Mitä toivoit joululahjaksi?

  • 2 783
  • 48

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Mitä arvon kirjoittajakollegat ovat toivoneet siltä valkeapartaiselta joulupukilta joululahjaksi?

Minun listani näyttää kutakuinkin tältä:

- NHL 2002
- Aamutakki
- Aamutossut
- Housut
- Paita (neule)
- Emmin ja Avaimen Cd
- Sukkia
- Semmonen jättipyyhe

Olisin voinut vaihtaa nuo stressittömään jouluun, mutta tuo toive kun on jo romuttunut, niin kai sitä on sitten jotain toivottava.

Joulu muuten on ihan kiva juhla, mutta tätä hälinää ei meinaa jaksaa sitten millään.

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille JA:n kirjoittajille ja toimituksen jäsenille!
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
- Nightwishin uusi platta
- Guinness world records 2002
- Seinäkello
- Hockey night pelaajaopas
- Uus lätkämaila

Niin ja munkin puolesta hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Korvatunturilta päin kuuluu luotettavan tuntuista huhua, että minun lahjasäkkiini putoaisi se Simpsons-dvd-paketti, Thin Lizzyn tuore boxi, se Aku Ankka-juhlakirja ja perinteinen Kutka Kusta Kulloin.

Itse en (tietenkään) ole vielä joululahjaostoksia tehnyt, kai sitä pitäisi yrittää vääntäytyä sinne ryysikseen. Onneksi on sen verran vähän ostettavaa, että tiedän saavani kaikki samasta kaupasta, mutta kuitenkin. Olen muuten miettinyt, miksi minun täytyy käydä ostamassa muille lahjoja, mutta lahjat minulle tuo, totta kai, joulupukki. Eikö välillä joulupukki voisi minunkin puolesta käydä lahjat hankkimassa?

Tuo Lizzy-boksikin on sellainen, että taidan 90% sen biiseistä jo omistaa, mutta onhan sellainen harvinaisuuksineen tietysti tyylikäs täyte levyhyllyyn ja jos pukki sen kerta hankkii, niin miksikäs ei.

Vielä asiaa sivuten yksi kertomus lapsuuden jouluista. Yhtenä jouluna pukinkonttiin jäi pohjimmaiseksi yksi paketti, josta pukki ei löytänyt nimeä. No, joulupukki sitten vähän ääneen kummasteli siinä, että kenelleköhän tämä lahja oikein on, kun ei nimeä lue. Iskä tai äiskä heitti sitten ystävällisesti vinkkiä, että eiköhän se
tähän oikea etunimenille ole. Muistan, että tuo homma jäi vähän vaivaamaan minua ja pitkään mietin, että olisiko se sittenkin ollut oikeasti sille naapurin nulikalle. Muppet Show vesivärit oli se lahja...

Myöhemmin tuo joulupukki-illuusio sai kovan kolauksen, kun kuulin, että ne meillä käyneet joulupukit olivatkin oikeasti jotain viistoista kesäisiä partiopoikia. Höh.

Tänä vuonna muuten minua pyydettiin ensimmäistä kertaa eläessäni joulupukiksi, serkun lapsille . En kuitenkaan oikein tykännyt ajatuksesta...
 

Maila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Slavia Praha
Itse sain jo rahaa joululahjaksi ja niinpä yksi toive toteutuu.

Ylläs, täältä tullaan!

-Maila

EDITTINÄ. Niin, toivoinhan minä myös dvd-soitinta ja Simpson boksia, jos ed. toteutuu. Pleikkaria, jos kerta mieheni haluaa kannettavan tietokoneen ja astioita lisää, paljon lisää...
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Toivoin ja sain Plextorin DVD-aseman. Eukko toteutti toiveeni, nyt vain odotetaan lähetystä verkkokauppa.comista
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Ai Maila on lähdössä ylläkselle? ootko niinku menossa Järven vai äkiksen puolelle? ite olin tossa itsenäisyyspäivänä mäessä ja ekaa kertaa laudalla! vähä rentoo!
 

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti ThaSpot

Olisin voinut vaihtaa nuo stressittömään jouluun, mutta tuo toive kun on jo romuttunut, niin kai sitä on sitten jotain toivottava.

Ei sillä, että haluaisin kateutta aiheuttaa (pois semmoinen minusta), mutta lauantaina aamulla kääntyy auton nokka kohti Kuopiota ja kylpylähotelli Rauhalahtea. Lahjat on ollut hankittuna jo pari päivää ja kännykän virtanappulan toiminta on tarkistettu.

Jos kerrankin saisi vietettyä sen stressivapaan sellaisen...

Saavat muija ja mukulat remuta kylpylässä ja koluta hiihtolatuja niin paljon kuin haluavat. Minä aion ottaa rennosti, enkä suunnittele etukäteen yhtään mitään ohjelmaa minkä suorittamisesta tai suorittamatta jättämisestä saattaisi kertyä jonkinlaista painetta välittömästi vasemman korvan oikealle puolelle.

Jaa, niin se lahjatoive... hmm, no sanotaan nyt sitten vaikka kunnolliset neulesormikkaat, jotta ei ihan pikkupakkasilla tarvitse kiskoa käteen noita toppahanskoja.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
No ainakin uusi Cypress Hill levy voisi olla mukava yllätys.. Sit sellainen pieni söpö pörröinen koiranpentu, kirsikkamehua ja matka jonnekin Torontoon tai ihan samaa mihin, kunhan pääsis täältä pois vähäksi aikaa...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Rauhallinen hetki oma kulta kainalossa, siinä minun ykköstoiveeni tällä hetkellä. Viime viikot ovat olleet sellaista juoksua, että hyvä kun ehtii halata lähtiessä :(

Jouluaaton tekee hyvä ruoka, valkea maa ja oma mussukka.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Enpä tainnut tänä jouluna toivoa yhtään mitään.

Mikä olisi hienoa saada, olisi sellainen cd-hylly, johon mahtuu n.700-800 cd-levyä. Eikä mitään torneja, eikä mitään muitakaan epäkelpoja systeemeitä. Eikä ne cd:t saa todellakaan tulla mihinkään vaakatasoon. Siis vähän niinkuin kirjahylly, mutta cd-levyille mitoitettuna. Mistäköhän sellaisen saisi? Pitänee teettää custom-työnä jollain puusepällä...
 

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
ite tarvisin PS2, uus tietokone, digiboxi tai lautanen mielummin lautanen... eli en paljoa pyydä :) niijoo ja paljo pelejä PS2 jos satun koneenki saamaa
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
eli listataan ;)

Ensinnäkin semmoinen oma kulta olisi todella ihana,
jos pukki toisi semmoisen mukanaan, kun tuo edellinen
karkasi ties minne:(

Myös NHL 2002 piristäisi mukavasti arkea ja
eipä tuo Punainen Porche 911 turbo, olisi ollenkaan
huono lahja :D

ps. Näin jouluna kyllä sisältä löytyy aina tuo pikku poika.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
- Nauhuri
- Maj Karman Kauniit Kuvat - Rautaneito

Päästetään pukki vähällä tällä kertaa. Toivottavasti pukki on tänäkin vuonna kiltti.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Toivoit?

Minä en viitsinyt toivoa, vaan menin kauppaan ja ostin ne himoitsemani kamat itselleni! Jos niitä rupeaa toivomaan, niin sitten niitä saa olla joulun jälkeen vaihtamassa tavaratalojen pitkissä jonoissa.;)
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Miepä toivoin joulupukilta porakonetta ja kameraa.

Porakoneen tarvisin sen takia, että sais porailtua reikiä seiniin. Ei taho noi taulut tuolla lattian tasossa näyttää oikeen miltään. Tosin kävishän mieskin jolla on porakone, mutta tuo lienee vaikeemmin toteutettavissa oleva toive.

Kameralla napsisin lapsistani kuvia, kun en ole yhtään kuvaa ottanut viimiseen 1,5 vuoteen.

Hyvää Joulua kaikille Jatkoaikalaisille.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Viestin lähetti Tatzka
eli listataan ;)

...Ensinnäkin semmoinen oma kulta olisi todella ihana,
jos pukki toisi semmoisen mukanaan, kun tuo edellinen
karkasi ties minne:( ...

Ai sulle pääsi kans käymään niin...

Otan osaa tai onnittelen kohtalontoveri, miten päin asiaa katsoo... (on tosin myös minun listan kärkipäässä :p )

Asiaan!

Siis toivoisin kaikille hymyjä ja hyvää mieltä! Oikeesti...
Materialistiselta kannalta en laittaisi ollenkaan pahaksi tuota Nokian kommunikaattoria, mutta toivoa ei tarvii kun se taas on itsestä kiinni!

Kaikesta huolimatta tasapuolisesti Oikein Hyvää ja Rauhallista Joulua ja Vieläkin Parempaa Uutta Vuotta kaikille!!!

P.S. Viinan kanssa ei sitten pyhinä läträtä äijät...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
No ei tietenkään Risa. Paitsi 27.12, kun joutuu katsomaan jossain muodossa (teksti tv:kin lasketaan) Narrit - HIFK -matsia. Sitä ei kestä erkkikään selvinpäin. Siis punaisten kannattaja. Päätin jo, etten mene, mutta perverssi narrifanifrendini haluaa tarjota ko. nautinnon minulle paikan päällä. Kostoksi vien sen ehkä Kiasmaan? Tai Anttilan aleen...

Mutta joulupukki sais tuoda:
-alkoholia - kestolahja, aina hyvä, esim. viskipullo
-vaatetta, esim paitaa, kenkää tms.
-DVD-leffan
-DVD tai VHS-musavideon
-karkkia
-ja mutsilta tulee joka tapauksessa sukat ja suklaata, kiitos jo etukäteen..
Bubbling under: uusi partakone

Hei jätkät...joulupukin toimivaltaan ei kai vielä kuulu naisvälitys? Ellei pukkina ole Sir Vili. Minneköhän sekin urpo on kadonnut..? Vähän realismia toiveisiin siis. Itse toivon maailmanrauhaa ja kovaa vahvistusta HIFKiin.

Mä en toivota vielä hyvää joulua, kun luulen, että täällä on sellainen ketju auki 24.12.
Mutta hyvää joulunodotusta nyt kuitenkin, myös väärien joukkueiden kannattajat;)

PS. Meillä kävi pojan iloksi pukki viime joulunakin ja tulee kai vielä kerran eli tänäkin vuonna, vaikka tyyppi (8v) tietääkin, että kyseessä on taruolento. Viime vuotista pukkia ei voinut vakavissaan katsoa, koska hän oli partakin päällä TÄYSIN David Coulthardin kaksoisolento. Ääni tosin oli kimeä kuin Kimi Räikkösellä. Kun saatoin pukin eteisen kautta pihalle ja maksoin sen fucking 200, niin pukki kaivoi taskustaan Suomi-viinapullon ja sanoi - siis Kimi Räikkösen soundilla: "ota säkin knyyba, vittu kun on vielä vitusti paikkoja käymättä.." Siinä oli todellista joulumieltä!
 

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
hehe kaveri usko pukkii viel 9 vuotiaana :) sen pikkuveljen kans ne aina tappeli että onko pukki olemas vai ei :) minä taasen pelkäsin pukkia nii pirusti :) tosin osansa sillä että aina peloteltii että pukki tua risuja ja saa selkää jos o tuhma ja hieman vilkkaana tapauksena en voinut uskoa että olisin muka ollut kiltti :)harmi vaan että ne ajat on mennyttä :(
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Viestin lähetti JHag
...Päätin jo, etten mene, mutta perverssi narrifanifrendini haluaa tarjota ko. nautinnon minulle paikan päällä...

:D


...Mutta joulupukki sais tuoda:
-alkoholia - kestolahja, aina hyvä, esim. viskipullo...

Nam! Henkilökohtaiset suosikit: Laphroaig ja Lagavulin. Huoneenlämpöisinä, ilman jäitä!


...Hei jätkät...joulupukin toimivaltaan ei kai vielä kuulu naisvälitys?

Missäs niin on sanottu ettei kuuluisi? Tosissaan voin sanoa ettei ole helppoa tämä toisella kierroksella oleminen. Se on melkoinen rasite kun on ollut joskus melkein 18 vuotta naimisissa. Ensimmäinen kerta (siis perheen perustaminen) on varmaan tavallaan helppoa kun ei monikaan oikein tiedä mitä odottaa/haluaa ja siinä sitten vähän kuin yhdessä, toinen toistaan tukien, hapuillaan eteenpäin ja rakennellaan yhteistä pesää. Nyt kun noita kokemuksia ja kilometrejä takana sen verran, että tietää melkoisen hyvin mitä yhteiselolta odottaa niin...


...Itse toivon maailmanrauhaa ja kovaa vahvistusta HIFKiin...

Toivottavasti ensimmäinen toteutuu... No menköön tuo toinenkin kun on kerran Joulu!


...Mä en toivota vielä hyvää joulua, kun luulen, että täällä on sellainen ketju auki 24.12.
Mutta hyvää joulunodotusta nyt kuitenkin, myös väärien joukkueiden kannattajat;)...

Lasken itseni tähän ryhmään. Pakko oli jo toivotella! Kotoa on kone pakattu muuton takia ja huomenna lento koto Suomeen Joulun viettoon. Toivottavasti pukki nyt tuo sen kommunikaattorin, muutenhan tässä menee elämä sekaisin. 2-3 viikkoo ilman Jatkoaikaa :( Kunhan ei vaan kävis kuten tässä kuvassa... (tuolla alhaalla -edit-)



Tähän ei tarvitse sanoa mitään...

Että pidähän kiinni siitä rva JHag:sta vaikka vähän välillä hävittelisikin niitä pieniä, sinisiä A-nelosia :p
 

Liitteet

  • santer.gif
    santer.gif
    22,4 KB · kertaa luettu: 358

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
-maailman rauhaa
-jonkin kivan supervoiman (esim. röntgenkatse tai lentäminen)

Todellisuudessa en osaa toivoa mitään. Lahjan pitää olla yllätys.

Veikkauksia:
-vanhemmilta vaatteita, astioita jne.
-anopilta kirja
 

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
- nappiverkkarit
- 20 mk lahjakortti Simon snagarille
- uusi Hankkijan lippis
- Yölinnun kasetti
- jotain uutta Toyotaan
- jotain pelastusarmeijan padasta
- tuohivirsut, talikko ja toinen tv-kanava, jotta näkyy Karpo
- hyvä lanttusato ensi vuodelle
- kirja "Espoo - kadonnut paratiisi"
- lisärakennus Anttilaan, jossa olisi apoteekki. Keuhkopöhö vaivaa.

Nämä kun saan, niin uskallan toivottaa hyvää joulua myös pääkaupunkiseudulle, ja jopa sen välittömään läheisyyteen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös