Miten juhlit Uutta Vuotta?

  • 41 008
  • 359

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tällaista ketjua eivät ainakaan minun jo vanhentuneet silmäni löytäneet, eli :

Kuinkas teidän perheessänne/ yhteisössänne juhlitaan vuoden vaihtumista? Ja vaikuttaako Aasian katastrofi jotenkin juhlatunnelmiinne?

Meillä tehdään paraikaa ruokaa, kohta avataan viinipullo ja sitten syödään. Jossakin vaiheessa ammutaan muutama hassu roomalainen kynttilä parvekkeelta ja lipitetään viiniä, olutta, gin toniceja ja jallukaakaota loppuyö. Aasia ei ole sanottavammin vaikuttanut, ehkä tunnelma on hieman viime vuosia vaisumpi. Ja raketteja emme tietenkään ostaneet, kun emme niistä jo mainittuja muutamaa room. kynttilää enempää ole yleensäkään ostaneet.

Oikein Hyvää Uutta Vuotta!
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vaikka ristiriitaiset ovat fiilikset tällä hetkellä, tullee tästä leffan katsomisen jälkeen lähdettyä yksiin kemuihin, josta ilta jatkunee erääseen keskustan ravintolaan. Varsinaisia uuden vuoden perinteitä ei oikein, valitettavasti, ole sitten lapsuuden ollut. Pitäisi varmaan alkaa luomaan niitä pikkuhiljaa...
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kävin ostamassa mäyräkoiran Karhua. Kai mää juon sen sisällä olevia pulloja tyhjäksi. Ilotulitteita tms. en ole ostanut enää moneen vuoteen.
 

Kyle

Jäsen
Todennäköisesti kotona elokuvan ja tietokoneen ääressä nörttäilessä. Henkilökohtaisesti ei herätä millaisia tunteita uuden vuoden vaihde. Alkosta kuitenkin tuli hommattua se miestä väkevämpi pullo, mutta taitaa jäädä toistaiseksi korkkaamatta. Jotenkin tuntuu että kuitenkin nämäkin "bileet" on jo nähty, samalla porukalla sitä tulisi taas rällästettyä niinkuin jokainen viikonloppu. tähän mennessä, joten vaihtelu virkistää(tai sitten ei).

ONNELLISTA UUTTA VUOTTA KAIKILLE!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ihan kotosalla - erittäin hyvä ystäväni tulossa paikalle. Kaljaa litkien, pleikkaria pelaillen ja paskaa jauhaen. Tämä kun on aina viereenkirjoittaneelle sellainen "pakkojuhla". Yksi tuskainen vuosi takana ja ainakin alkuvuosi näyttää samanlaiselta. Mutta ehkä se siitä.

Raketteja yms en ole ostanut moneen vuoteen, en nytkään...

Hyvää loppuvuotta ja parempaa seuraavaa kaikille jatkoaikalaisille, toivottaapi

-vetti
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Irkkaan kotona limua juoden ja vanhoja kiekkokoosteita videolta katsellen.

Totta puhuen, en tiedä vielä. Toisaalta ei kyllä jaksaisi lähteä mihinkään. Tulee niitä dokaamistilaisuuksia muulloinkin, ja itse en näe uudenvuodenaattoa tekosyynä dokaamiselle, kuten hyvin moni muu suomalainen.

Saas nähdä, mitä ilta tuo tullessaan.
 

Rocco

Jäsen
Tuttu rytmi. Kaverin luo kaljakassin kanssa, känni päälle ja sitten ennen puoltayötä baariin.

nimim. ei yhtään ilotulitusta nähtynä since 1994.
 

Jason26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Blackburn Rovers,Englanti, Tahko
Meikäläisen uuden vuoden juhlat menee töiden merkeissä.
Yövuoroon klo 22 pitäisi mennä, no onneksi sitten uusi vuosi alkaa kuuden päivän vapailla.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Vaimon ja lasten kanssa kotona ollaan ja syödään. Sitten menen ampumaan lapsien nähtäväksi muutaman raketin, turvallisesti tietenkin. Sitten voisi muutaman oluen juoda. Ei se uusi vuosi sen ihmeellisempi ole.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Perinteinen setti, eli minä ja minun sinisieluuni sekaantunut naishenkilö juhlimme Uuden Vuoden aattoa Töölössä kolmen muun sinisielun ja heihin sekaantuneiden naishenkilöiden kera. Kokemuksesta tiedän, että paikalle saapuu aina vuodesta toiseen vaihteleva määrä erinäisiä muita ihmishenkilöitä, joskus jopa turkulaisia.

Ilotulitteita ei olla ostetu vuosikausiin, eikä varsinkaan tänä vuonna, kun ilotuliterahat on käytetty parempaan tarkoitukseen eli kaljaan.

Ei vaan, vakavasti ottaen, budjetista on lohkaistu osuus myös niiden auttamiseksi, joilla Uusi Vuosi vastaanotetaan hävityksen ja surun keskellä - eikä tässä nyt kovin riehakasta fiilistä ole itselläkään.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Kohta pitäisi kaverille lähteä Village Vodka pulloja tuhoamaan. Raketteja ei kannata edes lähestyä, menee pian uv putukassa.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Töissä menee valitettavasti. klo 23-07. Mutta näin on itse valinnut niin ei pidä hirveästi valittaa. Myös tyttöystävä on uudenvuoden yön töissä..
 

IFK4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Shayne
Ei vaan, vakavasti ottaen, budjetista on lohkaistu osuus myös niiden auttamiseksi, joilla Uusi Vuosi vastaanotetaan hävityksen ja surun keskellä - eikä tässä nyt kovin riehakasta fiilistä ole itselläkään.

Todellakin, eipä tässä mitenkään juhlatunnelmissa voi olla. Itse lähdössä hyvän ystävän luokse, joka on lähdössä huomenna takaisin Yhdysvaltoihin töihin. Siellä vietämme muutamien ystävien kanssa iltaa - ilman sen suurempia suunnitelmia loppuiltaa varten.

Yhden sinne tulevan ystävän vanhemmat olivat sukeltamassa Thaimaassa kun hyökyaalto iski - onneksi selvisivät vammoitta.

Itse kävin äsken siirtämässä Punaisen Ristin nettisivujen kautta yhden baari-illan verran rahaa heidän keräykseen.
 
Kotona perheen seurassa. Kohta varmaankin kokkaillaan jotain pientä ja maistuvaa. Raketit eivät kiinnostaneet edes pikkunöösinä, eikä niitä nytkään ole hankittu.

Vuoden vaihtuminen ei koskaan ole ollut minulle mitenkään tärkeä juhla, vaikka toki nuorempana tuli joskus juhlittua kovastikin.
Viime päivien uutiset eivät juhlamieltä luonnollisestikaan kohota.

Ehkä pelailen illan päätteeksi pari matsia PES4:sta ja kyykytän Fiorentinalla pari sumujen saarten jalkoihinpotkijajengiä. Näkee sitten kauniita uniakin.
 
Ajattelin katsella himassa pari kiekkopeliä (1995 mm -finaali, World cup finaali sekä viime kauden viimeinen HIFK - Ilves peli). Tosin täytyy varautua siihen, että tyttöystävä tulee käymään, joten voi jäädä joku peleistä katsomatta.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Avovaimo on töissä 03:een ja menee taas 10:een aamulla. Vietän illan kotona koiran kanssa ihan vaan olla möllötellen..

Kaapissa olisi kaljaa, siideriä ja jäykkää, mutta ei toisaalta ole minkäänlaisia juhlimisfiiliksiä johtuen kaverin äkillisestä kuolemasta maanantaina..

Hyvät uudet vuodet kaikille!!
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Should I Stay Or Should I Go?

Nyt näyttää siltä että jämähdän tänne Kultahammasrannikolle. Mutta jos joku kuitenkin bongaa minut katollaan baarista tänään tai huomenna, se en sitten ole minä. Se on mun broidi.
 
Tämä vuodenvaihde on minulle poikkeuksellinen: ajattelin viettää sen suhteellisen selvänä! Moista ei ole tapahtunut sen jälkeen, kun täytin 17 vuotta.

Marras- ja joulukuu ovat olleet täysin tolkutonta pämppäämistä ja teuromista, joten päätinpä olla radikaali ja ottaa ns. iisisti. Tuntui nimittäin, että alkoholia valuu kohta ulos jokaisesta ruumiinaukosta. Mikä tietenkin sinällään olisi ollut varsin näyttävä performanssi.

Nyt istun tässä vanhempieni talossa tietokoneella ja ajattelin viedä illan läpi korkeintaan kolmella kaljalla.

Ehtii sitä sitten taas vuonna 2005 maistella.

Hyvät vuodenvaihteet kaikille!
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nautin viiniä ja hyvää ruokaa miellyttävässä seurassa. Myöhemmin illalla keskustaan ja mahdollisesti ravintolaan.

Aasian tilanne järkyttää, mutta tilanne ei muutu miksikään sillä, että pitäisin matalaa profiilia tänä iltana.

Lahjoitin SPR:n lippaaseen kahteen otteeseen tämän päivän aikana
Pidän sitä paljon merkittävämpänä avustus toimenpiteenä vrt. kotona murehtimiseen.

Hyvää uutta vuotta kaikille!
 
Viimeksi muokattu:

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Viestin lähetti Rocco
Tuttu rytmi. Kaverin luo kaljakassin kanssa, känni päälle ja sitten ennen puoltayötä baariin.

nimim. ei yhtään ilotulitusta nähtynä since 1994.

Et näe tänäkään vuonna sillä Vaasan tulitukset on peruttu Thaimaan tapahtumien takia.

Mulla muuten aika samat suunnitelmat paitsi että kaverit tulee (tai siis tulivat) meille. Saunaan ensin ja puoliltaöin baariin.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Baariin joskus klo 21, ehkä jo aikaisemminkin.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Juomaa, juomaa ja juomaa... ; )
Niin ja ehdottomasti hyvää seuraa- tällä kertaa kotona!!!
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Jo toinen Uusi Vuosi peräkkäin täysin selvänä. Tästähän alkaa tulla perinne.

Ilotulitteet, sauna ja kisailut naapurin kanssa kuuluvat taas asiaan...

Hyvää Uutta Vuotta kaikille!

Ensi vuosi on varmasti parempi kuin tämä.......
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Tulppu

Kuinkas teidän perheessänne/ yhteisössänne juhlitaan vuoden vaihtumista? Ja vaikuttaako Aasian katastrofi jotenkin juhlatunnelmiinne?

Tänä(kin) uutenavuotena juhlin yksikseni koiruuden kanssa. Ravintolaan en jaksa raahautua koskapa takana on rankka työviikko ja ilta.

Aasian, kuten ei muutkaan, katastrofit vaikuta juhlintaani millään lailla. Satatuhatta ihmishenkeä maapallon mittakaavassa on häviävän pieni määrä, sellaisella ei ole vaikutusta juhlatunnelmaani. Hmmm... ehkäpä tämän syyn tähden vietän tätä(kin) uuttavuotta yksikseni...

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös