Mitalipelien otteluseuranta 28.5.2023 (15. kisapäivä)

  • 52 051
  • 1 439

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
No, taitaa Kantolalta puuttua Stanley Cup, maailmanmestaruus ja muutama kymmenen miljoonaa pankkitililtä... Ja Lucin oli kyllä prime vuosinaan kova peluri.
Oikea joukkue vie, CANADA!!!
Mulla on vielä enemmän rahaa, mutta olen silti todella paska luistelija.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Latvia & Saksa ei mestaruuksia
USA viimeisin mestaruus 1960
Kanada viimeisin mestaruus 2021

Eli eiköhän siis Kanada vie tämän… Ois paskin mahdollinen päätös näille MM-kisoille.
Kuinkas muutenkaan… Vitun vittu.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Ei ole väsyneempää asiaa jääkiekossa, kuin Kanadan mestaruus.
Kyllä väsyneempää on Suomen lehdistön ja median hehkuttama varma maailmanmestaruus näistä kisoista, ennen kuin peliäkään oli pelattu. Ja Jalosen kiekkomaalintaakse ja hyökkäykseen pelitapa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kerrankin noin päin, kun Kanada hyötyy tuomareista aina muuten, ja hyötyi itse asiassa siinäkin pelissä.
Todellakin hyötyi. Heiskanen vedetään poikkarilla pää edellä maalirautoihin, maali siirtyy pois paikoiltaan ja maali hyväksytään. Ilman tuota peli ei olisi koskaan mennyt edes jatkoille.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Eihän Saksa kokonaisuudessaan huonosti pelannut, mutta kaksi junnutason virhettä Kanadaa vastaan on tunnetusti kaksi liikaa.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Hämmentävää kuinka sitä voi vihata Kanadaa nimenomaan jääkiekossa vaikka valtiona se on mitä miellyttävin ja ehdottomasti minun top-5 valtiot listalla.
No kyllähän se vituttaa, kun voittavat keskimäärin about joka toinen vuosi mestaruuden, eikä ketään siellä Känädässä nämä kisat edes kiinnosta.

Kanadan voitto näissä on mielestäni se tylsin ja paskin mahdollinen lopputulos.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Hieno juttu että sekä Saksa että varsinkin Latvia ylsivät mitaleille, mutta onhan tämä Kanadan mestaruus pahin mahdollinen antikliimaksi. Onhan tuo jotenkin todella vastenmielinen maa näissä peleissä.
 
Saksa on kyllä ollut ihan saatanan huono. Ihan amatöörihuumoria tämä kolmannen erän taso. Sulla on tyhjä maali selkäsi takana ja pelkäät tahallista paitsiota?

Ei voi muuta sanoa, kuin että toivottavasti näille kisoille tehdään jotain. Pohjois-Amerikan joukkueiden nimilistojen pitäisi herätellä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Pakkohan tuolle Kanadalle on hattua nostettava.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös