Miten juhlit Uutta Vuotta?

  • 41 060
  • 359

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Muksujen kanssa muutamia raketteja ja tinan valamista.Aamulla sitten herätys klo 4:55 ja valmistautumaan työpäivään.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aattoilta menee rattoisasti töissä. Töistä toki pääsen kello 22.00, eipä pahemmin juhlita. Perinteisen skumppapullon toki ostan :).
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Töissä klo 23:00 asti ja seuraavana aamuna 8:00 takaisin.

Kun tuplapalkkaa tarjotaan niin tuplapalkka otetaan.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänä vuonna Tahkolle kymmenen tyttökaverin kanssa. Lähdetään joskus 28.12, tullaan takaisin 3.1. Vähän pelottaa 11 temperamenttia samassa mökissä, mutta ei kai sinne riitelemään mennä... Ainakaan toivottavasti.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Sain juuri ilmoituksen että Himokselle ~10 hengen porukalla. Perjantaista maanantaihin kuulemma. Voi olla että laskemiset jää vähän vähemmälle. Minkälaiset after- ja before-ski mahdollisuudet Himoksella on?

edit. girlzilla, ette haluaisi vaihtaa matkakohdetta viime metreillä?
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rakettien ampuminen ei kyllä ole pariin vuoteen kiinnostanut, mutta kyllä niitä ihan mielellään katselee. Selvinpäin tuskin ollaan. Täytyy vain toivoa, ettei maailmalla tapahdu juuri niihin aikoihin mitään ikävää viime vuoden tapaan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kaverin häät ovat uudenvuoden aattona, joten tänä vuonna ei tarvitse miettiä sen kummempaa tekemistä.
 
K

kangaroo

Saunan lämmittelyä, muutama raketti lasten iloksi ja tinan valamista. Ihan sitä tavallista siis. Uudenvuodenpäivänä brunssityyppinen lounas ja kuohuviinin poksautus Wienin konsertin kera.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Juhaht kirjoitti:
Kaverin häät ovat uudenvuoden aattona, joten tänä vuonna ei tarvitse miettiä sen kummempaa tekemistä.

Ollaankohan menossa samoihin pippaloihin? Itsellä tosin on se tilanne, että kyseessä ovat tyttöystävän kaverin häät, ja itse en tunne ko. karkeloista juuri ketään. Muutenkaan en hirveästi välitä tuollaisista tilaisuuksista, mutta pakko se on vissiin paikalle raahautua. En tiedä, mitä muut ajattelevat, mutta mielestäni on epäkohteliasta muita kohtaan järjestää häät esim. juuri uutena vuotena tai saatika sitten juhannuksena. Ihmetyttää vaan, että eikö se tavallinen lauantai riitä.
 

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rygge kirjoitti:
Ollaankohan menossa samoihin pippaloihin? Itsellä tosin on se tilanne, että kyseessä ovat tyttöystävän kaverin häät, ja itse en tunne ko. karkeloista juuri ketään. Muutenkaan en hirveästi välitä tuollaisista tilaisuuksista, mutta pakko se on vissiin paikalle raahautua. En tiedä, mitä muut ajattelevat, mutta mielestäni on epäkohteliasta muita kohtaan järjestää häät esim. juuri uutena vuotena tai saatika sitten juhannuksena. Ihmetyttää vaan, että eikö se tavallinen lauantai riitä.
´
Minullakin ohjelmassa kaverin häät. Liekö samat, tiedä häntä..

Itse olen tyytyväinen häiden ajankohtaan, Uusi Vuosi on juhlista turhimpia. Nyt varmasti huomattavasti mukavammat pirskeet tulossa kun normi sylvesterinä. Juhannuksena pidettäviin häihin minua taas ei kovin helpolla saisi..
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Jospa tuota selviäisi vaikkapa Vilnaan Jolantaa ja muita tuttuja moikkaamaan. Siis muita moikkaamaan ja Jolantaa moikkaamaan.

Tai kenties Sanna Tsadista haluaisi nyt poksauttaa sampanjapullon korkin auki porukalla, piristyisi taas. Taikka Maarit tekisi taas tilaa, kun on nyt se koirakin. Entäs Inksu Poho Josessa? Oli reipas, pirteä ja ihana kun viimeksi morjestin. Hämptonissakin tietty voi kehittää aina jotain, siis ainakin vonkausta. Tuleva vaimo viettää UV:n perheensä kanssa, emmä sinne voi.

Suomeksi sanottuna joulua vietän aina kiltisti koko perheen voimin mutta UV:na mennään hoivaamisviettitouhujen perässä, minne Pikku Adolf osoittaa.

~BREASTS.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Rukalle lähden 28.12 ja palaan, jos palaan 4. tammikuuta. Kahdeksan muun jannun kanssa asutaan mökissä. Saa nähdä mitä tapahtuu.

Tiedän että tulee mahtava reissu, mutta vähän harmittaa kun olisin saanut liput HIMin Tavastian keikallekin. Valintoja, valintoja.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Kalba kirjoitti:
Itse olen tyytyväinen häiden ajankohtaan, Uusi Vuosi on juhlista turhimpia. Nyt varmasti huomattavasti mukavammat pirskeet tulossa kun normi sylvesterinä. Juhannuksena pidettäviin häihin minua taas ei kovin helpolla saisi..

Tavallaan olen samaa mieltä. Itselläni olisi vaan ollut vaihtoehtona noille häille tarjolla uuden vuoden vietto suurtilalla, jonka kaverini on juuri ostanut vanhemmiltaan. Siellä olisi nimittäin ollut oikeasti hauskaa. Toki voihan tuolla häissäkin olla, pitää vaan asennoitua oikein. Lähinnä ottaa vaan päähän se, kun tietää mitä menettää.

Ja ei tarvi tulla sanomaan, että ainahan sä voit tehdä mielesi mukaan ja skipata ne häät. Ei ole vaihtoehto. Siitä syttyisi kolmas maailmansota. Ne naiset.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Töissähän tuota tulee juhlittua. Tai no aamulla kasilta töihin ja illalla pääsee kasilta kotiin.
Nukkumaan ei varmasti pääse ajoissa, kun paukuttelevat ulkona, joten seuraavana päivänä voi olla vaikea herätä töihin.

Mielummin oisin ollut yövuorossa, kun kerta pitää töissä olla. Työpaikan katolta ois ollut hyvät näkymät katsoa pauketta, ja aamulla olisi varmasti päässyt nukkumaan töiden jälkeen.
 

Kalmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, LäKi, KK-V, PaRa, Suomalaiset NHL:ssä
Kai vedän taas semmoiset perseet, että missaan vuodenvaihtumisen.

Missä ja kenen kanssa, sitä en tiedä
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kavereita pyydetään kylään, ruokaa, juomaa, paskanjauhantaa ja ehkä paukutteluakin.

Ei wanhat enää tuonne kaupungin vilskeeseen, varsinkaan tuollaisena iltana. Eihän sieltä pääse edes himaan säällisesti.
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se on ainakin varmaa, että yhtään rakettia en ammu. Kotona ollaan ja ehkä pari karhua tulee kaadettua, mutta se on siinä. Tulee kuitenkin olemaan vähän riehakkaampaa kuin the Joulu, jonka saisi mielestäni vetää vessanpöntöstä alas. Joulu on vuoden turhin juhla ja ykkönen ehdottomasti juhannus.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaverin luo ollaan menossa porukalla, jossa lähes kaikki ovat pariskuntia. Joudun varmaankin keskittymään pelkkään viinan juontiin, sillä tuskin muutakaan tekemistä on. Raketteihin en aio sijoittaa penniäkään. Helsingissä raketteja näkyy muutenkin ihan tarpeeksi, eikä niiden ampuminen innosta kyllä millään tavalla.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tyttöystävän kanssa olisi alkuillasta tarkoitus mennä muutamat kotibileet katsastamaan, jonka jälkeen suuntaamme asunnolleni yötä viettämään. Eli jonkin verran ruokaa ja juomaa olisi tarkoitus nauttia, mutta ei mitään sen kummempia. Itse en tuossa uuden vuoden juhlimisessa näe mitään niin hirveän erikoista, että sen takia jaksaisin mitään sen erikoisempia suunnitella.
 

Emilio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Newcastle
Saa nähdä. 2.päivä on jo lähtö risteilylle, joten voi olla, että uusivuosi menee vähän rauhallisemmin.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
champselyse kirjoitti:
Joulu on vuoden turhin juhla ja ykkönen ehdottomasti juhannus.

Niin näistähän on monia mielipiteitä. Itselleni juhannus on vain pakollinen ryyppyjuhla. Elikkä todella turha juhla, ja samalla todella turhauttavaa, kun ei ryyppääminen kiinnosta, niin muiden ryyppäämisen takia kaikki paikat on kiinni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös