Mitä tavaroita ajattelit hankkia seuraavaksi?

  • 6 439
  • 70

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Kannettava tietokone sekä lcd-televisio.. Tosin tuon television osto saattaa venähtää kesään, mutta kannettava pitäisi hankkia pikapuoliin.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllä saa kuulua ja ehdotukset on tervetulleita.
Sklansky: Luettu on ja löytyy hyllystäkin. Halusin kokeilla vähän jotain uutta näkökantaa, tosin sellaista tuskin tuosta kirjasta löydän. Anyway, ostin tuon ihan pelkästään pirun hienojen samettisten kansien takia.

Jos Sklanskyn olet lukenut ja siitä jopa jotain tajunnutkin, niin tuskinpa Pyysingin kirjasta paljon mitään uutta irtoaa. Vähän niinkuin lukisi ensin "Sihvosen analyysejä pelikirjojen eroista" ja sen jälkeen "Jääkiekon perussäännöt värikuvin".
 

Gustaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tänään hankin uudet talvirenkaat. Kyllä nyt lähtee ja pysähtyy!

Aion hankkia kitaran 19.6. mennessä.

En aio hankkia sähköpaimenta tai käsirautoja...
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Kyllä saa kuulua ja ehdotukset on tervetulleita.
Sklansky: Luettu on ja löytyy hyllystäkin. Halusin kokeilla vähän jotain uutta näkökantaa, tosin sellaista tuskin tuosta kirjasta löydän. Anyway, ostin tuon ihan pelkästään pirun hienojen samettisten kansien takia.

No siinä tapauksessa. Eikä kirjojen lukemisesta ainakaan mitään haittaa pitäis olla.. näin ole joskus kuullut.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
"Annas poika, kun iskä vähän näyttää." ;)
Eräänä Jouluna, olisikohan ollut 1979, toi pukki pienelle Evilille sähkökäyttöisen autoradan. Iskä, sanotaan häntä tässä vaikka Erkki Eviliksi, päätti vähän näyttää puolentoista viskipullon kumarassa. Välipäivinä sitten sain vastaavanlaisen, EHJÄN autoradan, ja pääsin minäkin kokeilemaan.
 

Silvio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Kannettava tietokone sekä lcd-televisio.. Tosin tuon television osto saattaa venähtää kesään, mutta kannettava pitäisi hankkia pikapuoliin.

Samat listalla täällä. Mielestäni kaksi vaikeinta ostosta hintaluokassaan. Sitä kun alkaa vertailla mitä ostaisi niin menee kahvia, röökiä ja hermot. Kun olet päätöksen tehnyt ja ostanut laitteen niin kaveri sanoo, että "miks et ostanu tätä toista mallia x, kun siinä olis ollu lisäominaisuudet y ja z". Sitten viikko siitä sylkäiset aamukahvit Hesarin mainosliittelle, kun siellä näkyy ostamasi laite -40% ja teksti "tyhjenämme varastoa uusien mallien tieltä"... Juu, mut ei auta. Onneksi näin käy vain näiden kahden laitteen kohdalla (IMO).
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Kun olet päätöksen tehnyt ja ostanut laitteen niin kaveri sanoo, että "miks et ostanu tätä toista mallia x, kun siinä olis ollu lisäominaisuudet y ja z". Sitten viikko siitä sylkäiset aamukahvit Hesarin mainosliittelle, kun siellä näkyy ostamasi laite -40% ja teksti "tyhjenämme varastoa uusien mallien tieltä"... Juu, mut ei auta. Onneksi näin käy vain näiden kahden laitteen kohdalla (IMO).

Mites on DVD-soittimen laita?
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Tämä tuolta kossupulloketjusta:
Promillelaskurilla voit pyyhkiä naapurin Keijon. Joskus kun laskin netistä löytyneellä promillelaskurilla, että joko olen ajokunnossa niin olisi tarvinnut vielä noin vuorokausi odottaa, että olen ajokunnossa. Bussilla kyttikselle ja siellä näytti mittari nollaa tuntia myöhemmin.

Meikä katsoi kanssa lintukoto.netin promillelaskurista tuossa eräänä sunnuntaina että puhallan nollat n. klo 18. Kävelin poliisiasemalle ja puhalsin siellä klo 12 0,02. Nettilaskurin mukaan veressä olisi pitänyt tuolloin vielä olla lähes 1 promille alkoholia.

Joten - mistä voisi hankkia luotettavan alkometrin ja mitä sellainen mahdollisesti maksaa? Itellä on sellainen Alkosta ostettu halpis joka pitäisi kalibroida joka viikko! Muutenkaan sen näyttämiin tuloksiin ei juuri ole luottamista.

Jos jostakin voisi hankkia luotettavan mittarin kohtuuedullisesti (vaikka alle 200 €) niin luulisi kaupan käyvän. Onko tuollaisia jossain myynnissä? Mua ahdistaa aina oikein kovasti lähteä parin päivän törpöttelyn jälkeen liikenteeseen kun ei voi olla aivan varma siitä koska kaikki on palanut. Ja aika usein on niin, että ilta menee pikkusen kyttäilyksi kun seuraavana päivänä täytyy ajaa...ja haluaa kuitenkin pelata varman päälle.
 

Glove

Jäsen
Tarttis ostaa uudet talvitassut tuohon menopeliin kun nuo vanhat ei pidä enää mitään. Saa ehdottaa hinta/laatu suhteeltaan hyviä kumeja kokoon 215/65R16, muistaakseni.

Sitten tämä tietokone pitäis vaihtaa uuteen, tämä on jo viisi vuotta vanha,
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Rasvakeitin siipiä varten on hankinnassa.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Joku kannettava tietokone, FujitsuSiemenssejä olen kattellu.
 

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joku kannettava tietokone, FujitsuSiemenssejä olen kattellu.

AMILO Xa 3530-006, nimimerkillä 2kk sitten ostin ja hyväksi olen todennut.

Itse aion hankkia seuraavaksti uuden kännykän ja malli tulee olemaan Nokia N86.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Miestenlehti ja purkki niveaa.

Nettiyhteys tökkii ja olet käynyt hiljattain silvottavana?

Juu...minä ajattelin hankkia verenpainemittarin. Oikeasti.
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Flabat NHL 09-10 Premiereen Helsinkiin, sekä 19" vanteet & renkaat rinkulaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös