Mitä toivoit joululahjaksi?

• 2 884
  • 48

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Pitkä
- nappiverkkarit
- 20 mk lahjakortti Simon snagarille
- uusi Hankkijan lippis
- Yölinnun kasetti
- jotain uutta Toyotaan
- jotain pelastusarmeijan padasta
- tuohivirsut, talikko ja toinen tv-kanava, jotta näkyy Karpo
- hyvä lanttusato ensi vuodelle
- kirja "Espoo - kadonnut paratiisi"
- lisärakennus Anttilaan, jossa olisi apoteekki. Keuhkopöhö vaivaa.

Nämä kun saan, niin uskallan toivottaa hyvää joulua myös pääkaupunkiseudulle, ja jopa sen välittömään läheisyyteen!

-Hanna Ekolan Villihevosia-sinkku? Siis vinyylinä

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Risa

Ilman muuta...mutta siitäkin huolimatta siskolle terveisiä;)

PS. Joulupukki soitti ja kysyi, että kuinka tärkeä se kova vahvistus HIFKille oikein on. Maailmanrauhan hän kyllä pystyy järkkäämään, mutta sen HIFK-vahvistuksen kanssa on todella vaikeaa..

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Enpä ole mitään toivonut, kuin että saisi tämän kuun vuokran maksettua..

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti JHag
Mutta joulupukki sais tuoda:
-alkoholia - kestolahja, aina hyvä, esim. viskipullo

Jaa, että alkoholi on kestolahja... meikäläisellä se ei kauaa kestä...:D

Noh joo... huumori sinänsä, huumori sinänsä... meikäläinen toivoi:

-Rahaa... opiskelijalla on aina puutetta siitä
-Juhlakengät... vanhoista on pohja osittain irti
-Sitä, että pääsisin algoritmimatikan ja sähköenergiatekniikan tenteistä läpi.

Jos nyt edes osa noista toteutuisi...

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Videot, kun nuo edelliset poksahtivat pari viikkoa sitten sähkökatkoksessa. Nyt on uudet tuossa tv:n vieressä, kiitos joulupukki, suhun voi vielä sentään luottaa.;)

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
1. Läheinen ystävä irti letkuista ja äkkiä!
.
.
.
.
.
.
2. Jonkinlainen kiva loma, vaikka sitten Suomessa. Kunhan saisi vähän rauhoittua.

3. Onnea ja menestystä Jokereille.

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
JHag

Asia vilipitön...

Terkut meni ja systeri toivotteli Oikein Hyvää Joulua!

P.S. Siis nyt mä kyllä lopetan tän välittelyn... :rolleyes:

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Voihan sitä aina kaikenlaista toivoa, vaikka ei paljon saisikaan (vanhempien mielestä tämän ikäinen ei enää tarvitse isoja lahjoja), eli tässä lista :

- 32 " laajakuvatelkkari ( opiskelijaboksissa vain vanha 20" 4:3 80-luvun Daewoo, jossa ei teksti-tv:tä ja kuvakin outo) (sain varmistuksen pukilta, että tätä EN tule missään nimessä saamaan)

- PS2 ( haluais katsella DVD:itä ja samassa vähän pelailla, mutta toive koki saman kohtalon kuin telkkari :( )

- Kirja , kenellekään ei liene epäselvää mikä. Noh, vaikka siihen on tässä ketjussa jo 2 linkkiä, niin kolmas kerta toden sanoo (tämä lahja toteutuukin sitten :) )

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
*<=)

1.Kavereille ja ystäville onnea/menestystä
2.Uusi paita (mieluiten kaksi paitaa)
3.Opintotukiin korotus
4.Pelicansille mestaruus:o

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Turha tässä mitään (materiaa) on toivoa, se mitä tarvitsen voin ostaa itse. Ehkä kuitenkin toivon ihan vaan rauhallista ja mukavaa joulunaikaa yhdessä ystävien ja sukulaisten kanssa.

Ja hyvää joulua vaan myös KAIKILLE Jatkoajan lukioille !

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Re: Toivoit?

Viestin lähetti Predator
Minä en viitsinyt toivoa, vaan menin kauppaan ja ostin ne himoitsemani kamat itselleni! Jos niitä rupeaa toivomaan, niin sitten niitä saa olla joulun jälkeen vaihtamassa tavaratalojen pitkissä jonoissa.;)

Juuri näin, vain itse itselleen hankittu joulutuote takaa "iloisen yllätyksen" aattona. Mistä kukaan pukki älyäisi hommata mulle yläjyrsimen?
Itse se on hoidettava, vaikka vuokra-pukki vetääkin siitä pinnat himaan.

Hyvää joulua.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Rakas Joulupukki. Olen ollut erittäin kiltti tänä vuonna, joten minulla olisi vain yksi pyyntö jota toivon oikein kovasti: #91 Jaroslav Bednar HIFK:n joukkueeseen, ei niin väliä vaikka tämä lahja tulisi joulun jälkeenkin.

Terveisin Korak 31-v.

Jhag...jos haluat leffoja edullisesti, niin soita:)

Suosikkijoukkue
HIFK
Joululahjatoiveista

Viestin lähetti pale

Juuri näin, vain itse itselleen hankittu joulutuote takaa "iloisen yllätyksen" aattona.

Itse asiassa kaikkein parhaat lahjat ovat nimenomaan yllätyksiä. Kun tuntee saajan riittävän hyvin, voi omaa mielikuvitustaan käyttämällä onnistua varsin hyvin.

Minä toivon, että saisin joululahjaksi jotain todella upeaa ja sellaista, mitä en ole edes osannut toivoa. Viime jouluna sain lahjapaketin, jonka avattuani ilmeeni oli todella näkemisen arvoinen: t-paita, jossa liikennemerkissä narrilogon päällä kieltoviiva ja lisäkilvessä teksti PELLEILY KIELLETTY. ;)

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Mun listalla on seuraavat hyödykkeet:
- Championship Manager 01/02
- Traffic-elokuva VHS:llä
- Yö: Legenda levyhyllyyn

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
28 tuumainen laajakuvatelevisio tuli:cool: ja sarjakuvia aika paljon.

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Yhtä toivoin ja sen sain, eli kirjan nimeltä Ammattilainen. Tuossa jo pari tuntia lueskelin ja kirja imi mukaansa. Vaikuttaa erittäin hyvältä kirjalta, vaikka ei noita kirjoja muuten tule luettuakaan.

theref

Jäsen
Samoilla linjoilla kuninkaan kanssa

Ammattilaista toivoin ainoastaan ja mikä yllätys olikaan, kun ei-pehmeästä-paketista pompahti ulos tuo kuninkaankin mainitsema Ammattilainen.

Vielä en ole ehtinyt tutustua tarkemmin, mutta huominen päivä varmaan menee kyseisen kirjan parissa.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jes! Pukki toi kaikkea kivaa, muttei Bednaria HIFKiin...sen sijaan mm. Alice Cooperin DVD-kokoelma, pari oivallista kirjaa ja rouvalta kaikkein parhaat lahjat yleensäkin, Alicen lisäksi...

..joo tottakai, Korak. Olen muuten nyt Stockiksessa, här är det mycket fint och i övermorgon ska ja gå till AIK-spelet eller Djurgården......

Let there be rock. Wishes AC/DC and me. Hyvää joulua kaikille tasapuolisesti.

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Niin ja joku Jokereiden historiakirja tai joku semmonen ja HN pelaajaopas, Tampereen murteelle käännetty aku ankka:p ja uusi tyyny.

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
1. Kaljaa Siwa-pussiin. Okei?
2. Sen jälkeen tahdon nussiin. Okei?
3. Haluan mässää RAXissa Okei?
4. Jonotan snagarille Okei?
5. Tahdon strippareita pagarille No, katotaan!
6. Aurajuustosisäfilettä. Okei?
7. Elämä on pelkää bilettä. Okei?
8. Oon vaatimaton.

Hei, älkää ny ottako noin tosissanne. Hei, toi on tsoukkia vaan. Pelkkää läppää.

Arvuutelkaapas kenen biisistä noi sanat on? Ja mikä mahtaa olla biisin nimi? Ja extrana vielä: Mikä on levyn nimi?
Manselaisille nääs Tamperelaisille helppo kysymys.

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Pitkä oli lista:

-shampoota
-jotain dödöä (hyi mikä sana)
-uus lompakko
-Pro evolution soccer
-Simpsonit DVD
-Don Rosan "Temppeliherrojen kätketty kruunu"-sarjiskirja

..ja siinäpä se. Saamatta jäi vain toi Simpsonit.. Pitääpä se käydä tossa viikolla ostamassa..

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Kuten uumoilinkin, Veijareita ja Virtuooseja oli mukana kontissa ...
Telkkaria ja PS2:ta ei tullut, mutta rahaa , muita kirjoja, paljon laseja/mukeja, siskolta wokkisetti ja niin edelleen.
Toimin itse pukkina 3 v. ja 8 kk ikäisille serkuilleni, ja niille lahjoja kyllä riitti . Olin jo, että "no kyllä pojille tuli lahjoja todella paljon, ootte olleet näköjään kilttejä" kun mun pyydettiin kääntyä ympäri, ja siinä takana oli vielä monta säkillistä :p

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
:(

Joo.. ei tullu sitä kommunikaattoria kunse ei ole vielä siirtynyt tähän GPRS-aikaan, jotan palaillaan sitten ensi vuonna!

P.S. Jos olit JHag siellä Jaffa-disessä niin ei se varmaan aivan kestämätön jydanssi ollut :p

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy