Vastajännäri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ranskan välieräjoukkue 1995, Leijonat 1988
Mengele on joukkueen lääkäri.Joo, Rommel on päävalmentaja ja Hitler GM.
Mengele on joukkueen lääkäri.Joo, Rommel on päävalmentaja ja Hitler GM.
Mengele on joukkueen lääkäri.
Mikä on virallinen kisabiisi?Aa se mikä soi hallissa aina ennen peliä ja ennen joka erän alkua? Siis aivan helvetin kamala tekele, kuulostaa siltä kun rikkinäinen tekoäly olisi koittanut tehdä bilemusaa. Sanoituksetkin suoraan kliseegeneraattorista.
Huonosti koordinoitu keikkakalenteri.Eiks ne oo varmaan lavalla vielä
Ei varsinaisesti yllätä nimimerkkiin peilatenVäsymys meinaa vallata tämän katsojan. Pelikirja selvä silti. Jos Saksa voittaa, haluan seurata voiton juhlaa, jos Kanada voittaa, olen äkkiä unessa.
No oot ainakin nimimerkkisi veroinen!Väsymys meinaa vallata tämän katsojan. Pelikirja selvä silti. Jos Saksa voittaa, haluan seurata voiton juhlaa, jos Kanada voittaa, olen äkkiä unessa.
Nyt painaa Kanada kaasun pohjaan ja ottaa kultaa. Valitettavasti. Ja olen sit mielelläni väärässä.
Estämistä voisi kanukille viheltää jos haluaisi. Vaan tähän suuntaan ei kovin tarkkaan näitä katsota, yllätys.
Mestaruuden ratkettua välikaasua painamaan Hervannan valtaväylälle.Saksa kyllä osaa myös tuon kaasun pohjaan painamisen.
Ja tuossa tilanteessa kiekossa oli sitä paitsi Tyler Myers.Oli jo hetken aikaa Brad Hunt, nyt se on taas Ethan Hunt :D Ei ristus nyt.