Mainos

Mitäs mieltä ympärileikkauksesta...

• 5 605
  • 58

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kuten olette uutisista kuulleet, niin Kuopion rikospoliisi ryhtyy tutkimaan kaupungissa tehtyjä muslimipoikien ympärileikkauksia.
Juttuhan menee siis näin:
Kolmelle pienelle pojalle oli Kuopiossa tehty ympärileikkaus kotioloissa. Operoijana oli ollut afrikkalaissyntyinen lääkäri, jolla on lääkärinoikeudet Suomessa. Kuitenkin kävi niin, että kaikki pojat joutuivat komplikaatioiden vuoksi sairaalaan. Yhdessä tapauksessa pojan kulli oli mennyt KUOLIOON, ennen kuin hänet tuotiin sairaalaan! Jaapa-jaa, olisko tuo afrikkalainen "tohtori" sittenkin silpaissut sillä mattoveitsellään vähän liian syvältä? Noh, onneksi se kikkeli ei ihan kokonaan irronnut, ettei tarvinnut paikalle työntää esim. HK:n nakkia... MUTTA mitäs mieltä te suomalaiset miehet olette tuosta kullin esinahan poistamisesta? Minä en ainakaan voisi kuvitella seksielämääni ilman tuota hienon hienoa "terskan suojakelmua". Tästä ollaan maailmalla montaa mieltä, mutta mitäs mieltä te palstalaiset olette...

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niinhän ne jotkut väittää, että homma tuntuisi paremmalta ilman tuota suojakelmua. (Mitenköhän runk.. masturboiminen onnistuisi sellaisella...?)

Kuitenkin minusta on _helvetin_ väärin, että esim. juutalaiset ja nuo somalit silpovat vauvojen kikkelit, ennen kuin vauvat itse millään tavalla pystyy ottamaan siihen kantaa, että haluaako edes tunnustaa sitä uskontoa, johon heidät noin "kastetaan". On kristittyjenkin kastaminen sylivauvana aika kyseenalaista, mutta vedellä valelemisesta ei sentään jää pysyviä jälkiä.

Mutta itse asiaan. Ellei terveydellistä syytä tule, niin tuskin minä sitä rupean poistattamaan.

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitäs tuosta hupusta kouhottamaan?

Se nyt on aivan pikku juttu jos nuo poikiensa kikkeleistä vuolevat pilkkihansatarpeita, mitäs tuosta. Kestäähän poika aikanansa pidempään nylkyttää. Mutta se mikä minua ällöttää on tuo naispuolisten totaalinen perkaaminen. Hyi vittu, että voi olla kuvottavaa sakkia. Sitten tullaan pää kenossa jeesustelemaan ja ihmettelemään mikä sitä Rööriä riivaa, kun ei somaleita suosi.

Mikäli minusta kiinni olisi, niin voisi sitten yksintein napsasta sen pojan mulkun tuosta herkkumutskun yläpuolelta poikki, kyllä se kusemiseen välttää sekin nysä. Niinhän ne kuorivat tyttäriensäkkin ronttosesta kaiken ulkonevan naatintoja välittävät ulokkeet pois, ja vielä kauniiksi lopuksi harsivat kalastajalangalla läven umpeen sitä oikeaa neekeriä odottelemaan -hyvä jos pissareijän muistavat jättää!
Hääyönä Muhametti sitten ratkoo viidakkoveitsellään tietä mulkkunsa käydä. Laskee siemenet itämään ja sytkäyttää saumurin uudelleen käymään.

Puolustelevat murjaanit toimiansa kulttuurillaan, mihin kuulemma meikäläisten ei pitäisi puuttua. Emmehän me ymmärrä. Minusta ainoaa oikeata kulttuuria tahollensa olisi vetää pesäpallomailalla vastapalloon aina moisia kohdatessa -ihan vaan oman kulttuurimme nimissä. Sitten täällä vielä hortoilevat yön kähmänteissä pelkkinä hampaina ja silmänvalkuaisina naisiamme raiskaamassa. Varmaan jupisevat keskenänsä, jotta kun se oma muija on jotenkin niin kylmä vuoteessa -on se ihmettä. Kyllä pistää vihaksi!

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Ei voi muutakun, olla 100% samaa mieltä. Vielä, kun tuohonj lisätään aikanaan kiinalaisten suorittaman naisten jalkojen "tukahduttaminen"(jota kuulemma ha´rrastetaan jonkin verran vieläkin), niin alkaa olla nää maailman älyttömyydet kasassa. Muutenkin muuten noilla ääri-islamilaisilla o kuten taliban liikkeellä, o mopo karannu aika pahasti käsistä.
-ipa rules

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
muistikuva

Nämä pikkupoikien irtileikatut esinahathan kuuleman mukaan istutetaan muhevaan multaan, ja kun ne lopulta ovat kasvaneet täysiksi kyrviksi, ne myydään __________n _________iksi. (Lisää viivojen kohdalle paikkakunta ja ammattiryhmä oman valintasi mukaan.)

Viimeksi muokattu:

G. Truntschka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kannattaa muistaa

Että nykypäivän nuorista muslimeista enemmistö kammoaa tyttöjen ympärileikkausta, mutta jokaisesta suvusta löytyy joku fanaattinen setä, joka pyrkii hoitamaan homman vaikka väkisin, kiristämällä, uhkailemalla tai suorastaan kidnappauksella. Eli ei se enää ole tyypillistä kaikille muslimeille vaan tietylle vähemmistölle. Sama porukka jos olisi Suomessa, se ei muuta ajattelisi kuin vaatisi Karjalaa takaisin.

Poikien ympärileikkaus on sitten toinen juttu, koska uskonnollisten syiden lisäksi asiaan vaikuttavat terveydelliset uskomukset. Esinahan poistamista pidetään islamilaisessa kulttuurissa hygieenisesti välttämättömänä aivan yhtä yleisesti kuin meillä uskotaan, ettei kasvava lapsi pärjää ilman lihaa.

Ehkä esinahkan poistossa on kyse karmeasta salaliitosta. Olen kuullut, että juutalaismiehet tunnetaisiin Amerikassa erinomaisina rakastajina hyvinkin juuri ympärileikatun peniksen ansiosta. Kyse ei siis ole enemmästä eikä vähemmästä kuin että ne tosiaan aikovat viedä meiltä naiset!

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
V*ttuun uskontoihin ja kulttuureihin vetoaminen, kuvottavaa silpomista koko touhu.

Maassa maan tavalla saisivat nämä perkeleen ulkomaalaiset täällä muutenkin elää. Se mikä pätee ählämilässä ei ehkä päde täällä. En minäkään lähde ulkomaille ja vaadi, että kaikki toimii siellä juuri niinkuin on aina suomessakin toiminut.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti BigRedBob
V*ttuun uskontoihin ja kulttuureihin vetoaminen, kuvottavaa silpomista koko touhu.

Maassa maan tavalla saisivat nämä perkeleen ulkomaalaiset täällä muutenkin elää. Se mikä pätee ählämilässä ei ehkä päde täällä. En minäkään lähde ulkomaille ja vaadi, että kaikki toimii siellä juuri niinkuin on aina suomessakin toiminut.

Tähän on hyvä jatkaa että samalla kun näille tehdään ympärileikkaus niin voitaisiin vaikka leikata se kokonaan pois.
Säästyttäisiin varmaankin muutamalta raiskaukselta.

Son Of Thor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Boston Bruins
On se perkele, että noita silvottuja vielä hoidellaan yhteiskunnan piikkiin !!! Ei kyllä millään mahdu meikäläisen tajuntaan moinen touhu - ensin joku huru-ukko ambomaalta tulee ja laulattaa koukkukärkistä Stanleyta muutaman khat-lehdykän rohkaisemana isäpapan takoessa rummulla viestiä sweet home africaan ja sitten kun huomataan, että saatana, nyt jäi mulkku vetäjän käteen, niin eiku jengillä valittamaan sairaalaan. Ja kun pojat loppuu, niin leikotaan likatkin!!! Hyi helvetti, että voi olla vastenmielistä touhua!!!

Odottakaa vaan, niin kohta ne murjaanit haastaa hoitaneen sairaalan oikeuteen, kun ei saadakaan kullia kuntoon. Ja ajavat taksilla kotiin korvausrahat taskussa...

Muuten olen sitä mieltä, että pakolaiskiintiötä olisi nostettava ;)

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Täällähän on fiksua porukkaa. Mukavaa on nähdä että ihan älyllistä keskustelua kansainvälisistä kysymyksitähän täällä käydään. Jatkakaa pojat samaan malliin.

...oikeasti, nämä jutut on sataprosenttisella varmuudella junteimpia mitä olen piiiitkään aikaan kuullut. Ja minä olen sentään tuntenut aika monta idioottia eläissäni. Ei millään pahalla ketään kohtaan tietenkään.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Tommy

Tähän on hyvä jatkaa että samalla kun näille tehdään ympärileikkaus niin voitaisiin vaikka leikata se kokonaan pois.
Säästyttäisiin varmaankin muutamalta raiskaukselta.
Näin on, tuo elimen leikkaaminen pois olisi muutenkin mainio rangaistus raiskaukseen syyllistyneelle, oli sitten kotoisin mistä kulttuurista tahansa.

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Viestin lähetti rapster
...oikeasti, nämä jutut on sataprosenttisella varmuudella junteimpia mitä olen piiiitkään aikaan kuullut. Ja minä olen sentään tuntenut aika monta idioottia eläissäni. Ei millään pahalla ketään kohtaan tietenkään.

Samaa mieltä, rapsterin kanssa!!! Herjausta ja rasismia ilmenee tälläkin sivulla...
:mad:

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Munat pois

raiskaajilta juu! Mutta mikä sitten on oikeesti raiskaus? Kyllä mä sen tiedä,että jos tuolla metsissä vaanii otollista kohdetta ni se on raiskaus tai jotain vastaavaa mutta täytyy sanoa,että saattais hiukan kyrsiä jos munat lähtis sen takia,että on kännissä jotain touhuttu (känni panot on hanurista) ja mimmi tulis aamulla katuma päälle ja kävis ilmoittamassa polliisille,että mut on raiskattu. Noh siinä sitä sitten ollaan.

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Langeta yllemme hyvyytesi valo

Rapster loihe lausumaan: ”Täällähän on fiksua porukkaa. Mukavaa on nähdä että ihan älyllistä keskustelua kansainvälisistä kysymyksitähän täällä käydään. Jatkakaa pojat samaan malliin.

...oikeasti, nämä jutut on sataprosenttisella varmuudella junteimpia mitä olen piiiitkään aikaan kuullut. Ja minä olen sentään tuntenut aika monta idioottia eläissäni. Ei millään pahalla ketään kohtaan tietenkään.”

No niin no, jatketaan vähän Sinun mieliksi, jotta saat vähän lisää kosketuspintaa ehtaan juntismiin. Ei kai muuten, mutta näin punttaan Sinua taas muutaman askelman ylemmäs ihmisyyden portailla. Kuinkahan ylös niillä voi kivuta –kaiketi vähintään taivaaseen.

Oletko Sinä ihan oikeasti hyvä ihminen, ja jos mielestäsi olet, niin mihin tuo olettamuksesi perustuu? Onko kenties joku muukin (äitisi lisäksi) samaa mieltä kanssasi, vai tulitko tuohon johtopäätökseen ihan vain oman pähkäilysi tuloksena? Miten muuten tuo kaikkivoipainen olotila ilmenee jokapäiväisessä elämässäsi? Kuinka ilmennät hyvyyttäsi noin niin kuin livenä? Minä olen tavannut hyviä ihmisiä kassajonoissa täysine ruokakärryineen. He päästävät parin bissetölkkinsä kanssa jonottavan Röörin eteensä –he ovat hyviä ihmisiä. Päästäisitkö sinä?

Kerro nyt ainakin miksi tunnet olevasi vähemmän juntti tai idiootti kuin nämä tylsämielisiksi leimaamasi ihmiset. Tämä kiinnostaa minua sikäli, että tapaa niin kovin harvoin oikein viisaita miehiä, viihdyn näet paremmin kaltaisieni parissa, niinpä kääntäisin kernaasti toisenkin poskeni, ihan vaan oppiakseni jotain ihan oikealta kirkasotsaiselta intellektuellilta. Ei millään pahalla -tietenkään…

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa mikäköhän tästä ketjusta niin idioottimaisen tekee. VArsinkin, kun toinen näistä huomauttajista kirjoitti ehkäpä koko forumin historian mauttomimman viestin tuonne "hassuja tapauksia tosielämästä"-ketjuun.

Muutamat sanankäänteet ovat ehkä vähän kyseenalaisia, mutta muuten tämä on yksi ASIALLISIMMISTA ketjuista mitä täällä on nähty. Joillain vain tuntuu olevan sellainen asenne, että heti jos sanoo jotain pahaa ulkomaalaisista, varsinkin vähän tummemmista sellaisista, on heti idioottiskinheadkiihkorasisti. Onhan siinä nyt jumankauta joku pahasti pielessä, jos mennään kulttuurin nimissä silpomaan vauvojen värkkejä, kaikkein törkeimpänä tapauksena tuo tyttöjen ympärileikkaus. Olkoon ne leikkelijät väriltään vaikka vihreitä, sillä ei ole mitään tekemistä tuon asian törkeyden kanssa.

Menivät sitten neekerinsuukotkin nimeämään uudestaan... Tähän se johtaa...

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Tallella on ja olen tyytyväinen. Siis esinahka. Eikö sen poistoa nyt voisi kysyä pojalta siinä 15 vuoden ikäisenä eikä 15 viikon?

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Viestin lähetti Moto
VArsinkin, kun toinen näistä huomauttajista kirjoitti ehkäpä koko forumin historian mauttomimman viestin tuonne "hassuja tapauksia tosielämästä"-ketjuun.
Menivät sitten neekerinsuukotkin nimeämään uudestaan... Tähän se johtaa...

Hmm... Näyttää vähän siltä, että olen saanut vihollisen!!! Unohdit, erään asian. Nimittäin, jokaisella ihmisellä on oikeus kertoa oman mielipiteen ja kritisoida muita, mutta haukkumiset ovat jo aivan eri juttu!! Joten, come down... ;)

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Re: Langeta yllemme hyvyytesi valo

Viestin lähetti Rööri
Oletko Sinä ihan oikeasti hyvä ihminen, ja jos mielestäsi olet, niin mihin tuo olettamuksesi perustuu? Onko kenties joku muukin (äitisi lisäksi) samaa mieltä kanssasi, vai tulitko tuohon johtopäätökseen ihan vain oman pähkäilysi tuloksena? Miten muuten tuo kaikkivoipainen olotila ilmenee jokapäiväisessä elämässäsi? Kuinka ilmennät hyvyyttäsi noin niin kuin livenä? Minä olen tavannut hyviä ihmisiä kassajonoissa täysine ruokakärryineen. He päästävät parin bissetölkkinsä kanssa jonottavan Röörin eteensä –he ovat hyviä ihmisiä. Päästäisitkö sinä?
En varmaankaan ole itse paras mahdollinen henkilö arvioimaan omaa hyvyyttäni - enkä siihen mielestäni pyrikään, toiset tekevät sen jo puolestani. Ihmisiltä saamani palaute on kieltämättä elinehtoni, siten peilaan maailmaani. Itseäni kun en halua arvioida, voin sen sentään tehdä minua arvioivien ihmisten kohdalla ja arvostaa heidän sanaansa oman mieleni mukaan.

Viestin lähetti Rööri
Kerro nyt ainakin miksi tunnet olevasi vähemmän juntti tai idiootti kuin nämä tylsämielisiksi leimaamasi ihmiset. Tämä kiinnostaa minua sikäli, että tapaa niin kovin harvoin oikein viisaita miehiä, viihdyn näet paremmin kaltaisieni parissa, niinpä kääntäisin kernaasti toisenkin poskeni, ihan vaan oppiakseni jotain ihan oikealta kirkasotsaiselta intellektuellilta. Ei millään pahalla -tietenkään…
En yritä olla sofisti enkä viisauden monopoliitta, mutta ihminen ja sellaisena herkkä. Minua vituttaa ihmisten ahdasmielisyys ja tietynlaisella ärsyttävällä puheenparrella (jonka röörikin taitaa esimerkillisesti) lausuttuna minulle tulevat mieleen oikeasti rasistiset ja pahat ihmiset. Saatan vaikuttaa moraalipoliisilta, mutta sitä pyydettiin, ja tekopyhältäkin, mutta ihminenhän minäkin vain olen - mutta laitan silti pari tässäkin ketjussa esiintynyttä merkkiä oheen:

teemu: "Kuten Moto jo sanoi, se on helvetin väärin, että viattomien penskojen kikkeleitä leikellään niinkin typerän asian, kuin vanhempien uskonnon, takia."

tässä korostan sanomaa "niinkin typerän asian kuin vanhempien uskonnon takia."
Toisen ihmisen vakaumuksen kunnioittaminen on mielestäni viisasta, ja vaikka vakaumus ei sentään ihan mihin tahansa tekoon ihmistä oikeuta, toisen uskonnon typeräksi sanominen on itsensä toisen yläpuolelle asettamista - miksen siis asettaisi itseäni tuollaisten kommenttien yläpuolelle? Oikeasti fiksuinta olisi ollut varmaan pitää päänsä kiinni, mutta eipäs onnistunut. Puhuin, ja arvaan ettei puhe joidenkin osalta tähän lopu.

Rööri: "Puolustelevat murjaanit toimiansa kulttuurillaan, mihin kuulemma meikäläisten ei pitäisi puuttua. Emmehän me ymmärrä. Minusta ainoaa oikeata kulttuuria tahollensa olisi vetää pesäpallomailalla vastapalloon aina moisia kohdatessa -ihan vaan oman kulttuurimme nimissä. Sitten täällä vielä hortoilevat yön kähmänteissä pelkkinä hampaina ja silmänvalkuaisina naisiamme raiskaamassa. Varmaan jupisevat keskenänsä, jotta kun se oma muija on jotenkin niin kylmä vuoteessa -on se ihmettä. Kyllä pistää vihaksi!"
Tarvitseeko enempää sanoa? Perineikästä ennakkoluuloista, rasistista, mustasukkaista Suomalaisen kunnoin miehen puhetta. Tätä kirjoitusta ei voi oikeuttaa edes sanomalla "se nyt oli sellaista pilke silmäkulmassa kirjoitettua" ellet sitten saa vakuutettua muille ja itsellesi, ettet ajattele oikeasti ollenkaan tuolla tavalla.
Finnjewel: "Nämä pikkupoikien irtileikatut esinahathan kuuleman mukaan istutetaan (ainakin juutalaisseurakunnissa) muhevaan multaan, ja kun ne lopulta ovat kasvaneet täysiksi kyrviksi, ne myydään __________n _________iksi. (Lisää viivojen kohdalle paikkakunta ja ammattiryhmä oman valintasi mukaan.)"

Ha. Ha. Ha.
Ja lissää huumoria:
"On se perkele, että noita silvottuja vielä hoidellaan yhteiskunnan piikkiin !!! Ei kyllä millään mahdu meikäläisen tajuntaan moinen touhu - ensin joku huru-ukko ambomaalta tulee ja laulattaa koukkukärkistä Stanleyta muutaman khat-lehdykän rohkaisemana isäpapan takoessa rummulla viestiä sweet home africaan ja sitten kun huomataan, että saatana, nyt jäi mulkku vetäjän käteen, niin eiku jengillä valittamaan sairaalaan. Ja kun pojat loppuu, niin leikotaan likatkin!!! Hyi helvetti, että voi olla vastenmielistä touhua!!! "
Tikahdun. Tukehdun. Onneni päivä, siirtomaa-ajan hupaisa uncle ben-huumori ei olekaan vielä kuollut.

Bigredbob: "Maassa maan tavalla saisivat nämä perkeleen ulkomaalaiset täällä muutenkin elää. Se mikä pätee ählämilässä ei ehkä päde täällä. En minäkään lähde ulkomaille ja vaadi, että kaikki toimii siellä juuri niinkuin on aina suomessakin toiminut."
Juuri näin. Saatte luvan olla olemassa minun silmissäni kunhan olette niinkuin minä. Edelleen, kuten Bigredbobkin tekee, irroitan asiat nyt esinahkakontekstistaan. En omaa mielipidettä poikien esileikkauksista, mutta tyttöjen leikkeily vaikuttaa kieltämättä länsimaisen silmissä hyvinkin brutaalilta eikä ollenkaan ihmisarvon mukaiselta kohtelulta. Se, että sitä jossain tapahtuu, ei tarkoita sitä, että jokaisen pitäisi kiiruusti pakata päähänsä lisää hiekkasäkkejä oman maailmansa linnakkeen suojaksi ja vahvistaa kaikkia omia ja muiden ennakkoluuloja. Tämä pätee myös muihin asioihin. Vastasinko johonkin?

EDIT: jaa, mikähän tästä ketjusta taas teki muita asiallisemman? Keskustelun korkea tasoko säväytti?

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Peace vaan ozo, ei täällä mitään vihollisia olla hankkimassa. Kunhan vain huomautin, että palaneilla ja räjähtäneillä ruumiilla hekumointi on mielestäni vähintäänkin mautonta.

Sitten. Uskokoon kukin mihin haluaa, se ei voisi minua vähempää kiinnostaa. Eikä minua haittaa se, että musliminaiset joutuvat kövelemään kaavuissa ja kaikki muslimit joutuvat kumartelemaan Mekkaan päin muutaman kerran päivässä tai että juutalaiset ja muslimit ei saa syödä sianlihaa. Itsepähän ovat valintansa tehneet. Mutta jos siihen uskontoon liittyy sellaisia piirteitä, mikä aiheuttaa ihmisille, jotka eivät samaa uskontoa tunnusta, selvää fyysistä haittaa, niin siihen pitää jotenkin puuttua. Muutaman viikon tai kuukauden ikäinen vauva ei takuulla vielä tiedä, haluaako juutalaiseksi, islamilaiseksi, kristityksi, ateistiksi vai saatananpalvojaksi, joten eiköhän olisi oikeus ja kohtuus, että se penis typistetään vasta siinä vaiheessa, kun hän sen itse voi päättää.

Samalla lailla, kuuluuko se uskonvapauteen, että ne Afganistanissa ja Algeriassa ja Israelissa tappavat vääräuskoisia siviilejä uskonnon nimissä.

Näissä tapauksissa vähin mitä voin tehdä on kritisoida heidän toimiaan ja vakaamuksiaan jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla. Piste.

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
...Ja kuin ihmeen kaupalla ajaudun taas rapsterin rinnalle taistelemaan...

Hassua, että tämän viestiketjun lukeminen on yhtä virkistävä elämys kuin jos menisi muovipussi päässä saunaan. Hassua sikäli, että en varsinaisesti ole näiden röörien ja bigredbobien kanssa hirveästi eri mieltä. Maassa maan tavalla - kyllä, jos tällä tarkoitetaan maan lakien mukaan elämistä. Tyttöjen ympärileikkaus on oksettavaa ja laitonta - kyllä, sitä ei tarvitse eikä pidä hyväksyä. Raiskaukset ovat oksettavia ja laittomia - kyllä, eikä ulkomaalaisilla pidä olla tässäkään erivapauksia.

Sen sijaan ahistaa suuresti tämä vaivattomuus, millä asioita yleistetään. G. Truntschka muistutti aiheellisesti saksalaisella tarkkuudella, että tyttöjen ympärileikkaukset eivät sinänsä liity islaminuskoon ja herättävät ristiriitaisia tunteita esim. juuri somaleidenkin keskuudessa. Islamiin se ei liity, suurin osa muslimeistahan elää Aasiassa, ja ympärileikkaus rajoittuu käsittääkseni pohjoisafrikkalaiseen kulttuuriin.

Tästä huolimatta ollaan tuomitsemisessa edetty jo seuraavasti: 1) tuomitaan ympärileikkauksen tekijät, 2) tuomitaan somalit, 3) tuomitaan mustaihoiset, 4) tuomitaan "perkeleen ulkomaalaiset" (by bigredbob). Odotan innolla seuraavaa vaihetta...

Kyllähän minä ymmärrän, että silmien edessä tapahtuvat asiat on helpompi selittää itselleen, jos käyttää apuna historiallisia myyttejä tyyliin me-muut. Ymmärrän myös, että on helpompi ajatella, jos voi tuomita vastenmielisen pohjoisafrikkalaisen tradition pohjalta yli 6 miljardia (miinus tietenkin suomalaiset) ihmistä. Ymmärrän mutta en hyväksy.

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Muuttakaa nyt tämäkin ketju vielä suvaitsevaiset sivarit vastaan vitun juntit suomalaiset -taisteluksi, ei kai noita juttuja nyt ihan hampaat irvessä kirjoiteta. Röörin ja Son of Thorin kirjoitukset olivat ainakin minun mielestäni hyvää huumoria, lisää vain sellaisia kirjoituksia.

Ja eikun vain puolustamaan ympärileikkauksia, pyhää sotaa ja Islamia yleensä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy