Älä vihaa, anna toinen mahdollisuus. Nimittäin glögille. Kaikkea muuta mainitsemaasi voi huoletta vihata (erityisesti eläinrääkkääjiä).
Glögi ei ehkä maailman parasta ainetta ole, mutta kyllä sitä kerran vuodessa juo joulukuussa pikkumukin tai pari kunhan se ei ole ns.terästettyä. Joskus kylmällä ilmalla se lämmittää mukavasti. Glögistä ei kuitenkaan tarvitse välittää tammi-marraskuussa toisin kuin noista muista asioista.
Tosin en oikein tiedä, miksi glögiin pitää tunkea rusinoita ja mantelilastuja. Ne eivät herätä vihaa vaan lähinnä hämmennystä.
Lähinnä tyhmiä ihmisiä, kuten esimerkiksi heitä joiden mielestä Touko Aalto ei voi olla masentunut, koska oli Linnan juhlissa.
Ylipäätään toisten saurauksia vähätteleviä tai niille nauravia ihmisiä vihaan. "Eiks sun pitäis maata kotona, kun oot saikulla".
Kyllä se vaan on niin väärin. Ylelläkin oli aluksi Hämeen uutiset joissa käsiteltiin Päijät-Hämeen, Kanta-Hämeen ja Pirkanmaan juttuja eli lähinnä sitä mitä tapahtuu Pirkanmaalla. Nykyään Pirkanmaalla taitaa olla omat uutiset. Nyt voi taistella siitä että Kanta-Häme on se oikea häme ja he haluaisivat olla vaan häme ja tehdä meistä Päijät-hämäläisistä vaan jotain päijänteitä, kun me ei olla hämäläisiä koska he ovat. Tai siis miten se menikään?Tamperelaisista puhumista hämäläisinä.
Kyllä se vaan on niin väärin. Ylelläkin oli aluksi Hämeen uutiset joissa käsiteltiin Päijät-Hämeen, Kanta-Hämeen ja Pirkanmaan juttuja eli lähinnä sitä mitä tapahtuu Pirkanmaalla. Nykyään Pirkanmaalla taitaa olla omat uutiset. Nyt voi taistella siitä että Kanta-Häme on se oikea häme ja he haluaisivat olla vaan häme ja tehdä meistä Päijät-hämäläisistä vaan jotain päijänteitä, kun me ei olla hämäläisiä koska he ovat. Tai siis miten se menikään?
Katso mua pitkäänkuten Lauri Tähkän musiikin kuulemisesta, mutta se on ihan eri asia kuin vihaaminen.
No kyllähän herkkäkin biisi voi aiheuttaa ahdistusta jos sen assosioi johonkin vähemmän mukavaan tapahtumaan. Jos nyt esimerkiksi rippi-isäsi, Mister Molesto, olisi tavannut kutsua sut koulun jälkeen kotiinsa ja luukuttanut vaikka Metallican hienoa Ride The Lightningia repeatilla. Mutta itte et pysty aatteleen muuta kun kuinka et saanut happea kun pärstä on sohvatyynyä vasten ja Hyvä Isä tekee nounouta sun pyllylle. Kyllä siinä hienompikin rokkenrolli muuttuu itkuvirreksi kuin ei muuta voi kun rentouttaa spinchteriä ja antaa pahan vallata.Katso mua pitkään
Miksi sytytitkään
Roihun riehumaan
Silloin aikanaan...
Miten tuommosesta majesteettisen ihanan romanttisesta kappaleesta ei voi olla pitämättä.
No siis Lauri Tähkän musiikissa on särmää vähemmän kuin biljardipallossa.Katso mua pitkään
Miksi sytytitkään
Roihun riehumaan
Silloin aikanaan...
Miten tuommosesta majesteettisen ihanan romanttisesta kappaleesta ei voi olla pitämättä.
Mulle aiheuttaa välimerkkien väärinkäyttö samanlaisia tuntemuksia.Yhdyssanavirheitä! Miten voi olla niin vaikea asia? ! Pidän ihmistä heti vähän tyhmänä, jos teksti vilisee niitä.
Trivago-mainoksen ämmää. Ihan saatanan ärsyttävä mainos sekä akka.