Jumalpaita
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hermes
No kun just viime kesänä asennettu uudet ikkunat kuten muutenkin koko kerrostalooni, niin katsotaan vaikka ensi kevääseen.Etkö uskalla heittää sitä ikkunasta? Rolling Stones uskalsi.
No kun just viime kesänä asennettu uudet ikkunat kuten muutenkin koko kerrostalooni, niin katsotaan vaikka ensi kevääseen.Etkö uskalla heittää sitä ikkunasta? Rolling Stones uskalsi.
Eikö se osunut kiekkoon?Saksa on kyllä ollut ihan saatanan huono. Ihan amatöörihuumoria tämä kolmannen erän taso. Sulla on tyhjä maali selkäsi takana ja pelkäät tahallista paitsiota?
Wetzellin kusinäyte myös posi.Paskoilla kisoilla paskanen loppu, ainoot posit Latvia ja Saksa.
Todellakin. Ajassa 59.59 siirryn muihin ohjelmiin.
Jotenkin kaikki potentiaalinen kusipäisyys ja ylimielisyys purkautuu heillä jääkiekkoon. Vastenmielinen maajoukkue kerrassaan, sekä aikuisissa että junnuissa.Hämmentävää kuinka sitä voi vihata Kanadaa nimenomaan jääkiekossa vaikka valtiona se on mitä miellyttävin ja ehdottomasti minun top-5 valtiot listalla.
Jeps. Ja AHL-pelaaja voittaa pistepörssin.Kyllähän tämä valitettavasti kertoo myös kisojen kokonaistasosta. Isot maat ei saaneet edes niitä superstarboja mukaan. Mutta silti Saksalle ansaittu hopea.
Hokiterot harvemmin edustaa sitä käytöksen kermaa, oli sitten kyseessä mikä maa tahansa.Jotenkin kaikki potentiaalinen kusipäisyys ja ylimielisyys purkautuu heillä jääkiekkoon. Vastenmielinen maajoukkue kerrassaan, sekä aikuisissa että junnuissa.
Kaikkien aikojen huonoimmat MM-kisat saavat arvoisensa päätöksen.Elämä on elämä soi Nokialla
Se on kyllä kumma juttu että NHL:ssä ei Montrealin vuoden 1993 mestaruuden jälkeen ole Kandalaiset seurat voittaneet Stanley Cupia. Sen sijaan MM kisoissa Kanada on voittanut vuodesta toiseen ja USA ei ole päässyt edes loppuotteluun.Mulla vähän sama, itse asiassa NHL joukkueistakin symppaan kanadalaisia joukkueita. Mutta MM-kisoissa asia on toisin.
Joo, kyllä Suomen karjalalippiksissäkin on ihan tarpeeksi kestämistä...Hokiterot harvemmin edustaa sitä käytöksen kermaa, oli sitten kyseessä mikä maa tahansa.