Mitä vihaat? –ketju

  • 4 167
  • 45

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Haulla en löytänyt. Jos ketju on olemassa, niin keittäkää minut tervassa ja höyhenissä.

Kaikki me vihataan asioita. Mitä sinä vihaat? Mikä saa verenpaineesi nousemaan?

Aloitan.

Vihaan alinopeutta ajavia. Verenpaine nousee heti, jos joku ajaa edessä alinopeutta.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä vihaan, siis todella vihaan, kaikkea mikä liittyy eläinten kaltoinkohteluun. Mutta jos mennään hieman kevyemmällä aiheella kuten toi alinopeus, niin vihaan vihreitä ja vasemmistoa puolueina. En ymmärrä mitä pahaa Suomi on niille tehnyt, kun tekevät kaikkensa tuhotaksemme maamme. Verenpaine nousee aina kun joku niistä puhuu mun telkkarissa. Onneksi vaihtamalla kanavaa siitä selviää.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mä joskus manasin jossakin sukulaisjuhlassa nuo alinopeutta ajavat. Sitten eräs toinen vieraana ollut äijä alkoi viisastelemaan tyyliin: "Ei ole olemassa mitään alinopeutta tuolla tieliikenteessä, vaan ainoastaan suurin sallittu nopeus". Vittu, että alkoi pää särkemään, eikä ollut hyperventilaatiokaan kaukana. Mutta juu, onhan se hauskaa kun konetiellä joku etenee 70 km/h ja muut sitten sataakahtakymppiä. Äkkijarrutukset motarilla ovat aina niin hauskoja tapahtumia.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä joskus manasin jossakin sukulaisjuhlassa nuo alinopeutta ajavat. Sitten eräs toinen vieraana ollut äijä alkoi viisastelemaan tyyliin: "Ei ole olemassa mitään alinopeutta tuolla tieliikenteessä, vaan ainoastaan suurin sallittu nopeus". Vittu, että alkoi pää särkemään, eikä ollut hyperventilaatiokaan kaukana. Mutta juu, onhan se hauskaa kun konetiellä joku etenee 70 km/h ja muut sitten sataakahtakymppiä. Äkkijarrutukset motarilla ovat aina niin hauskoja tapahtumia.

Viisastelija ehkä ihan pelkästä viisastelemisen ilosta tai sitten äijä oli itsekin etana joka löytää kaasupolkimen aina yllättävästi, kun joku ohituskaistan kohdalla alkaa kiihdyttää hänet ohittaakseen.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli yx vihaamisjuttu mieleen, vaikka noin muuten olenkin hyvällä tuulella. Tuolla ku on reissun päällä ja menee aamiaiselle ja alkaa kuorimaan kananmunaa, niin jos se on keitetty niin, että se kuori on kiinni siinä munassa ja kuoriessa hajoaa koko muna käteen, niin voi vittiat että koko aamupala on pilalla nousseen verenpaineen takia. Katsokaas kun huimaa ja pitää mennä pitkälleen, eikä voi jatkaa syömistä. Kaikki kokit kun ei tunnu tietävän sitä kikkaa, että munat on hyvä laittaa keittämisen jälkeen kylmään veteen, jolloin kuori irtoaa kuoriessa takuuvarmasti.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vihervassareita, maailmanhalaajia, pc-jengiä, feministejä ja glögiä. Niin ja poiminta tuolta @Hera80 viestistä, eläinrääkkääjät vituttavat myös.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Ylimielisiä killtokuvaihmisiä, kulissin rakentajia velalla (naapureita) ja narsisteja. Minä-minä ihmisiä.
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vihaan alinopeutta ajavia. Verenpaine nousee heti, jos joku ajaa edessä alinopeutta.
Ei ole olemassa alinopeutta. Suurin sallittu nopeus sen sijaan on olemassa.

EDIT:

Niin ja jotta ei jäisi epäselväksi niin kyllä minuakin vituttaa ihmiset jotka ajaa satasen alueella 70-80 km/h. Yhtä paljon tosin vituttaa ne tyypit jotka ajaa takapuskurissa kiinni vaikka vauhtia on se satanen ja eivät mene ohi vaikka paikka olisi.

Tämä nyt @Vanha Len :lle kun vähän viisastelin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Juuri tämä ajatusmalli.
Ei se ole ajatusmalli. Se on fakta.

Mutta kuten jo aiemmin mainitsin, niin en minäkään tuosta porukasta pidä. Aiheuttavat vaaratilanteita köröttelyllään (ainakin epäsuorasti) ja voisivat käyttää julkisia.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Ei ole olemassa alinopeutta. Suurin sallittu nopeus sen sijaan on olemassa.

EDIT:

Niin ja jotta ei jäisi epäselväksi niin kyllä minuakin vituttaa ihmiset jotka ajaa satasen alueella 70-80 km/h. Yhtä paljon tosin vituttaa ne tyypit jotka ajaa takapuskurissa kiinni vaikka vauhtia on se satanen ja eivät mene ohi vaikka paikka olisi.

Tämä nyt @Vanha Len :lle kun vähän viisastelin.

Alinopeudesta on toki mahdollista saada sakkoja. Näin mutu-tutkimukseen & hattuvakioon perustuen väittäisin alinopeuden aiheuttavan enemmän tuskaa, ahdistusta ja onnettomuuksia kuin ylinopeuden - jos siis puhutaan esim. 90 km/h vs. 110 km/h nopeuksista.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Alinopeudesta on toki mahdollista saada sakkoja. Näin mutu-tutkimukseen & hattuvakioon perustuen väittäisin alinopeuden aiheuttavan enemmän tuskaa, ahdistusta ja onnettomuuksia kuin ylinopeuden - jos siis puhutaan esim. 90 km/h vs. 110 km/h nopeuksista.
Eikai se termi ole "alinopeus", eikös tuossa sovelleta jotain että sitä penaltia annetaan siitä että se hidas nopeus haittaa liikennettä tms.

Ja siis tosiaan "alinopeus" aiheuttaa niitä vaaratilanteita juurikin sen vuoksi että sen johdosta syntyy niitä vaarallisia ohitustilanteita yms. Kyllä minä ihan rehellisesti sanottuna olen sitä mieltä että jos ihminen ei uskalla ajaa satasen alueella suurinta sallittua nopeutta (toki keliolosuhteet on poikkeus) niin menkööt julkisilla tai istukoot matkustajan paikalla.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Eikai se termi ole "alinopeus", eikös tuossa sovelleta jotain että sitä penaltia annetaan siitä että se hidas nopeus haittaa liikennettä tms.

Alinopeus yksinään ei tosiaan ole sakotettavaa. Sakkojakaan ei näistä kovin usein taida tulla - huomautuksella menee varmaan aika usein? Rangaistavaa on mikäli ajaa alinopeutta ilman hyväksyttävää syytä joita ovat esim. sääolosuhteet tai ajokeli. On eri asia ajaa varovaisesti vs. ajaa liian hiljaa ja häiritä muuta liikennetta.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tosin eikös tuo alinopeus ollut nyt pöydällä kun ministeriö mietti lakiuudistuksia? Ja tosiaan "alinopeudesta" voi jo saada sakot.
Tieliikennelaki 267/1981 - Ajantasainen lainsäädäntö - FINLEX ®
"Liikennettä ei saa estää tai haitata ajamalla aiheettoman hitaasti tai tarpeettomasti äkkiä jarruttamalla."

Muuten itse ketjun aiheeseen, vihaan krapulaa. Ja huomenna se on taas kylässä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ai niin, toinen tuli mieleen. Kaiken maailman "jinxaukset" ja muut "no totta kai ne voittaa kun löin vetoa niitä vastaan" yms taikauskoinen paska millä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muuten itse ketjun aiheeseen, vihaan krapulaa.
Itse oikeestaan tykkään krapulasta. Tykkään siitä kun voi vaan maata, kattoo telkkua ja syödä. Tosin jollain voi krapulat olla hieman erilaisia, pelkotiloja ja oksennusta, olen joskus itsekkin kokenut nuo ja semmoista krapulaa vihaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vihaan miltei kaikkea ja kaikkia.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Vihervassareita, maailmanhalaajia, pc-jengiä, feministejä ja glögiä. Niin ja poiminta tuolta @Hera80 viestistä, eläinrääkkääjät vituttavat myös.

Älä vihaa, anna toinen mahdollisuus. Nimittäin glögille. Kaikkea muuta mainitsemaasi voi huoletta vihata (erityisesti eläinrääkkääjiä).

Glögi ei ehkä maailman parasta ainetta ole, mutta kyllä sitä kerran vuodessa juo joulukuussa pikkumukin tai pari kunhan se ei ole ns.terästettyä. Joskus kylmällä ilmalla se lämmittää mukavasti. Glögistä ei kuitenkaan tarvitse välittää tammi-marraskuussa toisin kuin noista muista asioista.

Tosin en oikein tiedä, miksi glögiin pitää tunkea rusinoita ja mantelilastuja. Ne eivät herätä vihaa vaan lähinnä hämmennystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös