään..

Eilen mieletön jysäri ja päätin taas kerran ei koskaan enää..ja se muijakin häipyi mäkikisan aikana..

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Noin klo13 paikalliseen, siirtyminen kaverille1630, siirtyminen jonkun tutun luo isompii kekkereihin joskus 21-23, häädettiin irstailun takia ja lähtö taksilla toisen kaverin luo joskus, en enää tiedä koska. Mitään en ainakaan muista rikkoneeni!

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Ikijokeri kirjoitti:
Sanottakoon, että suht railakkaissa merkeissä meni... Kotibileet Leppävaarassa. Saldona mm. hajonnut sänky. Alkuyöstä alkaa muistikuvat hämärtymään, mutta elämäni hauskin uv silti tähän mennessä.

Joku muukin viettänyt vuoden vaihteen Lepuskissa. Kai Ikijokeri oli sen varsinaisen vuoden vaihteen Leppävaaran Espalla, hurja paikka. *hymiö*

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tätä vuotta pari viikkoa jäljellä joten nostellaanpas taas.

Uusi Vuosi vaihtunee perinteisesti omalla parvekkeella, mutta koska nyt on syytä juhlia myös muutakin, ajattelin varata juomaksi jotakin vähän hienompaa.

Illallinen viineineen ja illalla pikkunaposteltavia. Puolilta öin sitten shampanjapullo auki. Tosin tuottaja on vielä hieman auki mutta katsellaan, katsellaan.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
2. päivä tammikuuta alkais tenttiviikko ja seitsemään tenttiin olen ilmoittautunut. Eli vois ehkä arvata, että luen myöskin aaton ja pullot pysyy piilossa.

Enkä muutenkaan ole koskana ollut mikään uudenvuoden juhlija. Kaikki baarit ihan täynnä ja taksia saa jonottaa vuoden. Pysyn kotona tai ehkä käyn autolla katsomassa ilotulituksen keskustassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy