Kilgore Trout
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Alko tekee saman, venäläiset tuotteet pois myynnistä.S-ryhmä poistaa marketeistaan Venäjällä valmistetut tuotteet. Eipähän tule vahingossa haksahdettua.
Alko tekee saman, venäläiset tuotteet pois myynnistä.S-ryhmä poistaa marketeistaan Venäjällä valmistetut tuotteet. Eipähän tule vahingossa haksahdettua.
Aijai, vodkan lähteminen varmaan iskee Suomalaisiin kaikista pahimmin, mutta eiköhän senkin kestä.Alko tekee saman, venäläiset tuotteet pois myynnistä.
Kyllä tuo iskee ja lujasti. Onneksi Vodkaa tuotetaan muuallakin..jos olisi shampanjasta tai konjakista kyse niin olisi tiukka paikka.Aijai, vodkan lähteminen varmaan iskee Suomalaisiin kaikista pahimmin, mutta eiköhän senkin kestä.
Aijai, vodkan lähteminen varmaan iskee Suomalaisiin kaikista pahimmin, mutta eiköhän senkin kestä.
Netflix ”pakotetaan” lähettämään Venäjällä valtion tv-lähetyksiä tiistaista lähtien
Jokos tämä oli täällä? Yksi helposti boikotoitava lafka lisää.
Onnistuu.Saisiko anonymous-hakkeriryhmä suljettua netflixin?
Lähti kyseinen muki muuten roskiin. Enää ei naurattanut edes sarkastisesti. Ehkä ens kerralla kun olen Ukrainassa vois ostaa sitä Putin-vessapaperia.Mulla on Putin-kahvimuki. Siinä Putin ratsastaa karhulla. Olen käyttänyt sitä sarkastisesti ja jatkossa käytän vieläkin enemmän sarkastisesti. Ei nyt sinällään boikottia, mutta kumminkin. Jos tämä muki hajoaa, niin en osta uutta.
Miten ulkomaista tukemalla kustaan enemmän oman kansan muroihin kuin kotimaista tukemalla?Ihan söpöjä nämä boikotoinnit, mutta tuntuu moni ummistavansa silmät täysin siltä, että loppupeleissä näin toimimalla voidaan hyvinkin kusta enemmän oman kansan muroihin.
Tarkoitin sitä, että aika tekemättömässä paikassa ovat esimerkiksi ne lukuisat Nesteen tai Teboilin Masa ja Maija meikäläiset, joiden huoltoasemat kierretään kaukaa jo pelkästään sen takia, että pihalla sattuu liehumaan esimerkiksi edellä mainittujen firmojen lippu. Vaikka itse aseman tiloissa tehdyt ostokset eivät liittyisi mitenkään Venäjään (ruoat ym.)Miten ulkomaista tukemalla kustaan enemmän oman kansan muroihin kuin kotimaista tukemalla?
Nämäkö firmat eivät maksa franchising-maksuja tai vuokria Teboilille/Lukoilille? Bullshit.Tarkoitin sitä, että aika tekemättömässä paikassa ovat esimerkiksi ne lukuisat Nesteen tai Teboilin Masa ja Maija meikäläiset, joiden huoltoasemat kierretään kaukaa jo pelkästään sen takia, että pihalla sattuu liehumaan esimerkiksi edellä mainittujen firmojen lippu. Vaikka itse aseman tiloissa tehdyt ostokset eivät liittyisi mitenkään Venäjään (ruoat ym.)
Kuinka moni on vaihtanut jo Nokian renkaat pois? Pitäis olla rengasliikkeissä tungosta.
Mitäpä se enää merkitsee, kun kiekot on jo alla ja maksettuna. Seuraavat kumit saavat olla muuta kuin Made in Russia.
Itelläkin löytyi kaapin perukoilta kyseisen kaverin naamalla kuvioitu muki, vastaavan sarkastiseen käyttöön.Mulla on Putin-kahvimuki. Siinä Putin ratsastaa karhulla. Olen käyttänyt sitä sarkastisesti ja jatkossa käytän vieläkin enemmän sarkastisesti. Ei nyt sinällään boikottia, mutta kumminkin. Jos tämä muki hajoaa, niin en osta uutta.
Tässä kun yritys toisensa perään kertoo luopuvansa venäläisten tuotteiden myymisestä jne, tuli mieleen Kärkkäinen. Vahvasti veikkaan, että Kärkkäinen ei liity boikotoijien joukkoon.